Alweer een nieuwe brommer ( met foto )

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Alweer een nieuwe brommer ( met foto )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 13:39

Ik heb nu in 4 jaar tijd al 2 brommers versleten.
De eerste heeft mij nooit laten staan, reed altijd en was gewoon een supertufje.
Helaas begaf deze het afgelopen zomer zodanig begeven dat ik beter een andere kon kopen.
Dat heb ik dan ook gedaan in Augustus, een mooi zwart Puchje waar op het eerste gezicht niets mis mee was.
Maar inmiddels heb ik al meer aan de reparaties uitgegeven dan waarvoor ik 'm gekocht heb. Dan brak de ketting weer, dan was er weer een tandwiel versleten, het volgende moment was de benzineslang lek en de keer erop knakte het zadel dwars door.
En ga zo maar een tijdje door.
Dat ding heeft me in een half jaar tijd vaak zat op de meest onmogelijke momenten in de middle of nowhere laten staan...
Van de week zou ik bij Bas weg, ik zou starten en KLETS ! ineens had ik het gashandvat in mn handen, de gaskabel sprong de andere kant uit.
Ik had het zo gehad met dat ding dat ik riep dat het nou gebeurd was, ik zou 'm verkopen en kocht wel een andere.
Mijn broer hoorde dit van mn ma en was zo lief om mij te sponseren, hij zou mn oude brommer wel overnemen en ik mocht van hem een nieuwe uitzoeken die hij dan zou betalen.
Zo gezegd, zo gedaan, ik het internet op, op zoek naar een leuk brommertje.
Allemaal technische gegevens waar ik de ballen verstand van had.
Op een gegeven moment was ik het zat en heb de eerste de beste mooie tuf die ik tegen kwam opgeschreven, mn broer gebeld en gezegd dat hij die maar moest halen.
Goed, mn broer heeft gisteravond de brommer opgehaald en bij mij thuis gebracht, volgens hem had ik een goede keus gedaan, het is een knap brommertje waar van alles nieuw opzit.
Broer heeft meteen het andere ding meegenomen, daar ben ik mooi vanaf.

Nu is dit dus mn nieuwe tuffie en ik hoop dat deze me mat meer spaart en me niet zo vaak laat staan.

Van mn broer moest ik wel wat zuiniger zijn op deze, die andere was prachtig toen ik 'm kreeg, was nu meer een soort grijze modderstof boel... Bloos
Dus dat wordt toch eens in de zoveel tijd op zaterdag middag mn tuffie poetsen en onderdelen schoonmaken in het hok ( iets waar ik echt de gruwels van heb maarja als het beter is voor de brommer moet het maar )

En dan nu : Maak kennis met Tuf ! Haha!

Afbeelding

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:20

Ik vind um stoer Cool

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:23

Gaaf ding!!
Hopen dat deze langer bij je leeft Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:41

Veel plezier met deze nieuwe verbintenis, veel plezier ermee, en dat jullie een nieuw en gelukkig leventje samen mogen leiden Tong uitsteken

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 15:36

Tuf ziet er leuk uit hoor!
Blits kleurtje heeft ie. Cool hopelijk gaat deze langer mee.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 15:40

Gefeliciteerd. Veel succes met het poetsen he doe maar net of het een paardje is Haha! . Zal duimen dat deze langer mee gaat want je hebt wel pech gehad.

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 15:46

Stoer!!
Mooi kleurtje ook. Haha!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 19:38

Hehe ik kwam vanmiddag bij de Fysio vandaan en liep naar mn brommer toe, kwam er net een klein jochie ( jaar of 4/5 ) de deur uit met zn ma, zegt ie : "Wauw ! Mama! Dat is een mooie blauwe motor !!! "

Uhu... zit wel goed dus geloof ik Haha!

Later was ik even naar de winkel en daar stond een hele groep jeugd, jongens en meiden in de leeftijd van 13/14...
Ik hoopte maar dat mn brommer het deed anders sta je altijd zo lekker voor banketstaaf, maar gelukkig startte hij meteen en reed ik zo langs hun neus weg Tong uitsteken Haha!

Ik ben er tot nu toe heel blij mee Haha!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 19:53

Tuf is stoer !!!
Ik heb in 3 jaar tijd wel 4 scooters versleten Lachen ik weet het heel erg maarja . De 1e had ik zo ver opgevoerd dat binnen een half jaar alles aan lagers enz versleten waren , 2 was gestolen, 3e had ik overgespoten vond ik niet mooi meer en heb ik ook maar aan gort gereden. en de 4e rijd nog wel maar ziet er niet uit. Ditmaal omdat er een Jeep was die dacht leuk te zijn door over me heen te rijden ....... Maar ik ben wel voorzichtig met me scoottoet want hij moet nog wel even mee !!

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 20:15

Leuke brommert! Hopelijk heb je meer geluk met Tuf dan met je vorige brommert! Lachen
En goed onderhouden heh? Tong uitsteken Knipoog

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 20:19

Hee zo'n brommert had ik ook! Maar dan in zwart 8:
Veel plezier ermee!

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 20:55

ik heb ook een brom heel gaar maar hij rijd. toen ik een scooter had was er vaak wat mis kapot startte niet enzovoort. nu heb ik echt ene gare brommer waar de roest aan zit maar hij rijd super! ik hoop dat dit brommertje wel een leuk leven bij je mag hebben Haha! Knipoog

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 22:49

Ik zie geen tuf brommer...........wel een tuf kruisje
Maar veel plezier ermee, ik geloof aan de reacties te horen dat ie wel uhmm stoer is Rock-on, dudes!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 22:56

Die is leuk!!!
Ik ga waarschijnlijk dit weekend ook weer een brommertje halen, had al een Vespa Ciao op het oog. Heb zelf ook al 2 brommers versleten, beiden tweedehands, en daarna een autootje van 16 die kennelijk half verrot was, dus gaan we nu weer terug bij af naar een brommer... Scheve mond

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 23:00

Haaah nu zie ik m wel Haha!
Cool hoor