als je in een paardenfilm zou spelen....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

als je in een paardenfilm zou spelen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 14:47

De laatste tijd worden we weer overspoeld door paardenfilms, dus mijn vraag aan jullie, : stel je mocht in een film spelen over paarden (bestaand of niet bestaand) wat zou er dan gebeuren? wie spelen erin mee? en wat is jouw rol daarin?

BV: ik ben een simpel meisje met een simpel paard, lowara. wij maken een trektocht door europa, en komen allerlei problemen onderweg tegen, dieven etc. en natuurlijk kom ik mijn HUNK tegen die ik vervolgens meeneem en mee trouw. Haha!

Dit idee een beetje, maar dan 10X orgineler! jongens, laat je fantasie uitkomen!

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+


Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 15:00

op dit moment zou ik dan toch kiezen om met Dolly + baby op een ranch ergens te gaan wonnen, fijn met koetjes enzo, en als tegenspeler uhm... ja dan ga ik denk ik toch voor orlando Tong uitsteken

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 15:35

Op een paard meerijden in Lotr Knipoog

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 15:45

uhmm ik zou samen met mijn paard tegen allerlei dieven en boeven vechten enzo.. Cool Tong uitsteken

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 15:55

RodeoGirl schreef:
Op een paard meerijden in Lotr Knipoog

oei das ook cool Haha!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 16:05

Yessy"]
[quote="RodeoGirl schreef:
Op een paard meerijden in Lotr Knipoog

oei das ook cool Haha!
[/quote]
Ik doe met je mee. Haha!
Of de vrouwelijke indiaan versie in spirit, en dan geen tekenfilm he? Knipoog

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 16:10

Doe mij maar een grote shire en dan als een hedendaagse klopgeest over snelwegen en door steden heen galloperen en overal chaos stichten Haha!

juulebuul

Berichten: 8
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: stal..nee: huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 16:12

mij een frisse arabier!!

en dan keihard over het strand scheuren!! :p

I luf lucky

Leo

Berichten: 50037
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 16:57

Ehmm...

Een film over paardenraces... Een soortgelijk verhaal als De Zwarte Hengst, met een bijzondere vriendschap tussen Jockey/eigenaar en het paard Lovers

Of een fantasyfilm, als elf op een elfenpaard. Offeh... Een verfilming van mijn eigen boek; fantasy... Daar komt ook een godin voor die met de elfen meereist in de gedaante van een prachtige zilverwitte merrie ( Kwijl )

Als tegenspeler zeg ik geen nee tegen Hayden Christensen; die mag dan Faellin (de hoofdrolspeler) spelen Tong uitsteken Ikzelf speel Daria (de tegenspeelster van Hayden dus Tong uitsteken ) Enne.... Orlando Bloom mag ook een rol vertolken (Havra ofzo) en Johnny Depp van de Eerste Eadrend spelen Tong uitsteken

Nee ik ben niet aan het plannen Schijnheilig

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:20

MM dan zou ik wel in zo'n spektakel fim mee willen rijden.

ala
Dances with wolves(die scene achter de buffels aan)

Braveheart, Postman, Last Samurai(naast Tom Cruise Tong uitsteken )
Man from Snowy River(een film met een van de spectaculairste paarden scene's)

En als ik zelf de hoofdrol mag spelen wordt het wel een paardenrace film.
Lekker over de renbaan scheuren. OK dan!

Acteurs: liefst een stel die goed in het zadel zijn: Tom Cruise, Viggo Mortensen,Kevin Costner etc etc

Of de scene in de kerk van de film Ladyhawk. Die zou ik ook wel willen rijden.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

capopjekop

Berichten: 30613
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:27

ik zou een soort van italian job doen, maar dan met paardjes naruurlijk. ik ben dan meester mafiosa en mijn knechtjes zijn russell crowe, keanu reeves en edward norton Haha!
owjah en ik rijd natuurijk op ambertje die dan in haar zomervacht zit en grietje is onze kleine dikke sjouw shet, die al het geld vervoert. de mannen mogen van mij op mooie arabiertjes rijden. en mijn sinds gister opgevoerde scooter mag de politie vervoeren Haha!

Saera

Berichten: 178
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:33

Ik zou graag rond de middeleeuwen een boerenmeisje zijn wat op haar grote shire koerierster is. Of dievenvangster ofzo. Maar een zigeunerachtig verhaal staat me ook wel aan Haha!
(johnny als zigeuner Knipoog )

miss you
Uneksia

Leo

Berichten: 50037
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:36

Wat me ook enorm gaaf lijkt; bij LotR was er bij de veldslag een enorm leger te paard dat over die vlakte galoppeerde.... Wat lijkt me dat inmens en geweldig; met zo'n grote groep galloperen *LOL*

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Witney
Berichten: 169
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:02

Zet mij inderdaad maar in LOTR! HEt liefst zo dicht mogelijk in de buurt van orli!

Friendship Is Like A Glass, HandlE It WitH CarE oneS it'S brokeN it'S harD tO reparE!!

PeOpLe wHo dOn'T LikE CaTs MusT hAVe BeEN MoUSe In A PrEvIOuS LiFE!

DeeSjah

Berichten: 506
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:09

LOTR!!! egt wel! ben er net nog geweest (bios) lijkt me echt heeeeeeel cool om daar op zo'n paardje te racen! en dan natuurlijk dicht in de buurt bij Legolas en aragon hihi Lovers

Lovers ....... NiCkY ....... Lovers

Rivjenn

Berichten: 4020
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:29

Ik zou een prachtige Arabier hebben en er alles mee kunnen doen, een echte eenheid.
Er mee door de woestijn rijden en allerlei stormen doorstaan en dat mijn paard me zou beschermen.
En natuurlijk kom ik ook nog ergens een leuke man tegen die ook een Arabier heeft OK dan!

"Kies je paard uit, zoals je een vriend kiest, want je moet hem liefhebben."

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:00

een drama film, zo'n geweldige jankfilm... Offe, ikke die de olympische spelen win Haha!

:){

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:23

Ik wil een stoere cowgirl zijn. Die een fraaie cowboy moet bevrijden (ene Michel) en daarbij een ghosttown op stelten zet met haar kudde Mustangs (ene Prelude, ene Hercules en hun vriendjes). En nog even een medaille is ook leuk idd, Kimmy!

En o ja, die cowgirl vindt een medicijn uit tegen Aids, wordt president en heel gelukkig & rijk.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 09:54

In de Romeinse tijd rondscheuren met een strijdwagen lijkt me wel wat

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 10:02

Lief meisje koopt papierloze hengst. Gaat er lekker mee aan de slag. Brengt hem naar de hengstenkeuring word kampioen met een 1e premie. Hengst is super braaf word echt het maatje van het meisje. Het jaar daarna, nog een 1e premie. Hengst doet echt alles voor het meisje, onder het zadel, aan de LL, VD, maakt niet uit, het meisje en de hengst zijn echt maatjes. De 3e keuring, gezellige groep mensen van internet moedigd de stoere 2voudige 1e premie hengst aan. Hengst haalt nog een 1e premie en word daarmee Superster. Hengst vind alles gezellig op de keuring, eind van de dag de plaatsing. Hengst word weer kampioen.



Oke, penny-meisjes verhaal wat mij echt gebeurd is Haha! Haha! Haha!. Hengst heet Dennis, meisje heet Ciska. En ze leefde nog lang en gelukkig .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 10:06

Ik zou een waargebeurd verhaal willen naspelen. Zoals dat generaal Patton de Lipizzanerhengsten en de spaanse Rijschool heeft gered in WOII...

Helaas hebben in de laatste grotere oorlogen in Kuweit en Irak de paarden iedere keer het onderspit moeten delven. Maar zoek een paard, zoek het verhaal erachter, (liefst met happy end) en ga dat verfilmen.

Maar bijvoorbeeld het levensverhaal van Halla...die zou ik wel willen verfilmen. Of Weihawei. Gladstone. Of idd renpaarden met een achtergrond: Secretariat , Ruffian, Red Rum.

Je suis Charlie.

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 19:12

mm ik ga denk ik ook voor de LOTR! en dan ben ik zo'n ruiter van Rohan,maar dan op mijn trouwe tinkertje:)

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Kana

Berichten: 9044
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 19:19

Ellende schreef:
Doe mij maar een grote shire en dan als een hedendaagse klopgeest over snelwegen en door steden heen galloperen en overal chaos stichten Haha!

word een interesante paardenfilm dan Tong uitsteken

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 20:09

Een ranch in Amerika Lovers Of met je paard op een (on)bewoond eiland, zo'n heel mooi eiland aan zee met die mooie zonsondergang, zee, etc, en daar dan allemaal avonturen beleven!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:57

Hahahaha ik ga met Kimmy mee, dan wou ik Olympisch kampioen worden Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Berdien, Maanon_, Mark0919, Mieke, Sansa, Slmt9 en 36 bezoekers