Tallies grote reis door het enge donkere bos

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Tallies grote reis door het enge donkere bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 08:36

Afgelopen zondag eindelijk weer eens een slachtoffer gevonden die Tal wilde begeleiden door het duin. Sinds haar encounter met een mega kudde herten wilde ze in dr uppie wel links en rechts af, maar niet rechtdoor naar het duin

Ik wist nog een slachtoffer te scoren, MelanieS wilde wel even een stukje mee hobbelen met de camera OK dan!

Nog een paar weekjes en dan mogen ze weer die heerlijke sappige wei op die jullie links zien liggen. Nu wordt het grazen beprekt tot dit zandpad
Afbeelding

Aan het eind van het pad het zwiephek naar het natuurpark. Afgezien van de herten ideaal, want er mag niet gefietst worden en er mogen ook geen honden komen. ooit komt de dag dat ik dit zittend vanaf dr rug open durf te zwaaien...
Afbeelding

Okee, ben ook geen 18 meer, dus begin de voordelen van een niet zo groot paard een beetje in te zien Schijnheilig
Afbeelding

Zucht, het zijn ook altijd dezelfde waar je op moet wachten... Gelukkig kunnen Tallies heel goed stilstaan!
Afbeelding
Mooi slank is ze geworden he? Steek nu wel iets meer met mn benen onder dr uit, maar ja...

Volgende opstakel! Een houten bruggetje. Alleen terug naar stal wil ze wel als eerste er overheen Haha!
Afbeelding

Jongens, veel plezier he en doe voorzichtig
AfbeeldingAfbeelding

We zijn geen hert tegengekomen, en op het laatst vond Tal het interessanter om te kijken of ze wat gras te eten kon scoren, dan dat de omgeving spannend was Lachen . Maikie bedankt voor je coole invloed op de Tallebal, en Teriema (en Moon) bedankt voor het afstaan van Maikel OK dan!


Serita

Berichten: 813
Geregistreerd: 08-11-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 08:45

leuke foto's belin! wat is tallie toch een lekkerding!!
Hihi staat mooi bij je.. maar vendi stond ook erg mooi bij je Knipoog lol

Serita - Boost je paardenbusiness - Serita.nl

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 08:49

Wat stappen ze toch stoer op het bruggetje af!
Wanneer ga je weer?

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 12:49

teriema schreef:
Wat stappen ze toch stoer op het bruggetje af!
Wanneer ga je weer?



Ligt eraan wanneer maikel weer zin heeft in een rustig ritje Haha!

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 14:32

dat heeft hij met zo'n knappe dame als Tallie natuurlijk iedere dag!

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 14:38

Hee dat ruiterpad ken ik, daar ben ik minimaal 3 a 4 keer in de week te vinden normaal gesproken Haha! Wat is het toch eigenlijk mooi daarzo he, nu ik het op de foto's terug zie sta ik daar pas weer bij stil Lachen
Je zult het misschien nog wel eens moeilijk krijgen met de herten, want het barst er werkelijk van de laatste tijd en ze blijven steeds langer staan als ze een paard zien. Vorige week nog had ik zo'n rit, in elk hoekje en in elk bosje zaten gewoon herten. Prachtig natuurlijk, maar wel lastig als een galopje wilt maken *LOL*

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 14:41

Dickie schreef:
Hee dat ruiterpad ken ik, daar ben ik minimaal 3 a 4 keer in de week te vinden normaal gesproken Haha! Wat is het toch eigenlijk mooi daarzo he, nu ik het op de foto's terug zie sta ik daar pas weer bij stil Lachen
Je zult het misschien nog wel eens moeilijk krijgen met de herten, want het barst er werkelijk van de laatste tijd en ze blijven steeds langer staan als ze een paard zien. Vorige week nog had ik zo'n rit, in elk hoekje en in elk bosje zaten gewoon herten. Prachtig natuurlijk, maar wel lastig als een galopje wilt maken *LOL*



misschien raak ik nu wat mensen, maar ze gaan er dus een hoop afschieten, omdat er zoveel zijn! We hadden al bedacht dat de biefstukjes verdeeld moetsen worden onder de jaarkaarthouders! Schijnheilig
Enne, volgende keer gaan we zwaaien Haha!

