Mijn keukenprins heeft zichzelf wederom overtroffen:

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Mijn keukenprins heeft zichzelf wederom overtroffen:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 11:12

Jaja, laatst heeft mijn eigen keukenprins (lees: mijn lieve bf) mij weer verblijd met een overheerlijke maaltijdsalade bestaande uit:

Verse spinazie (heel eventjes in de wok maar niet te lang), geroosterde paprika, gegrilde kip, ei, geroosterde pijnboompitjes en een warme dressing gemaakt van balsamico azijn met citroensap en een beetje olijfolie en kerstomaatjes, champignons en ui... *zucht* zo is spinazie imo nog veel lekkerder dan gewoon simpelweg gekookt... Vingers aflikken


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 11:54

zucht.... doe mij zo'n vent (en salade Knipoog )

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 11:56

Laura schreef:
zucht.... doe mij zo'n vent (en salade Knipoog )

Ja mij ook 1!
Die van mij bakt alleen pannekoeken Haha!


SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 12:00

jeetje doe mij er ook maar 1.
Die van mij begint altijd wel met koken, maar heel raar is dat ik later alles aan het afronden ben, en meneer voor de tv zit of zijn verhalen over het werk zit te vertellen.

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 12:56

Jamm! Dat klinkt lekker! Heerlijk veel groenten erin!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 12:57

Jamm! Dat klinkt lekker! Heerlijk veel groenten erin!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 16:19

Ik ben wel blij met mijn vent hoor... het is een import exemplaar uit Australie Knipoog . Vanavond maakt hij taco's (zijn tacomengsel is ook al oh zo lekker... en als ik echt geluk heb dan maakt hij er guacamole bij, dat maakt hij oh zo lekker Vingers aflikken ) Hij maakt ook erg lekkere soepen en zijn gegrilde kip uit de oven met gepofte ardappels en groentemix is ook jammie... evenals de bananencake Vingers aflikken . Maar goed, we gaan iig 1 keer in de week een lekkere uitgebreide maaltijdsalade op het menu zetten heb ik besloten... ik ben nou al benieuwd naar zijn volgende creatie. (Heb ik al gezegd dat zijn gevulde paprika's en knoflookbrood ook erg lekker is...)

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 16:24

*biedt zich vrijwillig aan om mee te komen eten* Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 16:28

Je schuift maar aan hoor... Haha! Hmmm, misschien moet ik een bokt dinner meeting organiseren... en Simon even lief vragen of hij dan alles uit de kast wil halen...het is voor hem immers ook leuk om wat nieuwe mensen te leren kennen niet waar... Schijnheilig

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 16:29

hoe gril je paprika? Afgezien van de kerstomaatjes heb ik alles voor deze salade in huis.. gna gna... dát ga ik eten vanavond Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 16:54

Goed idee!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 17:02

Ik denk dat hij het of kort in de grillpan heeft gedaan maar ik acht het waarschijnlijker dat hij ze eventjes in de oven heeft gedaan onder de grill. Paprika in 2 of 4 delen snijden en dat eventjes onder de grill of in de pan dus. Lachen Eet smakelijk! Enne...wel laten weten of je het lekker vond he... de spinazie heeft hij heel even in de wok gedaan.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:21

vikki schreef:
Ik ben wel blij met mijn vent hoor... het is een import exemplaar uit Australie Knipoog . Vanavond maakt hij taco's (zijn tacomengsel is ook al oh zo lekker... en als ik echt geluk heb dan maakt hij er guacamole bij, dat maakt hij oh zo lekker Vingers aflikken ) Hij maakt ook erg lekkere soepen en zijn gegrilde kip uit de oven met gepofte ardappels en groentemix is ook jammie... evenals de bananencake Vingers aflikken . Maar goed, we gaan iig 1 keer in de week een lekkere uitgebreide maaltijdsalade op het menu zetten heb ik besloten... ik ben nou al benieuwd naar zijn volgende creatie. (Heb ik al gezegd dat zijn gevulde paprika's en knoflookbrood ook erg lekker is...)


Nu kan hij wel weer hoor! Boos!
Jeetje, zit ons allemaal hiero een beetje jaloers te maken, wat denk je wel niet!

Maaruh, klinkt super heerlijk allemaal. Is hij ook te huur? Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: XxLMMxX en 44 bezoekers