Junior STV niet meer bij Anky.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Junior STV niet meer bij Anky.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-01 23:27

Hij is nu naar Anne van Olst ,om zo misschien een plaatjse te krijgen in het Deens team.
Kir Royal is ook weg naar Duitsland.
Zie www.anky.nl

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama


confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 23:38

ik heb het gelezen. ik dacht dan anne rafurstinels ook nog had, maar die brengt zij dan zeker niet meer uit, wel jammer Huilen , maar aan junior heeft zij een goed paard. Haha!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-01 10:21

Inderdaad heeft zij ook nog Rafurstinels maar daar hoor ik maar weinig meer van ....
Ik ben zelf niet zo gecharmeerd van Anne ,daarbij is haar postuur niet zo fragiel als die van Anky,dus hoe zij erop past moeten we nog zien.
Wordt vervolgd..........

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 12:40

Hebben zij Junior gekocht of heeft zij hem te rijden gekregen?
Ik weet wel dat Anky er al niet zo van gecharmeerd was. Ze twijfelde of hij wel goed genoeg was.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 14:47

Kir royal ging toch ook heel goed??
waarom zijn ze weg dan???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 17:53

Waarschijnlijk pasten ze niet in haar systeem? Financiele overwegingen zullen wel niet de hoofdrol spelen dus denk ik dat deze paarden gewoon niet geschikt zijn voor Sjefs lrd-rijden en daardoor te veel tijd en moeite kosten zodat ze niet rendabel zijn. Als de paarden niet te veel gedwongen zijn zich aan te passen aan het lrd is er een grote kans dat ze bij een ruiter die zijn methode aanpast aan het paard wel tot hun recht komen.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-01 19:50

Wie zal het zeggen ?Misschien toch wel vanwege die uitspraak van haar ?

En de paarden die zij rijden passen in het systeem anders beginnen ze er nog niet eens aan.
Kareltje was al in eigendom van een Japanner, en JuniorStv heeft ze mooi in de schijnwerpers gereden ,nu Anne nog .........

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 20:22

z
Laatst bijgewerkt door janna op 22-04-22 05:48, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-01 22:23

Ja die achterdeur he, die is er altijd en overal Haha!

Jammer dat een paard die de GP oefeningen beheerst via de achterdeur weggaat.

Ik hoop trouwens op een goed herstel van Joker Kwijl (off topic)

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 08:40

Dan ga ik effe heel stiekum off-topic door op dat verhaal van die achterdeur........ Haha! . Waar is IQ gebleven, ook via de achterdeur wegggegaan? Ik weet dat hij 2 jaar geleden een peesblessure had maar sindsdien is er niets meer van vernomen. Ik vind het wel een heel luxe positie hoor dat je zomaar kan zeggen: "nou, hij past niet in ons systeem dus doen we hem maar weg en nemen we een nieuwe". Zo werkt het toch niet met rijden? Je past je toch aan aan het paard en niet andersom?
Sorry voor het afdwalen....... Lachen

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-01 09:11

Mag ik nog even verder off topic gaan?
Waar is die hengst gebleven die ze op de hengstenkeuring voorbrachten en waar Sjef helemaal weg van was?(Nobility =Jet-set x Pretendent)Mattias heeft em gereden in Den Bosch euh hij stond meer op twee benen.
Hij is niet meer teruggekomen voor het najaarsonderzoek vanwege onvoldoende kwaliteit van het sperma?
Zoveel paarden maar hoe hou je ze heel en/of gemotiveerd voor het zware werk?

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama


Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 22:17

Met die Trakehnerhengst Ictenos hetzelfde. Die krijgen ze niet meer aan het werk, alleen maar staken. Die zijn ze liever kwijt dan rijk. Zo zijn er nog wel meer hoor. Maar daar hoor je gewoon niets meer van. Hun systeem werkt wel degelijk, duidelijk aan de successen van Anky en de leerlingen te zien maar niet ieder paard accepteerd dit systeem.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-01 22:26

ach wat jammer nou van die Ictenos heb em live gezien in Arnhem wat een plaatje .Maar net als Partout heel sensibel die Trakheners.
Stuur em maar deze kant op Haha! ik kan hem vast niet zo achter de broek zitten dat ie er van gaat staken Haha!

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

N@tHa$¥a

Berichten: 57
Geregistreerd: 01-12-01
Woonplaats: ALmeRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 23:04

jammer dat hij weg is vond het 1 van haar mooiste paardjes, maar was junior niet van dr zelf???? Verward .

Mutzzzzz
Berichten: 261
Geregistreerd: 12-12-01
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 16:37

He dat wist ik helemaal niet. Kan iemand me vertellen wie ze nu nog wel rijd dan. Je moet ook altijd op blijven letten in die paardenwereld he. En ik heb dat dus niet gedaan. Wie kan me ff op de hoogte stellen??? Grtzzzzz

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 10:23

Kir Royal staat er nog steeds hoor, misschien geblesseerd? Krack rijdt ze nog, Salinero…Ik ben niet zo gecharmeerd van Anne’s rijden, maar ze rijdt met veel meer druk dan Anky en dat heeft Junior kennelijk nodig. Ik denk ook dat het niet zo is dat paarden niet in het systeem van Anky passen: ze past het systeem aan per paard. Ik denk meer dat Anky er gewoon niet van houdt om paarden met veel druk te rijden, en sommigen, zoals Junior dus – hebben dat gewoon nodig. Lees verder het eerder gescande verhaal van Anky en co in In de Strengen (onder ‘springende Anky’).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, BritHittepit en 28 bezoekers