Guildsite

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Guildsite

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:23

Ik heb voor onze EverQuest guild (soort van clan) een website gemaakt. Gewoon simpeltjes geen toeters en bellen.

Wat vinden jullie van de layout? Eerlijk zeggen, ik kan tegen kritiek De laatste keer lag die persoon maar 2 weken in het ziekenhuis Schijnheilig De inhoud zal jullie waarschijnlijk weinig zeggen Haha!

http://www.fortitude.nl



Annash
Blogger

Berichten: 26463
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:24

ik denk dat dit bij links hoort Tong uitsteken

maar de layout vind ik wel wat hebben
duidelijk en overzichtelijk, maar tegelijkertijd heeft het wel wat Lachen

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:26

Vind de achtergrond zo .. wit ... Haha!

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:29

Shanna16 schreef:
ik denk dat dit bij links hoort Tong uitsteken

maar de layout vind ik wel wat hebben
duidelijk en overzichtelijk, maar tegelijkertijd heeft het wel wat Lachen


ik heb het bewust niet bij links gezet omdat verder niemand er hier wat aan heeft. Ik wou alleen even wat tips cq commentaar wat layout betreft. Haha!

Citaat:
Vind de achtergrond zo .. wit ...

Dat vond ik op zich ook wel. Maar de oude site was een andere kleur. DIe was een beetje groenig en daar kwam een hoop commentaar op. Dat las niet lekker, tja mensen moeten zeuren hihi..

Maar bedankt voor jullie leuke reacties!! OK dan!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:36

Denk dat het beste een hele lichte kleur als achtergrond kan nemen...
Dan is het niet zo wit, maar is de tekst goed te lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:49

Sjonniej schreef:
Denk dat het beste een hele lichte kleur als achtergrond kan nemen...
Dan is het niet zo wit, maar is de tekst goed te lezen.


Vond ik ook, maar er zijn nog 60 mensen waar ik rekening mee moet houden Haha! En dat zijn een zeikerts hihi Maar mischien dat ik hem gewoon heeeeeel licht blauw maak. Zo licht dat hij te licht is om over te zeuren Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 15:01

Kleurtje aangepast

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 16:22

Ik zie nog steeds een witte achtergrond

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 16:25

kvind hem een beetje te licht en de knoppen passen er niet allemaal precies goed op, maar verder wel mooi ( ik kan het in elk geval niet Haha! )

-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:14

Spetterlover schreef:
kvind hem een beetje te licht en de knoppen passen er niet allemaal precies goed op, maar verder wel mooi ( ik kan het in elk geval niet Haha! )

Wat voor resolutie draai je? Deze site is gemaakt op 1024x768. er komen nog delen bij voor 800x600 en 1280x1024. Maar daar had ik vandaag even geen tijd voor...

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 18:06

Ik zou als ik jou was een achtergrondplaatje nemen, ik vind hem nu te simpel...

een hele lichte perkamentsoort bijvoorbeeld, zoiets: http://www.loriswebs.com/textures/parch ... light.html

en ik zou er zelf nooit voor kiezen om 'knoppen' in verschillende groottes te laten zien, eerder de tekst aanpasssen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 20:21

Ellende schreef:
Ik zou als ik jou was een achtergrondplaatje nemen, ik vind hem nu te simpel...

een hele lichte perkamentsoort bijvoorbeeld, zoiets: http://www.loriswebs.com/textures/parch ... light.html

en ik zou er zelf nooit voor kiezen om 'knoppen' in verschillende groottes te laten zien, eerder de tekst aanpasssen


Ik heb bewust gekozen voor ongelijke knoppen. Waarom... omdat het een site die enigzins speels moet overkomen. Een hele strakke site past dus niet zo.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:00

Als dat de bedoeling is dan zou ik alle knoppen verschillende groottes maken, nu ziet het eruit alsof je voor allemaal dezelfde knoppen gaat en dat er twee 'net niet inpastten'

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:03

Ellende schreef:
Als dat de bedoeling is dan zou ik alle knoppen verschillende groottes maken, nu ziet het eruit alsof je voor allemaal dezelfde knoppen gaat en dat er twee 'net niet inpastten'

Je haalt de woorden uit mijn mond Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:23

Ellende schreef:
Als dat de bedoeling is dan zou ik alle knoppen verschillende groottes maken, nu ziet het eruit alsof je voor allemaal dezelfde knoppen gaat en dat er twee 'net niet inpastten'


Dat heb ik geprobeerd, maar dan krijg je een heel raar effect Verward Dat ziet er dan echt niet uit.. Boos!

highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 14:26

In Internet Explorer - layout is duidelijk, inderdaad zijn de knoppen wat ongelijk maar dat was al gezegd.

In Mozilla - doet hij het niet ! ( http://www.fortitude.nl/index1.html doet het wel *LOL* .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:20

highwaykind schreef:
In Internet Explorer - layout is duidelijk, inderdaad zijn de knoppen wat ongelijk maar dat was al gezegd.

In Mozilla - doet hij het niet ! ( http://www.fortitude.nl/index1.html doet het wel *LOL* .


Klopt de intro is gemaakt in Javascript en heb ik niet gemaakt voor Mozilla. Komt wel, maar dit moest snel klaar Haha!

highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:47

Aha, mijn javascript doet het zowiezo niet al te geweldig Lachen ( Sun onder winXP , maar wil in IE ook nog wel eens haperen ) Stoom uit je oren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 20:31

highwaykind schreef:
Aha, mijn javascript doet het zowiezo niet al te geweldig Lachen ( Sun onder winXP , maar wil in IE ook nog wel eens haperen ) Stoom uit je oren


Sun moet je ook onder Solaris draaien Haha!

highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 20:53

LOL, weet ik hoe het heet, Sun Java systems of zo, je wordt er in ieder geval naar doorverwezen via de microsoft site als je probeert hun probleem op te lossen ( nl weglaten van Microsoft Java Virtual Machine in win XP * aaarg * )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers