Wat doe je als je winstpunten haalt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Wat doe je als je winstpunten haalt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 14:27

Ik heb nu dus 3 winstpunten gehaald, maar heb geen flauw idee wat ik ermee moet doen? Worden ze ergens geregistreerd of moet ik dat zelf laten doen? Heb geen idee hoe dat allemaal gaat....

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 14:28

je kan het opvragen bij het knhs, maar je kan het zelf ook bijhouden.
vroeger kreeg je een brief wanneer je over moest tegenwoordig is dat niet meer dus je moet het wel bijhouden!!!(of je belt even of op www.paardensport.nl)

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 14:29

Princess schreef:
je kan het opvragen bij het knhs, maar je kan het zelf ook bijhouden.
vroeger kreeg je een brief wanneer je over moest tegenwoordig is dat niet meer dus je moet het wel bijhouden!!!(of je belt even of op www.paardensport.nl)


Hoe komt het knhs dan aan die punten???

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 14:32

De verenigning stuurt de gele coupons naar de KNHS. Jij moet je roze goed bewaren, fouten zijn zo gemaakt!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 15:07

liberty schreef:
De verenigning stuurt de gele coupons naar de KNHS. Jij moet je roze goed bewaren, fouten zijn zo gemaakt!


O vandaar dat er op een startcoupon altijd doordrukpapieren zitten *slim* Wat gebeurd er met de blauwe coupon?

Ik bewaar de roze altijd netjes Lachen

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 15:10

De gele, de bovenste dus, wordt vanuit de wedstrijd-organiserende vereniging naar de KNHS gestuurd. Zodoende worden je WP geregistreerd Lachen.
Die blauwe en roze, die krijg ik altijd samen terug en bewaar ik.
Heb jij alleen de roze dan, zonder blauw Verward

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 15:28

grandeur schreef:
De gele, de bovenste dus, wordt vanuit de wedstrijd-organiserende vereniging naar de KNHS gestuurd. Zodoende worden je WP geregistreerd Lachen.
Die blauwe en roze, die krijg ik altijd samen terug en bewaar ik.
Heb jij alleen de roze dan, zonder blauw Verward


Ik de eerste 2 wedstrijden ook beide (roze en blauwe) terug gekregen, maar gister kreeg ik alleen de roze terug?

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 15:29

Kan best hoor, hebben ze de blauwe er ook afgescheurd...
Maakt ook niet zoveel uit, gewoon altijd de roze of blauwe bewaren in je eigen administratie, dan zit het altijd goed Lachen!

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 15:34

Bij mij gaan de roze in mijn eigen "archief". De blauwe zijn voor het wedstrijdsecretariaat.

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 16:43

Ja precies de blauwe zijn voor het wedstrijdsecretariaat, maar soms krijg je ze ook mee. De gele worden opgestuurd naar de KNHS. Ik bewaar wel altijd al mijn coupons (de roze dus)

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:06

je kunt je punten controleren bij www.knhs.nl en dan bij standen opvragen geloof ik...

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:24

De gele gaat naar de KNHS, die wordt opgestuurd door het laatste jurylid of het wedstrijdsecretariaat.
De roze krijg je terug, daar kun je je punten mee bewijzen bij de KNHS als ze een foutje maken Knipoog
De blauwe houdt het wedstrijdsecretariaat meestal(ik iig wel Knipoog ). Mocht er dan iets kwijtraken onderweg naar de KNHS dan heb ik de hele boel nog En anders heb ik gegevens van mensen voor als ze eens niet op komen dagen Knipoog Dan weet ik waar de rekening heen moet

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:50

sommige mensen die coupons opsturen halen zelf de blauwe er af, en ik vind dat zo irri!! Wij halen ook altijd de blauwe van de deelnemers, die bewaren we voor als we weer wedstrijden hebben.

Bij de NKB was dat toen altijd het bewijs dat je ingeschreven had geloof ik.

