Boktrit Bergemo!! :D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Boktrit Bergemo!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 17:11

Als het goed is heeft iedereen nu betaalt, alleen Macario doet het vandaag nog ff snel Knipoog
De rit is dus op zondag 18 April om 2 uur.

En ik stel voor dat we deze tijden aanhouden:

-12.30 uur
Bij bergemo zijn in de kantine bij de balie in de buurt. Dan hebben we nog ruim de tijd om ff kennis te maken. En wat pics te nemen ofzo Haha!

-14.00 uur
Vertrekken vanuit bergemo met de pony’s!!!

-16.00 uur
Terug bij Bergemo van de, als het goed is, héle leuke rit.

Afscheid nemen van degene die geen friet mee gaan eten….en vervolgens met degene die wel mee gaan rond:

- 16.30/17.00 uur
Richting Heijen gaan, om daar bij de friettent met zijn allen lekker friet te eten.

- rond 18.00/18.30 uur
weer terug bij Bergemo, waar we afscheid zullen moeten nemen

Jullie moeten dus niet vergeten om geld mee te nemen voor de rit (€11.35) en voor de frietjes! Haha! enne verder cap…camera’s…enne enne…goede zin…mooi weer..en..ehmzz…nja..dat is in ieder geval het belangrijkste *LOL* ehmz..volgens mij is dit alles wat ik moet melden ….

Ik heb er echt super veeel zin in joh!!
_____________________________________________________________
Degene die mee gaan zijn(met daarachter de echte naam):

- Annetje à Anne (pony bergemo)
- Apollo à Monique (pony bergemo)
- deedee19 à Wendy (eigen pony)
- Fabiënne1 à Fabiënne (eigen pony)
- Irmaatje à Irma (pony bergemo)
- iwayalover à Karen (pony bergemo)
- JollyJumper à Monique (eigen paard)
- Juut à Judith (eigen pony)
- Macario à Leoni (pony bergemo)
- Maikuh à Maike (pony bergemo)
- xxlindaxx à Linda (pony bergemo)
- Yentl à Yentl (pony bergemo)


Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 17:57

Huilen Huilen ik vind het echt zo poedersuiker dat ik niet mee kan

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 17:59

Ohjee, twee Moniquen! Lips are sealed Dat wordt moeilijk met onthouden!
Heb er wel al heel erg veel zin in Ik neem ook mijn digi mee trouwens, als ik nog ergens een goedkope riem kan vinden, dan gaat hij ook mee tijdens de rit (anders blijft hij in mijn tas tijdens de rit)
Faniënne, Judith en Monique (JollyJumper) heb ik nog nooit gezien, de rest allemaal wel
Ben benieuwd of ik nu ook zo kan zeggen wie Monique en wie Linda is! Toen lukte het wel (makkelijk!) maar of ik het nu nog weet?

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:16

Ik ken helemaal niemand.. Dat wordt helemaal moeilijk, maar ik ken er een aantal van foto's. Dus misschien blijven de namen wel hangen. Ik probeer ook een digi mee te nemen.
Kunnen we daar ook nog wat drinken of zo?

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 18:37

ja je kunt dara uit de automaat drinken pakken dacht ik zo..en snoepies dus....daar kom je zeker niet tekort mee Haha!

Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:38

Tuurlijk kunnen we daar nog wat drinken!
En ik ken ook nog niemand, behalve Wendy en Janneke die dhelaas niet meegaat ( Huilen ).
Alleen zit ik een beetje met de tijd; 1 1/2 uur van tevoren daar zijn moet ik even afwachten of dat lukt. Ascot moet al die tijd tussen vreemde paarden staan en ik weet niet goed hoe hij daarop reageert. De laaste keer was er niets aan de hand, maar volgend weekend toch maar even oefen Haha!

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:04

ja...nog 2 weekjes Haha! heb er echt wel zin in, ik ga dan 6 nieuwe bokkers meeten Knipoog

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:06

haha idd twee moniquen. Maar gelukkig is er een nog kind en een al volwassen dat scheelt in het onthouden. daar ben ik gelukkig goed in Haha!
ik heb er echt heel erg veel zin in!!!
Ik moet alleen nog effe met anne en irma regelen wie er heen rijdt en wie terug en dan ben ik er helemaal klaar voor en de digi gaat natuurlijk ook mee *LOL*

.

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:43

Yes, ze vinden me volwassen... Haha! . Wacht maar tot je me ziet, beetje grijs aan het worden maar verder... Tong uitsteken . Maarre... ik steek er natuurlijk wel levensgroot bovenuit met mijn reusje.
Ik ken dus ook nog niemand, maar misschien als ik jullie zie herken ik toch nog wel iemand. Is er iemand die ook concoursen rijd behalve Fabienne (die 'zie' ik nl. volgens mij regelmatig op concours maar dan weten we dat niet van elkaar...), want dan ken ik er misschien toch wel. Ik kom nl. ook wel eens op ponyconcoursen met de kids.

