sneeuw en ijs

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Erika
Berichten: 56
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-01 10:05

Had ik net het rijden weer lekker opgepikt komt vrijdag de sneeuw weer. Dus ik vrijdag en zaterdag niet kunnen rijden. Zondagmorgen regende het pijpestelen maar ik dacht ach rondje stappen over de weg moet kunnen, beweegt hij toch nog lekker. Om 10.00 uur had ik al twee paardrijvriendinnetjes gebeld om te vragen of ze zin hadden om een uurtje mee te gaan. Maar niks hoor, ze vonden dat het te hard regende. Dus dan maar alleen. Wilde ik net weggaan hoorde ik op het nieuws dat je maar beter binnen kon blijven i.v.m. ijzel en naar beneden vallende takken. Nu woon ik behoorlijk onder de bomen dus.... Wel balen hoor. Maar goed beter niet rijden dan ongelukken krijgen. Dus ik dacht dan maar ff op de wei, kan ik op mijn gemak even mesten en zijn ze toch in de frisse lucht. Nou ze waren het er niet mee eens hoor, ze stonden alletwee steeds aan het hek met zo'n gezicht van BLEH ik wordt nat. Nou zijn dat watjes of niet. Dus na het mesten (half uurtje) toch maar weer naar binnen. Heb ik nou twee van die stoere mannen? Heb nu al weer drie dagen niets kunnen doen, en vanavond twijfel ik er ook aan want de bak in natuurlijk errug nat en da's weer niet zo best voor de pezen. En de weg ga ik niet op in het donker dat vind ik te gevaarlijk. Ik woon nl. tussen die fijne landwegen waar geen lantaarnverlichting is en de wegen behoorlijk smal zijn met allemaal sloten ernaast. Dus het blijft nog ff 'aanmodderen' denk ik. Naja geen bijzonder verhaal maar ik wil zo graag rijden en nu kan het niet (snik).
Greetings Erika

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-01 12:10

Ja daar hebben ze bij ons ook heel erg last van! Zaterdag zijn we WEER naar buiten gegaan met de les...(vorige week ook al) De bakken (2 buitenbakken) zjn net zwembaden!! (de modder moet je ff wegdenken hihihi)

Mijn vriendin zeurt ook al erg, want ze heeft een leasepony met op dit moment ERG veel energie hahaha...Lachen Maar das niet echt leuk om daar nu mee naar buiten te gaan en ze kan nu niet anders *zucht*

Gelukkig is "mijn" pony rustig van karakter al is die nu ook wat loperig, maarja das logisch...

Groetjes Ineke

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-01 12:13

Onze bak viel de afgelopen dagen wel mee. Nu zal het ook wel bagger zijn. Gelukkig kunnen we met de trailer naar de binnenbak. Les gaat dus ook gewoon door!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-01 13:04

Wat een luxe een binnenbak Kwijl
Daar droom:Z ik nu nog maar ff van...Lachen

Groetjes Ineke

_________________
Wees goed voor je paard, dan heb je een vriend voor het leven!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ineke2 op 2001-02-05 12:05 ]</font>

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-01 13:06

Joehoee!!! Hier dooit het!! Ja echt, het is vanacht begonnen!! Gelukkig, want Is en Bebs worden een beetje sjachi!
Nog een dagje stal voor de dames en dan kunnen ze wel weer naar buiten!!
Ik heb deze winter geluk, met een drachtig meisje. Ze is heel rustig en ik kan gerust weggaan na een aantal dagen rust!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-01 13:38

Ik ben gewoon naar binnegegaan met de trailer als er sneeuw is is onze bak niet te rijden maar hij is wel droog gelukkig! morgen weer 4-tal teminste als ik van m'n griep afben...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-01 16:46

nou laat ik jullie dan vooral even jaloers maken.

Barley (kan niet eens rijden ) staat op een manege met dus twee binnenbakken. Nou ja een kleintje. Verder is er een buitenbak (zwembad) maar we ik kan ook gebruik kane van een gedraineerde buitenbak van 20x60.

Wat een luxe he? En ik kan niet eens rijden op Barley...*grijnz*

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-01 16:55

lol, zal ik ook even meedoen..GnaGna

Hihihi bram staat op een manege met 2 binnenbakken, een mega grote buitenspringtuin, waar nu wel redelijk in te rijden is, en een dressuurbuitenbak, waar je je niet in wil begeven. Lachen

liefs ymke

Knipoog *LOL* Knipoog Knipoog) sorry moest even gemeen doen

_________________
<<#>> Dreams are true thoughts, so dream if you dare !!! Friends are there for you, for love and to care. <<#>>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-02-05 16:01 ]</font>

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-01 17:13

Okee, nu ben ik flauw.
Op zich zou ik vanavond heel goed met de trailer naar de springles (=binnenbak) kunnen, maar nu laat mijn auto me staan.
Misschien kan ik een of twee lessen later en kan ik met de bus... Dat autootje heeft blijkbaar ook een hekel aan rotweer en nattigheid. Maar ik sta nu wel mooi...