JARIG!!!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

JARIG!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-01 18:27

Ik ben vandaag jarig en 19 jaar geworden!! Helemaal niet leuk! Echt oud! Voor je het weet ben je 25 en dan 50 en dan ben je BEJAARD!!! Boos! Frusty

Het was wel heel leuk dat het vandaag op mijn verjaardag voor het eerst echt sneeuwde, dus we hebben hele mooie foto's van rendieren en kerstmannen Haha! in de sneeuw gemaakt!!

Aangezien het nog een beetje een rotzooi is, op mijn kleine kamertje, past er bijna niemand in en ga ik het dus nog niet vandaag vieren. Ik denk dat het in januari word en dan huur ik wel een zaaltje en mag iedereen komen!!!

Vanochtend was het wel heel leuk en voelde ik me ook echt een beetje jarig! Ik had taart gekocht en die had ik meegenomen naar Wiessel om daar een beetje jarig te zijn met Frans en Mieke en de 'ponymeisjes' *LOL*
Die laatste waren vanochtend Kim (Nimber), Anouk (Piggie!!) en Gerdien (Shaienne) en nog een paar mensen. Het was heeeeele lekkere taart en van Mieke heb ik lekker VVVbonnen gekregen zodat ik dingen voor op mijn kamer zelf kon kopen!

Daarna hebben Gerdien en ik allemaal foto's in de sneeuw gemaakt (meteen ontwikkeld, dus komen zo!!) en hebben Kim, Anouk en ik op het peerd zonder zadel (Kim niet, mietje!! Haha! ) bij de bakker een Appelflap gehaald Vork

Al met al dus best een leuke dag! Wel heel stom dat op mijn verjaardag door het nieuwe bokt de verjaardagskalender het niet doet Verdrietig Frusty

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 18:41

Zie je nou wel...tuttebel, mij een beetje aan het twijfelen maken of je nou wel of niet jarig was en dan dit topic. }>
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEERD Clown

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 18:46

Gefeliciteeeeeerd Party!!
Lang zal ze leven, lang zal ze leven etc
Lekker taart eten Vork , niet teveel Misselijk Knipoog
en een hele gezellige dag toegewenst Pling

Goedgekeurd onderschrift :)


party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 18:53

van harte GEFELICITEERD! en nog vele jaren!

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 19:15

Van harte gefeliciteerd en 19 is nog niet oud hoor.Oud ben je pas als je 26 bent. Boos!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

happy birthday too you

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 20:05

doree hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag wens je een hele fijne avond toe.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 20:09

felicipeerd!
Lalala.... 19 is niet zo erg hoor, gewoon: 18 TILL I DIE... Voel me nog zó'n achttienjarige tuttebellefiets.... Je wordt er gewoon niet ouder van al die jaren. Zolang ik maar geen 50 wordt ofzo, want dan ga ik heel hard gillen. Gelukkig heb ik nog 30.5 jaar om me erop voor te bereiden. En dan dat bejaard.... help zeg, dat is helemaal vreselijk. Je zal maar bejaard zijn en alle mensen zijn jonger dan jij. Dan moet je gewoon in een bejaardentehuis gaan zitten om onder leeftijdgenoten te zitten. Dan voel je je permanent te oud. Kan maar beter 19 zijn, dan ben je nog betrekkelijk jong!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7September, AhrefsBot, Belle_Siem, blondies, CharleyT, Cubone, DotBot, IASCrawler, juval, Lis_Ol, NogSteedsGek, Patriesje, pluklief, RoronaZorro, stella92, sunshine, Utixo, VogeltjeM en 77 bezoekers