Jumper 15-05-1991 - 15-07-2007 in mijn hart voor altijd
Maar Sanchez en ik maken een nieuw begin, al M1 + 0 Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:52

Ik ken nog niet iedereen maar een paar wel, heb er ook zin in! Jammer dat ik geen trailer heb, dat ik Expensive niet mee kan nemen, maar misschien volgend jaar Knipoog Wie weet! Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:58

Ach, Venlo is toch maar een klein eindje rijden, rijd je paardje gewoon naar de manege.. Tong uitsteken

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 21:48

jaah idd yen, dat ieliepielie stukje kun je gerust rijden Tong uitsteken maar dan kunnen we smorgens wel niet meer naar het concours hier in Maasbree...nja dan galopeer je maar naar Bergemo Haha!

Ik ken: Annetje, Yentl, deedee19, xxlindaxx en macario al

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:42

Ja Monique.. klinkt wel he.. Volwassen. Ik denk dat "volwassen" Monique mooi achteraan gaat. Kan ze zien of er gevaar dreigt *LOL*
Dat zou ook grappig zijn, zie je mij: He ik heb jou al veel vaker gezien. Maar dat denk ik niet, volgens mij lopen wij elkaar altijd mis. Jouw zoontje doet het ook goed met de wedstrijden he OK dan! .. Ik zag zijn naam laatst bij de uitslagen staan.

deedee19

Berichten: 7928
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 10:28

Jippie ik heb er zin in! Ik weet alleen niet hoe laat ik er zal zijn, want ik had eigenlijk in de planning rond half een weg te rijden. Dus ik zal er rond 1 uur zijn denk ik. (en Maikuh dus ook Haha!)

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 11:49

Ik heb er ook super veel zin in joh!!! We zijn met bijna het dubbele van vorig jaar met de rit->toen met 7, nu met 12!!! Haha!:D
echt kei jammer dat je niet meekan janneke Verdrietig
Groetjes, Kind Monique Tong uitsteken *LOL*

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:21

Dat is inderdaad een stuk meer.. Komt zeker door de goede organisatie?
Ik ben er ook tussen half 1 en 1 uur. Wordt er voordat we op rit gaan nog een paar rondjes in de bak gereden? Voor sommige misschien handig die hun pony nog niet kennen? Ik weet niet wat gebruikelijk is.
Lijkt me leuk om ook even in de stallen van Bergemo te kijken.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 12:45

Je rijdt niet echt lang door de bak, maar ff stappen enzo. tenminste vorig jaar was dat zo Knipoog
enne Fabienne, tuurlijk komt het door de goede organisatie! *trots*trots* ik vraag me af wie dit allemala geregeld heeft Haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 19:46

Vorig jaar hebben we allemaal in een rijtje moeten stappen en een rondje moeten draven zodat de begeleidster kon zien of het goed ging denk ik.
Ik heb er in elk geval zin in! En ik hoop dat het een leuke en gezellige rit wordt

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 19:52

Ik denk dat dat wel zal gaan lukken Anne! dat moet gewoon..we zijn in ieder geval met een gezellige groep Haha!


iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:17

JollyJumper schreef:
Yes, ze vinden me volwassen... Haha! . Wacht maar tot je me ziet, beetje grijs aan het worden maar verder... Tong uitsteken . Maarre... ik steek er natuurlijk wel levensgroot bovenuit met mijn reusje.
Ik ken dus ook nog niemand, maar misschien als ik jullie zie herken ik toch nog wel iemand. Is er iemand die ook concoursen rijd behalve Fabienne (die 'zie' ik nl. volgens mij regelmatig op concours maar dan weten we dat niet van elkaar...), want dan ken ik er misschien toch wel. Ik kom nl. ook wel eens op ponyconcoursen met de kids.


Ik ga vaak mee met wedstrijden van mijn instructrice Is op paard en op M2 nivo nu. Msischien ben ik je dan wel eens tegengekomen. Zou best kunnen. Alleen gaan wij wel vaak in Gelderland op wedstrijd omdat je daar twee proeven kan rijden en dat vind ze fijner. Dus weet niet of jij daar ook wel eens komt?!

Ik heb er ook heel erg veel zin in en ik hoop dat het een geslaagde rit gaat worden. lukt vast wel! Met mooi weer!!! Cool

.

JollyJumper

Berichten: 1325
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Vortum Mullem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 13:51

Ikke ben niet nieuwsgierig hoor, maar wie is dat? Misschien ken ik haar wel... en jou dan misschien ook...

Jumper 15-05-1991 - 15-07-2007 in mijn hart voor altijd
Maar Sanchez en ik maken een nieuw begin, al M1 + 0 Haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 13:57

Tanja met het paard Sans a Tout, paard wat heel hoog op de benen staat en een beetje een snoekhoofd heeft (oogt heel jong, is hij volgens mij ook wel)
Op de site van karen (vast wel in haar profiel te vinden) staan foto's.

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 16:55

JollyJumper schreef:
Ikke ben niet nieuwsgierig hoor, maar wie is dat? Misschien ken ik haar wel... en jou dan misschien ook...


In mijn profiel staan idd foto's van Tanja en Sans a tout.
Kijk maar misschien herken je ze wel

.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 22:34

weetje..ik VIND dat we maar mooi weer krijgen met de boktrit. Want kijk: vorige week was het mooi weer...deze week slecht weer.....en dan in het volgende week weer mooi weer Haha!

deedee19

Berichten: 7928
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 08:06

Goede redenatie. Ik ben ook voor anders ben ik wel erg lang in de regen aan het rijden.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers