Smurfenlesje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Smurfenlesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 14:07

mijn nichtje van 6 wou ook leren paardrijden zo gezegd zo gedaan, hopsa naar de manege, en een smurfenlesje gevolgd, en wie mocht weer naast de pony lopen? Idd ja ikke Haha!
teugels leren opnemen...
Afbeelding
heeeeeeey ik ben Yani en ik rijd op Blanche *LOL*
Afbeelding
rechtstaan op de beugels (ze kantelt wel naar voor maar ze deed het wel goed voor de rest)
Afbeelding
smilee
Afbeelding
aandachtig luisteren Knipoog
Afbeelding

Lichtrijden kan ze perfect! wel in stap, als ze het in draf moet doen, botst ze alle kanten op, hopelijk leert ze snel, dan heb ik een berijder voor Heros als ik eens niet kan Knipoog

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:19

Oh, ik wist ni da gij de zaterdag in Meerdaalhof waart, ge had iets moete zegge dan had ik u kunne kome uitlache Extreme duivel ( Knipoog )
Brrrrrrrr, Blanche, das echt zo een smerig beest, heeft mij is in mn schouder gebete toen ik iemand hielp opzadele. Boos!
Wel leuk dat er nu nog iemand in u familie is die leert paardrijden, ik ben helemaal de enige die zich me paarden bezig houd. Scheve mond
Met hoeveel zijn ze eigenlijk in die smurfenlessen, kom je volgende week weer met haar en wie geeft er les?

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 14:22

blanche keek ook maar vies toen ik haar erop zette, en toen ik haar eraf haalde wou ze trappen naar haar, echt erg, ik denk dat ze met een stuk of 6 zijn, en wie er les geeft?? goede vraag ken die twee meisjes ni, alleen konden ze niet roepen

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:02

Volgens mij Kathleen, of zeg ik iets dom Tong uitsteken
Hihi, Blanche is idd een smerig beest, wel grappig om da kleintje daarop te zien zitte Haha!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:12

Geweldig Tong uitsteken ziet er erg lief uit ..