hoofdtic - zonneallergie - hoofdschudden.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
annsofie
Berichten: 2
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: IEPER

hoofdtic - zonneallergie - hoofdschudden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 07:56

Heeft iemand een idee of er produkten bestaan voor het behandelen van zonneallergie en/of pollenallergie ? Kunnen de symptomen van een allergie onderdrukt worden door kruiden of een produkt ? Er zou vroeger op dit forum over gesproken zijn. Alvast bedankt voor je reactie.



Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:10

hallo,ik gebruik luffanil van vsm is voor hooikoorts,pollenallergie enzhet is voor mensen,maar schijnt bij paarden ook goed te helpen..succes mischien is het wat kun je bij de drogist kopen er zitten 50 tablettjes in en kost 4,50 euro

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:40

gebruik de zoekfunctie bovenaan maar eens !
heel veel topics zijn daarover geweest
zoek maar eens op :
headshaking syndrome ( kun je ook op google.nl veel sites over vinden )

ellepel

Berichten: 47257
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:48

ik ga beginnen met allerfleur van Bloem, dit werkt ook om het imuunsysteem op te krikken.
vorig jaar en jaar daarvoor heb ik ook luffanil gebruikt, 2 x per dag 20 druppels op een stukje brood, en bij mijn pony werd het schudden aanzienlijk minder.
er zijn netjes te koop bij de paardedrogist.

Debski

Berichten: 812
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 07:22

Heb je al bij de paardendrogist gekeken. Daar verkopen ze ook een aantal middeltjes en een masker tegen pollenallergie. Ik weet niet of het werkt hoor. Mijn vorige bijrijdpaard schudde ook met haar hoofd. Is toen geheel door de da onderzocht maar er is niets gevonden. Was ook geen allergie ofzo.

Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:16

mijn vorige paard had ook erg veel last van pollen en ik heb alles geprobeerd, maar helaas hielp niets....... dus ik wens je heel veel sterkte bij het zoeken naar een effectief middel. Ik gaf haar wel een vliegenmasker van Bucas op, dat verlichte de klachten voor haar in de wei in ieder geval, en ik heb er zelfs mee gereden, maar dat werkte niet voldoende helaas..

voor het eerst sinds jaren "paardloos..." 15-05-2008 een nier van mijn moeder gekregen, voor alle overige nierpatienten die wachten op een donor, mensen : " Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here "...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alfi2010, DemiSisa, hoogendroog, janneke584, Jokonootje, MallyBelly, Saaams, Selente, tengeltje11, TompoesB, vierhoef, WendyKtH, YandexBot en 25 bezoekers