Verliefd....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Verliefd....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-01 18:00

...op een heeeel lief ponytje Lovers
Ik ging vandaag bij mijn zusjes les kijken en een meisje uit mijn straat rijd ook in haar les en vroeg of ik haar wou helpen opzadelen.
Ze moest op Isabel, een nieuw ponytje. Ik gelijk verliefd Lovers
Echt zoo'nnn leuk ponytje!! Kwijl
Ik denk ong. 1.20m, kleur: valk.

Ze had een heel scherp bitje in, echt heeeel erg scherp, dus had ik in de bak ff een ander hoofdstel met een rubber bitje geregelt, heel zielig want haar hele mond lag al open Frusty Huilen Maar toch moest ze meelopen... Frusty
Ik had wel tegen dat meisje gezegt dat ze zachtjes moest zijn met haar handen...

Maar echt een super gaaf ponytje!! Natuurlijk was het weer een Welshje *LOL* Of er zat iig Welsh in Kwijl Lovers
Echt mooi ponytje, als ze niet zo klein was en ik genoeg geld had had ik haar gekocht Haha!
Mooie, lange volle manen, grote sprekende ogen, staartje beetje in de lucht en lekker vlot tempo Lovers

Aan het einde van de les mocht ik (= ong. 1.78m) haar uitstappen, zag er erg komisch uit, ik op zo'n klein ponytje. Natuurlijk kon ik het niet laten om een stukje te draven hihi snel dat ze ging!
Eg leukkk Lovers
Ik hoorde dat een meisje haar wilde kopen, ik hoop het voor Isabel, privepony is wel beter dan manegepony!