Wiesje

Berichten: 2906
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 14:47

Zo heeeee!!! Zie ik daar een knappe tallie in het bos huppelen!!!! Haha!
En hoevaak moet ik het nog zeggen: JE LIJKT NIET GROOT OP HAAR HOOR!!
Ze straalt weer de rust uit, die ze altijd uitstraalt en jullie zijn een bjoetiecombi Haha!

EEF www.campingdesleng.nl
Goed dat je roddelt, dan blijf ik op de hoogte van mezelf!

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 14:51

Dickie schreef:
Hee dat ruiterpad ken ik, daar ben ik minimaal 3 a 4 keer in de week te vinden normaal gesproken Haha! Wat is het toch eigenlijk mooi daarzo he, nu ik het op de foto's terug zie sta ik daar pas weer bij stil Lachen
Je zult het misschien nog wel eens moeilijk krijgen met de herten, want het barst er werkelijk van de laatste tijd en ze blijven steeds langer staan als ze een paard zien. Vorige week nog had ik zo'n rit, in elk hoekje en in elk bosje zaten gewoon herten. Prachtig natuurlijk, maar wel lastig als een galopje wilt maken *LOL*


Volgens mij heb ik jou regelmatig voor onze stal langs (over de vogelenzangse weg) zien rijden met een schimmel. Staan jullie bij de Kievit?

Serita

Berichten: 813
Geregistreerd: 08-11-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 14:57

Wiesje schreef:
Zo heeeee!!! Zie ik daar een knappe tallie in het bos huppelen!!!! Haha!
En hoevaak moet ik het nog zeggen: JE LIJKT NIET GROOT OP HAAR HOOR!!
Ze straalt weer de rust uit, die ze altijd uitstraalt en jullie zijn een bjoetiecombi Haha!


Maar op evendi leek ze nog kleiner Knipoog lol

Serita - Boost je paardenbusiness - Serita.nl


teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 14:58

Fantaghiro"]
[quote="Wiesje schreef:
Zo heeeee!!! Zie ik daar een knappe tallie in het bos huppelen!!!! Haha!
En hoevaak moet ik het nog zeggen: JE LIJKT NIET GROOT OP HAAR HOOR!!
Ze straalt weer de rust uit, die ze altijd uitstraalt en jullie zijn een bjoetiecombi Haha!


Maar op evendi leek ze nog kleiner Knipoog lol
[/quote]

jongens jongen, jullie moeten haar niet zo pesten, naast die fjord van 1.46 lijkt ze toch heel groot?? Knipoog

Serita

Berichten: 813
Geregistreerd: 08-11-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:00

teriema"]
[quote="Fantaghiro"][quote="Wiesje schreef:
Zo heeeee!!! Zie ik daar een knappe tallie in het bos huppelen!!!! Haha!
En hoevaak moet ik het nog zeggen: JE LIJKT NIET GROOT OP HAAR HOOR!!
Ze straalt weer de rust uit, die ze altijd uitstraalt en jullie zijn een bjoetiecombi Haha!


Maar op evendi leek ze nog kleiner Knipoog lol
[/quote]

jongens jongen, jullie moeten haar niet zo pesten, naast die fjord van 1.46 lijkt ze toch heel groot?? Knipoog
[/quote]

*LOL* soorry belin ik zal je noooit meer pesten Knipoog
Maar toch vond ik je met vendi een er leuke combi Tong uitsteken maarja ik heb jou met tal nog niet irl gezien dus daar kan ik niet echt over oordelen Haha!

Serita - Boost je paardenbusiness - Serita.nl

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 15:03

teriema schreef:
jongens jongen, jullie moeten haar niet zo pesten, naast die fjord van 1.46 lijkt ze toch heel groot?? Knipoog


hahah en Wiesje vroeg zich nog wel af hoe groot die fjord was, omdat tal niet zo heel veel groter lijkt Haha! Huilen Boos! Knipoog

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:04

Talida schreef:
Enne, volgende keer gaan we zwaaien Haha!

Da's goed, maar dat wordt nog knap lastig want ik zit telkens weer op een ander, zelfs de boswachters kunnen het niet bijbenen maar gelukkig kennen ze mij nu van gezicht *LOL* Maar ik zal proberen Tallie te herkennen Lachen

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:07

teriema schreef:
Volgens mij heb ik jou regelmatig voor onze stal langs (over de vogelenzangse weg) zien rijden met een schimmel.Staan jullie bij de Kievit?