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:59

Sterker nog, de wedstrijdorganiserende vereniging behoort de blauwe doorslag te houden en 12 maanden te bewaren volgens art. 15 lid 2 c. van het algemeen wedstrijdreglement!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:04

Ja, wij bewaren ze ook, maar ja, als ze er niet aanzitten

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 16:39

Waarschijnlijk een domme vraag; maar hoe zit het dan als ik in 1997 een paar wedstrijden hebt gereden, en niet meer weet hoeveel winstpunten ik toen heb gehaald? Volgens mij heb ik er in totaal 3 of 4, maar is dit nog ergens te controleren? Waarschijnlijk zal ik deze zomer gewoon opnieuw beginnen, is ook niet erg, maar was toch wel benieuwd Lachen

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 16:44

Huh, begin je met hetzelfde paard weer opnieuw dan? neem ik niet aan toch?
En met een nieuw paard begin je gewoon weer van voor af aan, dus dan maken die winstpunten met een ander paard niks uit Lachen

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 16:55

bealy23 schreef:
Huh, begin je met hetzelfde paard weer opnieuw dan? neem ik niet aan toch?
En met een nieuw paard begin je gewoon weer van voor af aan, dus dan maken die winstpunten met een ander paard niks uit Lachen



Jawel dus. Het paard is al 10 jaar in ons bezit. In 1997 heb ik een paar wedstrijdjes gereden, gewoon voor de leuk, en daarna door verschillende omstandigheden niet meer. Nu gaat het dressuurrijden zo leuk en soepel, dat het weer begint te kriebelen, dus ga ik van de zomer weer starten. Vandaar dus mijn vraag Lachen

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 16:59

Oooh zo, maar je hebt dus in de tussenliggende jaren geen startkaart gehad?
Als je weer een startkaart aanvraagt kun je je oude combinatienummer vast weer opgeven en dan weten ze vast wel welk aantal wintstpunten daarbij hoort Lachen

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:03

bealy23 schreef:
Oooh zo, maar je hebt dus in de tussenliggende jaren geen startkaart gehad?
Als je weer een startkaart aanvraagt kun je je oude combinatienummer vast weer opgeven en dan weten ze vast wel welk aantal wintstpunten daarbij hoort Lachen


Nee hoor, ik ben maar één seizoen lid geweest van een vereniging enzo. Dus zij kunnen mijn oude combinatienummer opzoeken? Want of ik die zelf nog heb....chaos, chaos en een moeder die ALLES weggooide altijd Tong uitsteken

Bedankt iig!

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:07

Hmm, ja ik moet eerlijk zeggen dat ik deze situatie ook nog nooit heb meegemaakt, dus helemaal weten doe ik het ook niet. Tong uitsteken
Maar succes ermee!

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:13

bealy23 schreef:
Hmm, ja ik moet eerlijk zeggen dat ik deze situatie ook nog nooit heb meegemaakt, dus helemaal weten doe ik het ook niet. Tong uitsteken
Maar succes ermee!



Geeft niet, ik ga het KNHS wel even stalken Haha!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:26

bealy23 schreef:
En met een nieuw paard begin je gewoon weer van voor af aan, dus dan maken die winstpunten met een ander paard niks uit Lachen


Natuurlijk wel!

Twee keer met een verschillend paard Z1 rijden met wp = L1/L2/M1/M2/Z1 mogen starten met een nieuw paard wat nog niets gelopen heeft.

Overnieuw beginnen... Misselijk Haha!

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:30

Duh, ik nam gewoon aan dat ze met 1 paardje bvb 3 winstpunten in de B heeft behaald en nu weer B gaat starten. Staat toch nergens dat ze al Z ofzo was?? Ze heeft gewoon een paar wedstrijdjes voor de leuk gereden (schrijft ze zelf)

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:35

Ik snap wel wat je bedoelt hoor Missouri, maar ik richt me op haar als ik zeg: met een nieuw paard begin je gewoon overnieuw.
Want uit haar verhaal kun je wel opmaken dat ze dus niet 2 keer Z1 is geweest (ze heeft in '97 een paar wedstrijdjes gereden)