Wat een poedersuiker week zeg....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Wat een poedersuiker week zeg....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-01 12:26

Deze week hadden we het kerstfeest en daar moest natuurlijk nog het een en ander voor worden geregeld. Maandag moesten de kerstpakketten komen, die kon ik dus zelf ophalen bij de slijter (150 stuks in een alto, zie je het voor je?) rijd ik dus in mijn haast, want het was inmiddels al 17.00 uur, achteruit in de parkeergarage... recht tegen een betonnen pilaar, want auto beslagen door die poedersuiker mist. GEvolg: bumper in elkaar, kofferbakdeksel in elkaar, ruit gelukkig nog heel (er zat dus beton gruis op mijn achterruit Frusty . Ging dus ook niet meer open, erg handig als je dozen moet inladen. Er zijn hier allerlei verhuizingen gaande, heb je van die verhuizers rond lopen die de boel slopen... fles stempel inkt op de grond laten vallen > mega vlekken op het tapijt, want dus maandag pas is gelegd. Spetters op al het meubilair wat nog nooit gebruikt is.... Dan huur je ze in om van die uittrekframes in de kast te laten monteren (dat zijn van die dingen waar je archiefmappen in hangt), zijn ze dus een halve dag op bezig geweest (op 1 frame wel te verstaan), de andere hebben ze gemold. Dan ga ik dus boven in het magazijn een ander frame halen, waar de geleider al aan zaten. Rolt er een geleider heen en terug, zit mijn vel er tussen (bij mijn ringvinger, op mijn handpalm) bloeden als een rund natuurlijk. En zo nog meer dingen. De stoeltjes die ik had reserveerd bij het verhuurbedrijf voor het feest, zo kreeg ik dinsdag te horen, waren dubbelverhuurd dus kon ik nog op stel en sprong op zoek naar 150 stoeltjes om de volgende dag te huren en geleverd te krijgen. En door al die ongein heb ik ook nog eens niet kunnen bokken de hele week. Huilen

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)



Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 17:56

das idd niet zo mooi

leef met je mee!!!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-01 18:45

Mijn hand bloed nog steeds. Gelukkig heb ik een groot relativeringsvermogen en ben ik blij dat het mijn linkerhand is en niet mijn rechter. Het zal er wel op neerkomen dat ik naar de dokter mag gaan om het te laten hechten want je handen stil houden gaat niet oz handig. En van mijn auto ben ik blij dat het mijn achterkant was die de paal ramde en niet de voorkant want nu kost het paar een paar honderd gulden en anders veeeeeeeeeeeeeel meer. Tja, het oud hollandse gezegde zegt niet voor niets "haastige spoed is zelden goed" Haha!

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Zazoo
Berichten: 3341
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: de bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 19:46

das klote allemaal. als je in de vakantie 2 weken in bed gaat liggen kan er nix meer mis gaan Dromen

Zazoo
Berichten: 3341
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: de bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 19:47

ik dacht al wat heeft iedereen met stinkmodder en poedersuiker maar nu weet ik 't *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook en 158 bezoekers