Auw auw auw Liever dom dan een verstandskies!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Auw auw auw Liever dom dan een verstandskies!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 20:19

AAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWW Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Vorige week begon de 3de van mijn 4 verstandkiezen door te komen Ziek ... nummer 1 ging goed en staat er nu mooi recht, nummer 2 ging goed, die staat er nu ook mooi recht... maar nummer 3 Ziek

Het begon dat hij niet genoeg ruimte had, daardoor kwam hij naar boven maar achterin bleef het vlees eroverheen liggen. In het begin deed het gewoon pijn zoals de andere 2 ook pijn haddeng edaan, niks om druk over te maken dus. Maar toen dat vlees eroverheen begon te liggen en die tand alleen maar hoger kwam Ziek begon het ook pijner te doen, hij zal wel tegen een zenuw hebben zitten drukken of zo....

Afgelopen nacht een disney marathon gehad, en gisteren begon het helemaal te onsteken en op te zwellen. Fijn... zo in het weekend.. dan moet je zo'n lang weekend helemaal uitzitten... Nou goed, bij de marathon de eerste paracetamol op met cola, de tweede met redbull en de derde met bier Ziek Ziek ... ik vond vooral die laatste erg apart, maar een vriend van me was er ook, die studeert 5de jaar farmacy, die zal echt wel weten wat wel en niet kan denk ik dan zo...

Zucht... gister kon je mijn tand tenminste nog zien, vanmiddag al bijna niet meer.. nu is het tandvlees zo ver opgezwollen dat als ik mijn tanden op elkaar bijt dat ik dan op het vlees bijt... ERG pijnlijk Ziek

Morgen vroeg eerst maar eens de tandarts bellen, maar daar word ik nou ook al niet echt bepaald vrolijk van... verdoving... spuit... NAALD Ziek AAAAAAAAAAAAAAAAH

ikke vind mezelf heel zielig...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:46

Heel veel sterkte morgen Ach gut
Gelukkig heb ik NOG geen verstandskiezen.

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:48

Vind je ook zielig! Gelukkig heb ik alle 4 mijn verstandkiezen helemaal niet meer Haha!:D (en heb het overleefd, dus jij kan het ook!)

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:58

Oeeh het klinkt heel erg pijnlijk!!!!!!! Ik moet ze allemaal nog krijgen, als ik ze krijg.

Maar veel succes en sterkte bij de tandarts, je zal zien, je voelt je direct veel beter OK dan!

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:09

2 van mijn verstandskiezen beginnen nu ook door te komen.. TEGELIJK Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Heb er tot nu toe nog geen last van, hopelijk blijft dat ook zo en komen ze goed door.. maar ze zullen er toch wel uitmoeten >;)
Sterkte met de pijn Vriendjes zijn?

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 03:15

owkee en nu kunnen mijn kiezen officieel niet meer op elkaar Verward:? Ik word dus net midden in de nacht wakker met een gigantische kiespijn! toch maar weer even naar beneden gelopen voor een paracetamolletje dus.... zucht

Ow en de ontsteking heeft nu ook officieel besloten dat het niet de bedoeling is dat mijn tand al naar bovenkomt, het tandvlees heeft zich door de zwelling intussen al aangesloten bij de tand ervoor.... oftewel, die verstandskies is bedolven onder de zwelling...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 07:31

Woow dat lijkt me idd heel erg pijnlijk! Arme jij Ach gut Sterkte. Scheve mond

how sweet can it be to be loved by you


INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 07:34

Je bent echt zielig ! Ach gut Veel succes bij de tandarts

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 10:10

ik heb de tandarts niet meer gebeld.... vanmiddag dus maar, mijn tand doet wel ngo altijd au

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 11:29

aaa ingrid
*heeft medelijden met je*

Hoop dat de tandarts zo snel mogelijk tijd heeft. Ookal is de gedachte om daar heen te gaan op die manier ook niet leuk

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 11:59

ow jeej heel veel sterkte, ik moet morgen ook naar de tandarts ow en dan moet ik ook een spuit, iieh help! ben nu al zenuwzwappig.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Saera

Berichten: 178
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:03

help dat klinkt als marteling.. Verdrietig
ik heb er 1 die door begint te komen, maar hoop dat dat niet zulke dingen gaat opleveren.,.,

miss you
Uneksia

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:06

shiloh toch, de tandarts nog niet gebéld Bloos! ? je moest al 10 keer in de stoel zitten >;) !

arme jij...... Ach gut

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:12

Jeetje, dat is zeker geen pretje!
Nou hopelijk kan de tandarts je snel van de pijn helpen. Het is misschien even pijnlijk (weet het niet heb het zelf gelukkig nog nooit gehad), maar dan ben je wel van die rotpijn af!

Laat maar weten wanneer je bij de TA terecht kan!

Esme_27 schreef:
Vind je ook zielig! Gelukkig heb ik alle 4 mijn verstandkiezen helemaal niet meer Haha!:D (en heb het overleefd, dus jij kan het ook!)


owww, dat maakt me heel wat duidelijk Schijnheilig Lips are sealed

Knipoog

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:13

ow jee
reken maar dat je meteen door mag naar de kaakchirurg Boos! Wat jij hierboven beschrijft had ik 2 weken geleden ook. Alleen had ik er veel minder pijn van dan jou. Ik voor de zekerheid maar even langs de tandarts en ja hoor mocht gelijk door naar de kaakchirurg. Had ik die tandarts nou maar niet gebeld. en nu ben ik 2 kiezen armer, en de onsteking is weg. Heb wel veel pijn gehad maar ben wel blij dat ze eruit zijn. (moest er 2 laten trekken boven en onder ) . Nu heb ik er nog 1 en die gaat er over 2 weken ook uit Boos! als ik dan die afspraak niet afzeg

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:18

Ik wil je veel sterkte wensen en hopen dat jouw tandarts meer met je inzit dan de mijne. Ik heb zo twee jaar rondgelopen tot alle verstandskiezen erdoor waren, bij elke tand dezelfde misérie... En ik moest dus wachten, zo erg was het allemaal niet, daarvoor gingen ze ze niet weghalen, ik moest maar even doorbijten (:\) enzovoorts...

Nuja, overleefd heb ik het wel, maar leuk is anders. Wat eventueel een beetje kan helpen is enkele keren per dag er een verbandgaasje gedrenkt in waterstofperoxide (verdund 3% maar dat zal de apotheker wel weten) op leggen. Dat houdt het hele gedoe schoon zodat het niet steeds opnieuw ontsteekt.

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers