ben het zat, ben bedreigd

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-01 15:16

is het nu zo verschrikkelijk verkeerd dat ik op Honey rij? Vandaag heerlijk gereden, anouk les gegeven (donderde er bijna af). We gaan terug, kom ik lang het inmiddels beruchte harley cafe, begint er een of ander wijf: Vind je dat normaal? Dus ik denk wijs te zijn en rij stug door. Ik vraag je wat hoor!
Dus ik stop om eens te kijken wat ze allemaal te melden heeft. Jah, dat ik erop rij, of ik wel helemaal goed bij mijn hoofd ben, en met zulke grote sporen (normale knop zwanehalsjes) zonder neusriem blablabla.
Dus ik zeg van: als je er verstand van zou hebben zou je weten dat een shet op kracht gefokt is.
Jah, en ik heb er verstand van, je moet op een ijslander. En ik heb er al een keer één van zijn pony getrokken dus ik zou maar uitkijken, en de volgende keer laat ik de hond (herder) wel los.
Ik ben dit verdomme zo zat. Ik zat te janken en te trillen op mijn paard.
Waarom kan ik nu niet net gewoon als ieder ander plezier hebben?
Dankzij hun kan honey niet meer voor de wagen, en dan gaan ze nog zeiken ook.
Heb er met mijn schoonouders over gepraat, en mijn schoonvader zegt dus niks van aantrekken, maar dat probeer ik al 3 jaar.
Mijn schoonmoeder zegt niet meer op zaterdag middag gaan rijden (ik moet namelijk langs dat cafe) en anders Anouk erop zetten en zelf in de polder pas opstijgen. Maar moet ik ze dan gaan ontwijken?
Honey is kerngezond en ziet er verschrikkelijk goed uit. Ik weet dat ik te lang ben, maar ik weet ook dat honey daar geen last van heeft.
Ik weet het gewoon niet meer. Zal voorlopig maar weer niet rijden tot het gezakt is


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 15:27

jeeeeses wat een dom k**mokkel!!!!!! ik snap dat je je er k** over voelt, maar ga hiervoor alsjeblieft niet stoppen met Honey rijden, Honey kan er ook niets aan doen, zij moet hier niet de dupe van worden. Misschien is t idd verstandig om die lui voorlopig even te ontwijken...
succes ermee

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 15:28

Ja ik denk dat het slimste is om er niet op te gaan zitten asl je langs dat cafe wilt. Tis gewoon niet eerlijk. Ik ben ook te lang voor shetten en rij er op en word regelmatig uitgescholden. Maar toen ik een keer met een kreupel shetje aan de hand ging lopen zei iedereen waarom ga je dr niet op zitten en dat pardje heeft het maar relax bij jou. Negeren werkt het beste

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 15:41

Trouwens wat is er erg aan dat je zonder neusriem rijd? juist alleen extra vijheid voor honey

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 15:48

Jeetje Stef, waar bemoeit dat mens zich mee?
Maar ja, die mensen heb je. Enne ik weethoe moeilijk het is om die oenen te negeren. Maar das toch het beste....

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 15:54

Is dat fiets wel helemaal goed bij haar verdomde paasei??
Dat wijf spoort niet!!!
Trek je er nix van aan, hoe moeilijk dat ook is. En ontwijk die fiets*&)(*Y(*lui maar ff!

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 16:39

Volgende keer walkman opzetten en even heel hard tot 10 tellen.
Niks van aantrekken en gewoon doorrijden. En zorg dat je iemand mee hebt voor het geval ze het echt mene met die hond.
En waarom kan honey niet meer voor de kar dankzij hun hebben ze hem laten schrikken ofzo???
Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Boos! Boos!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 16:42

wat n &*)#$%/ mens eigenlijk zou je heel hard met hon op d'r af moeten rennen en kijken hoe ze reageerd maar dat is natuurlijk niet slim ik weet het
je kunt haar het beste negeren

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 16:52

Lieve Stef!
Heel veel liefs van mij, en ik hoop dat je volhoudt. Jij bent degene die gelijk heeft, maar dat niet alleen. Jij bent ook degene die van Honey houdt, en door jou ziet ze er zo goed uit.
Misschien kun je aan de dierenarts vragen of hij een heel klein briefje op kan stellen met zijn handtekening eronder, bijv. "Het is verantwoordelijk en niet pijnlijk voor een shetlander wanneer er iemand op zit van ... kilo gewicht en tot ...cm lengte." En dan zijn handtekening eronder. Dan kun je gewoon lekker tegen dat mens zeggen "Kijk eens, ik heb bewijs dat het geen dierenbeulerij is". En als ze doorgaat met dreigen zeg je maar dat jij op die manier het recht hebt haar aan te geven bij de politie.
Heel veel sterkte, en hou vol. Liefs, Dorine.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 17:54

Je zou ook eens aan dat ka uu tee wijf kunnen vragen of ze het normaal vindt dat ze met haar dikke reet op zo'n milieuvervuilende en vaak olielekkende Harley gaat zitten....
Niks van aantrekken, ZE ZIJN NIET WIJZER!!!!

Knuf voor jou en Hon,

Sonja

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 18:18

ah erg joh, niks van aantrekken hoor, heb ik ook gehad met mij nshet die ik hiervoor had, gewoon negeren

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 18:21

Stef, mijn paard is getraint op het aanvallen en desnoods doden van honden, hulp nodig?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-01 18:23

haha, tja, honey kan wel liggen, maar als je hon ook kan leren atacken en killen, graag

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 18:30

Geen probleem stef, pies of keek.
Alle gekheid op een stokje, ik kan het Honey waarschijnlijk wel leren. Verder moet je je niet druk maken om dat soort mensen, de hond op iemand afsturen openlijke geweldpleging en dus behoorlijk strafbaar.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-01 18:35

strafbaar of niet, als ik haar tegenkom en die hond vat honey in de poten kan ik me knol weg brengen. Daar zit ik dus niet echt op te wachten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 18:57

verleden week stond er nog iemand bij ons opstal wiens paard echt kon vechten.
Hij gaf met dat paard riddershows heel gaaf!! Kwijl
Zijn paard leek ook wel op Hon, alleen wat groter [een fries *LOL* ] Moet ik hem eens vragen of hij dat Hon ook kan leren? Lijkt me wel handig *LOL*
Maar ff serieus, jij en wij weten dat jij super goed voor Hon bent dus laat je niet opnaaien door andere mensen. Laat ze lekker, en ga ze in het ergste geval uit de buurt.
Sterkte

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 19:02

Stel dat ze dat doet, ga direct in de aanval. Dat is namelijk de manier. In een hond zijn programma staat niet dat hij kan worden aangevallen. Hij zal dus op de loop gaan. Mocht het een getrainde politie/werkhond zijn dan weet ik ook nog wel trucs, alleen daarvoor moet ik dan even een kennis met veel ervaring raadplegen. Succes en laat je niet kisten.

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 19:43

Wat een k**wijf zeg! Dat slaat er nergens op wat ze je nu flikt. Ik zou echt niet weten wat ik er tegen zou doen, misschien een keer flink uitvallen tegen haar. ( Uum, doe toch maar niet, krijg je nog meer trammelant) Maarre, je weet dan Hon het best kan, dus laat je niet door haar door de war brengen!


Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 19:49

Jesus!!! Wat een oliebol! Frusty

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 19:50

Laat je in de weg zitten door zo'n Tr*t!
Kom voor jezelf op!!

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 19:57

Hoi stef,

Dat is een vervelend probleem en ik zou zo niet weten wat je er tegen kunt doen. Wel denk ik dat ze behoorlijk bluffen met:" ik heb eral eens een van zijn pony getrokken" Dat is namelijk ook openlijke geweldpleging en als dat bij mij gebeurd zou zijn zou ik onmiddelijk naar de politie gestapt zijn!

Maar ja daar heb jij nu niets aan...ik wens je in ieder geval sterkte...die mensen zijn niet wijs.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-01 22:04

ze heeft toen ook de politie aan haar deur gehad, maarja, dat zijn haar woorden

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 22:12

Jeetje ik zou niet weten wat te doen. zou denk ik de makkelijkste weg kiezen en gewoon niet meer voorbijgaan en pas later opstappen.

Niet te druk om maken en een omwegje hiih

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 09:58

Tsja, het is natuurlijk erg makkelijk om te zeggen: niets van an trekken. Maar jij bent mij niet, en wie weet wat ik in zo'n situatie zou doen? Ik heb in jaren niet op een kleine pony gereden (de kleinste is denk ik een Tinker geweest, en dat is al weer 4 jaar geleden denk ik..) Is er geen mogelijkheid om dat cafe te ontwijken? Mischien dat je de andere kant op kunt? En waarom zet je haar niet meer voor de kar??

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-01 22:42

ik kan wel de andere kant op, maar dat is maar 1 route en allemaal harde weg (ze heeft nog geen ijzers).
Ik rij niet meer op de weg omdat ze dankzij hun bang is van harleys, en flipt voor de wagen als we er 1 tegen komen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, aisie en 7 bezoekers