bommelding

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

bommelding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 10:25

ja hoor, het lijkt wel mode ofzo..

alweer een bommelding!

zit net in de trein word er omgeroepen dat we maar tot tilburg rijden. in gilze rijen was namelijk een bommelding!

gelukkig moest ik er ook in tilburg uit, maar lekker as je door moest. die treinen zullen wel een paar uur niet rijden.

wie doet nou zo iets Verward

en dan ook nog op gilze rijen, doe het dan op amsterdam of den haag ofzo. dan heb je tenmiste een groot station Scheve mond


bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 10:28

tsjah,het lijkt idd mode.Begrijp nogf steeds niet wat er zo "leuk" aan is om een paar tientallen doden te veroorzaken... Scheve mond

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 10:30

dit staat op brabantsdagblad.nl:

Citaat:
Geen treinen bij Gilze-Rijen na pakketje in trein
GILZE-RIJEN (ANP) - Het treinverkeer van en naar Gilze-Rijen is dinsdagochtend stilgelegd na de vondst van een verdacht pakketje in een stoptrein van Breda naar Eindhoven. Dat heeft ProRail verkeersinformatie laten weten. Het pakketje werd rond 9.15 uur aangetroffen.


Het station van Gilze-Rijen is inmiddels ontruimd. De trein stond daar toen het pakketje werd gevonden. Het Explosieven Opruimings Commando (EOC) is onderweg naar het station om het pakketje te onderzoeken. Treinreizigers tussen Breda en Tilburg moeten in verband met de stremming rekening houden met een vertraging van ruim een uur.

De Nederlandse Spoorwegen ondervinden de laatste tijd veel hinder van (valse) bommeldingen en de vondst van verdachte pakketjes op stations en in treinen. Maandag nog lag het treinverkeer tussen Utrecht en Culemborg urenlang stil, nadat in een intercity op station Utrecht Centraal een verdacht pakketje was gevonden.

Geactualiseerd om 10.20 uur


zal wel weer een 'vergeten' rugzak zijn ofzo Scheve mond

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 10:33

Er wilde misschien iemand vandaag niet naar school Scheve mond
Het is de laatste tijd zeker om de haverklap zover, heel vervelend en weer een flink aantal mensen die er 'schade' aan hebben.
Alleen het vervelende eraan is is dat je het wel serieus moet nemen...

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 10:35

als dit steeds vaker voorkomt,gaan de mensen veel eerder denken dat het een grap is en maken zich er niet meer druk om,stel je voor als er nou eens een echte tussen zit,verschrikkelijk

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 10:35

tja,ik zag het net toen ik langs het station in tilburg kwam. stonden mensen te wachten op bussen. Ik dacht al zoiets van een bommelding

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 10:35

ik vind het echt té overdreven.....

en dan gaan ze strax raar opkijken als de bevolking voortaan laks reageerd op bommeldingen.
Maar als ik nu te horen krijg: "sorry de treinen rijden niet verder vanwege een bommelding" heb ik ook zoiets van jaaa, dat zal wel weer....

Vanmorgen was er een interviewtje op TV met 2 experts, die vonden het ook te overdreven, en vonden dat de regering ons zo het angst-syndroom (oid Tong uitsteken ) aanpraatte, door elke verdachte rugzak die een slordige scholier (bij wijze van spreke) had laten liggen in een café zo hysterisch aan te pakken.


loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 10:43

ja ik nam de bommelding op gilze rijen eerlijk gezegd ook niet echt serieus

maar er zal maar es een echte bijzitten, moet je niet aan denken.. Scheve mond

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 10:48

ja, dat word dan ook het probleem he.
Mensen nemen het niet meer zo serieus, maar als het nou een keer echt is, dan heb je een probleem, want iedereen denkt: ja daaaaag. weer zo'n melding, het zal wel weer niks zijnl.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 10:53

ben ik blij dat ik niet met de trein ga, wel vervelend voor de mensen die er wel mee gaan en tentamens hebben Scheve mond

- Offline -


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 30 bezoekers