lekkere zomer/tussen deken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

lekkere zomer/tussen deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 12:59

Aangezien Rio gisteren deken nummer 3 naar de paardendekenhemel Extreme duivel heeft geholpen zal mama maar weer uit de broek moeten voor een nieuwe!
Ik heb geen zin om hier stad en land voor af te rijden, maar wil wel graag een leuke Haha! !

Iemand tips?


_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:22

Jahoor gewoon lekker zonder dek laten staan Haha!
Die van mij staat sinds vorige week alweer zonder dek, over het algemeen is de temperatuur rond de 10 graden en dat vind ik warm genoeg om hem zonder dek te zetten (hij staat wel in een warme stal hoor Knipoog )

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:26

ik heb een ehm... (ff op zoek in de Divoza site) ah, een zomer deken Rimini. Echt een super fijne deken!!! Lekker stevig ...

In principe kunnen ze wel zonder deken weer op stal staan. Maar ik heb een schim, en laat hem zo lang mogelijk met deken op in de stal staan Lachen

:){

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:40

mobick schreef:
Aangezien Rio gisteren deken nummer 3 naar de paardendekenhemel Extreme duivel heeft geholpen zal mama maar weer uit de broek moeten voor een nieuwe!


Naar welke winkel ga jij Verward

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 15:03

Ilindra"]
[quote="mobick schreef:
Aangezien Rio gisteren deken nummer 3 naar de paardendekenhemel Extreme duivel heeft geholpen zal mama maar weer uit de broek moeten voor een nieuwe!


Naar welke winkel ga jij Verward
[/quote]


hahahaha Ilindra waar haal je het vandaan! (uit/in de broek moeten is denk ik Utrechts voor diep in de buidel tasten) Nee dus niet wat jij denkt..... en dan nog denk ik dat niet meer dan met een halstertje naar huis kom......hahaha ik rol zowat van me stoel...


patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 15:07

Haha, *lol*
Die rimini van de divoza is niet zo gek duur toch? Ben benieuwd of een relatief goedkope deken een beetje goed ligt, die van mij heeft zn zomerdeken toch maar 6 weekjes in het jaar op, 3 in het voorjaar, en 3 in het najaar.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 16:05

Kan je de ruitershop in Harmelen aanraden, moet je nog wel deze week er naar toe want ze hebben nu heel veel dekens voor de helft van de pijs omdat ze het magazijn leeg moeten hebben voor de verbouwing! Knipoog

Ze hadden echt van alles en nog wat liggen en vooral de grotere maten nog......

Trouwens als ie zo'n sloper is zou ik bijvoorbeeld voor een bucasdeken gaan, die zijn vrij sterk

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 16:10

hier mijn rimini deken Party!!

Afbeelding

:){

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:28

Ik heb altijd de Bucas Light, onsloopbaar volgens mijn mening. Ik heb hem nu al een jaartje of 5, op heel wat slopers gehad, ieder draadje is nog heel.
(scheelt je een hoop gerij naar winkels toe Lachen

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:49

Tiger light outdoor ?? heet hij zo?? Die lijkt wel op de rimini, dat blijkt ook een fijne deken te zijn. Ik ben helemaal gek op paars..en laat die er nou net ook in het paars zijn!

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloodymary, Jos_1 en 136 bezoekers