Ja, klopt als een bus! Ik stap na het werk in de baan altijd uit over het fietspad dat bij jullie voor langs gaat en op weg naar Woestduin kom ik daar ook langs natuurlijk. Het schimmeltje is nu weg, dus daar moet je niet naar op zoek gaan Haha!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 15:08

We zullen het allemaal eens even in de gaten gaan houden!

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 18:46

Das ook voor mij bekend terein. Leuk om het zo ook eens te bekijken. Als jullie Dickie de volgende keer weer voorbij zien komen: grote kans dat ik erbij rijdt. Het komt namelijk regelmatig voor dat we samen rijden. Ik zal zeker zwaaien.

...

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 19:35

esther82 schreef:
Das ook voor mij bekend terein. Leuk om het zo ook eens te bekijken. Als jullie Dickie de volgende keer weer voorbij zien komen: grote kans dat ik erbij rijdt. Het komt namelijk regelmatig voor dat we samen rijden. Ik zal zeker zwaaien.


Oh wat grappig zeg! Ik ga voortaan naar iedereen zwaaien die ik niet ken Haha! Of die ik niet ken maar denkt te kennen Knipoog

MelanieS

Berichten: 1044
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 20:44

De foto's zijn best leuk al zeg ik het zelf!! Bloos

Over 10 jaar mag Tal Kieran begeleiden naar het bos! Haha!

Trouwens grappig dat we zo via Bokt onze buren leren kennen!! Knipoog

"Wat een Tinker Enormus Reusachtig!" :P (LilianR)
Een groots paard is niet meer. Kieran of Oz 28.08.2014

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 20:55

Ja inderdaad. Grote kans dat we elkaar al meerdere malen zijn tegengekomen. Maar als je iemand te paard tegen komt roep je niet zo snel: 'Ehh, ben jij van Bokt?' Lachen

...

Wiesje

Berichten: 2906
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 07:22

esther82"]
..... roep je niet zo snel: 'Ehh, ben jij van Bokt?' Lachen
[/quote]

Maar de pest is dat ik het wel vaak denk als ik iemand te paard zie!! Haha!

[quote="talida schreef:
omdat Tal niet zo heel veel groter lijkt Boos!


Vooral die Boos! doet het hem Haha! Haha! *LOL* *LOL*

EEF www.campingdesleng.nl
Goed dat je roddelt, dan blijf ik op de hoogte van mezelf!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 07:23

Wat een schitterende omgeving daar! Ik is jaloers!

Je suis Charlie.

Artemiss
Berichten: 1093
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 07:25

Dan moeten jullie jassen aantrekken met een groot bokt logo erop en dan zie je het meteen Cool Knipoog

Leuke foto's trouwens en een leuk bos... Lijkt me leuk daar te rijden. Lachen

Joets

Berichten: 1630
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 08:36

Erg leuk, wou ik even graag dat mijn paardjes aan huis stonden Boos!
Ik woon namelijk 10 meter van een schitterend bos waar ik iedere dag met de hond wandel.
Nadeel: Mijn beestjes staan bij mijn vader en dat is 15 km van mij vandaan. (Komt neer op veel fietsen en niet iedere dag naar je paardjes kunnen, gelukkig helpen mijn oma en vader mij met het verzorgen Lachen )

Joets: Ook wel bekend als SuperKrabbelJoets. Haar pb-box staat altijd voor u open als u behoefte heeft aan een luisterend oog of lezende oortjes. Bovendien biedt ze u graag hulp bij het opstellen van mailtjes en krabbels waar u zelf niet meer uit komt. Hierbij moet melding gemaakt worden van het feit dat ze zelf redelijk impulsief is en totaal niet spoort. Wanneer u zelf dat talent niet bezit kunnen haar acties en mails als schokkend ervaren worden.

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 16:02

_Nadine_ schreef:
Dan moeten jullie jassen aantrekken met een groot bokt logo erop en dan zie je het meteen Cool Knipoog

Leuke foto's trouwens en een leuk bos... Lijkt me leuk daar te rijden. Lachen


Als kieran onder het zadel is zijn we helemaal makkelijk te herkennen, een hele grote kwpner, een hele dikke fjord en een vos bonte Tinker. Dat is toch een opvallend stel!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers