waar beste digitale foto's afdrukken

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chita

Berichten: 664
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

waar beste digitale foto's afdrukken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 13:55

Hallo,

Ik heb een poosje geleden een digitale camera gekocht en wil nu wel eens foto's ook echt afdrukken. Maar je hebt zoveel zaken waar het kan. Welke zaak raden jullie me aan? Waar is een goede kwaliteit/prijsverhouding???



Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 14:00

www.hema.nl

Lekker makkelijk, via hun site uploaden en een paar dagen later in je eigen filiaal de foto's (die prima van kwaliteit zijn!) ophalen, ideaal

deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 14:04

Hema heeft als voordeel dat je zelf kunt zien van welk deel een uitsnede wordt gemaakt. Qua kwaliteit vind ik Kruitvat beter. Ook AH heb ik al uitgeprobeert maar ik vond de 10x15 maat donker uitvallen. De vergrotingen waren wel mooi. Je zou bij verschillende zaken een proef moeten nemen (heb ik ook gedaan) en dan zie je welke het beste uitpakken.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 14:07


Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 14:10

Mediamarkt

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 14:34

digitaalfoto.nl wel wat duurder dan gemiddeld, maar uitstekende kwaliteit ! ( en het wordt thuisgestuurd ).

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:18

of via de site van Albert Heijn.
Mijn vriend doet dat ook altijd.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 19:54

Kruidvat en Hema. Alleen heeft Kruidvat het voordeel dta de foto's goedkoper worden naarmate je er meer laat afdrukken, bij Hema is dit niet zo. (maar dat gaat pas vanaf 35 foto's hoor, dus als je daar onder zit maakt het weinig uit).
Ik heb het een keer geprobeerd bij Hema en Kruidvat. Ik vond de kwaliteit van de Kruidvat-foto's beter dan die van de Hema.

:D

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 19:59

Maar hoe sit het met het afsnijden wat ze soms doen???

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131848
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 20:34

Ik ben ook erg tevreden over de service en kwaliteit van afdrukken van de Hema.
De site werkt erg gemakkelijk, je krijgt ook meteen te zijn of de kwaliteit goed zal zijn (in de vorm van slecht-redelijk-goed-zeer goed oid.).
Wat mij betreft een aanrader !

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 23:59

Ik stuur ze ook altijd naar de Hema. Ze zijn altijd heel snel klaar. Als ik ze zondag stuur dan haal ik ze dinsdag ochtend al op. Later die dag krijg ik dan een mail dat ik ze de volgende dag kan ophalen. maar dan heb ik ze lekker al! Misschien een tip.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 07:05

MarianneR schreef:
Kruidvat en Hema. Alleen heeft Kruidvat het voordeel dta de foto's goedkoper worden naarmate je er meer laat afdrukken, bij Hema is dit niet zo. (maar dat gaat pas vanaf 35 foto's hoor, dus als je daar onder zit maakt het weinig uit).
Ik heb het een keer geprobeerd bij Hema en Kruidvat. Ik vond de kwaliteit van de Kruidvat-foto's beter dan die van de Hema.


Bij Hema worden de kosten wel lager als je er meer besteld wat ik begrepen heb.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 07:35

Ik bestel altijd bij kruitvat en ben daar super tevreden over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 08:31

Ik doe het ook via hema.nl en dat bevalt prima.
De Hema in Apeldoorn heeft sinds kort ook een automaat staan waar je je geheugenkaartje of CD in kan stoppen, foto's selecteren en dan zijn ze in 1 uur klaar

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 08:34

Ik doe t altijd bij Media Markt, ze zijn binnen de dag nog klaar! Nadeel was wel dat ze sommige foto's een beetje onnozel hadden afgesneden, had ik een Goldy zonder hoofd en zonder kont *LOL* (Ik heb na beklach wel weer een nieuwe, complete foto gekregen OK dan!)

Chita

Berichten: 664
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 09:47

Mediamarkt ofzo zit hier niet in de buurt, dus dat is niet handig. Heb nu bij de kruidvat bestelt, je kreeg de eerste 6 foto's gratis,alleen verwerkingskosten had je dan. Heb er dus 6 bestelt om te proberen. Duurt wel lang vind ik: 4 werkdagen en een vriendin werkt bij de kruidvat en die zegt dat er heeel vaak mensen komen vragen en dat de foto's er dan nog niet zijn... Iemand hier ervaring mee? Ik wacht nu deze foto's maar gewoon af.

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 12:04

Wat kost het als je ze laat afdrukken bij de hema?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bellatrix, Googlebot, meintje, Ookami, Paardje02, rien10, Sababber, SentiBot, thirteenn, Vaiqua en 62 bezoekers