Mijn paard is racistisch!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Susanne1

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Den Haag

Mijn paard is racistisch!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 15:19

Dat hoorde ik laatst van mijn zus. Ik vond het wel een grappig verhaal. Ze was buiten aan het uitstappen toen ze een familie met hoofddoeken tegen kwam. Noah is nogal kijkerig en wilde er dus niet langs. Hij vond al die vrouwen in doeken en enorme jurken maar vreemd. Die mensen stonden een beetje verward te kijken. Dus toen zei mijn zus om het uit te leggen: sorry, mijn paard houdt niet van hoofddoekjes! Die opmerking konden ze vreemd genoeg niet waarderen. Verward

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 15:23

Haha, kan me inderdaad voorstellen dat ze even gek stonden te kijken toen ze zei dat dat paard er niet van hield. De paarden bij ons zijn ook wel racistisch, maar dan tegen andere paarden. Shetlanders zijn doodeng, net als haflinger, tinkers en fjorden. Tsja, gekke beesten.

Maar hoofddoekjes slaat wel echt alles! Haha!

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 15:29

grappig zeg!!! nou mijn pony die vind witte kleine pony´s een beetje raar!! das wel lachen hoe ze dan reageerd

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 15:32

Whahaha Haha!
Die mensen dachten zeker ook zo van: Uuuhm?! Verward

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 15:47

hahaha... vind het niet gek opzich hoor. Want die mensen vergeleken met gewone mensen zien er ineen keer heel anders uit ja *LOL*

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 16:12

Hoe bekend...
Ik heb een keer meegemaakt op een buitenrit dat er een nogal excentriek gekleed manspersoon (Omslagdoeken/poncho ed) op het ruiterpad liep. Hij moest toch echt zeker 3-4 meter de brandnetels in eer dat de groep manegepaarden er in galop langs sprintte...

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 16:17

Haha...wat gek dat ze het niet konden waarderen... Schijnheilig
Het is wel grappig, een paard wat niet van hoofdoekjes houd... Haha!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 16:20

Mijn paard is rascistisch tegenover paraplu's Lachen

Leuk verhaal voor feestjes dit Knipoog

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 16:23

Carlaa schreef:
Haha, kan me inderdaad voorstellen dat ze even gek stonden te kijken toen ze zei dat dat paard er niet van hield. De paarden bij ons zijn ook wel racistisch, maar dan tegen andere paarden. Shetlanders zijn doodeng, net als haflinger, tinkers en fjorden. Tsja, gekke beesten.

Maar hoofddoekjes slaat wel echt alles! Haha!

ik ken ook een paard die als de dood voor shets is...
ik reed een keer op zo'n klein verzorgshetje van mijn vriendin
en we gingen naar een binnenbak om te rijden
en er was dus een pony daar in de bak als de dood voor shets...

dus wij gingen springen en toen ging die shet waar ik op reed dwars door de sprong dat beest werd hartstikke gek zijn ogen waren bijna geheel wit en hij wou niet meer in de buurt van die shet komen Haha!
de racist


whaha ik kan me trouwens goed voorstellen dat die mensen dachten van huh?

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 16:41

mijn paard is bang voor pikzwarte mensen Scheve mond Is ook zo banketstaaf als je op de weg rijd.

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 17:01

mijn paard heeft een hekel aan witte paarden, maar mensen zijn voor haar allemaal gelijk Tong uitsteken

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 17:48

Cheyenne schijnt nogal arrogant gekeken te hebben toen de nieuwe tinker kennis wilde maken.

Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:35

de mijne heeft zoiets van alles went behalve een vent dus mannen vind ze niet tof geef haar gelijk

ellepel

Berichten: 47328
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:18

mijn pony is ook racistisch...heeft een bloedhekel aan bruine paarden met zwarte staart en manen.
heel raar, als ie die ziet gaan zijn oren plat..

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:25

Haha leuk zeg Haha! Tja hier zijn in de verste verten geen mensen met hoofddoekjes dus kan het helaas niet proberen Haha!

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:39

1 van mijn paarden ook Schijnheilig

- Toen ik nog bij mijn ouders woonde, waren er kassen tegenover ons, daar werkte veel Turkse en Marrokaanse mensen, we hebben de staldeur moeten verstevigen ....
- 1x reed ik langs een tankstation en daar staat een negroide man te tanken, ze ging in de ankers en begon luid te snuiven Bloos die man was harstikke aardig, en vroeg ook nog wat er aan de hand was, ik heb maar gezegd dat ze bang was van de vlaggendie uithingen Clown (bullshit want ze kwam er bijna dagelijks langs)
- een donker gekleurde hardloper in het bos is reden om te proberen op hol te slaan Knipoog
- toen het plaatselijke asielzoekerscentrum een keer op bezoek was bij de manege, heb ik haar stal maar hermetisch afgesloten....dat was niet meer te doen (ook nog hoofddoekjes erbij !)...ze stond zich zo druk te maken dat ze helemaal bezweet was

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:43

ooo...wat en gemene paarden hebben jullie Tong uitsteken
die van mij zijn tenminste lief...
hahahaha

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:43

mijn Fries heeft als jaarling samen met nog een Fries in een groep met verder alleen KWPN-ers gelopen, ze zijn beiden uitgebeten, mochten niet bij de groep en zijn toen samen uit de groep gehaald en in een andere groep hengsten gezet. over discriminatie gesproken, zelfs de paarden doen het Scheve mond

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:16

Morrie is ook racistisch....

er kwam vorig jaar een collega van me een keertje paardrijden, had ie altijd al gewild. Hij komt uit Kenia ofzo en hij is heel erg.....zwart!
We gingen Morrie uit de wei halen, die zag mijn collega en dacht: "laterrrr".......
We hebben hem uiteindelijk toch gevangen, en de collega heeft op Morries rug gezeten, maar leuk vond Morri hem nog steeds niet....

Bij ons plukken vrouwen en meisjes met hoofddoekjes plantjes op de dijk, daar krijg ik Morrie echt niet langs: snuiven, omdraaien, willen wegrennen.......en ik ben niet de enige, van de week stond ik te longeren en zag ik een KWPN-er (4-spanpaard n.b.) zo op een auto jumpen toen hij langs de plukkende dames moest.....

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:31

Haha Leuke verhalen allemaal. Die van mij heeft wat tegen mensen met kinderwagens, ook erg fijn als er naast jouw pas geboren babytje een sniuvend paard langs komt Clown Mensen met hoofddoekejes ben ik nog niet tegen gekomen

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:10

Die van mij heeft het alleen met Friezen (de paarden dan he Knipoog )
Zodra die in de bak rijden en ook maar enigszinds in de buurt dreigen te komen, begint meneer te huppelen en wil er vandoor schieten.
Maar ik denk meer dat dit aan het gestamp ligt dan aan het ras.... Tong uitsteken

Maar een paard die een hekel heeft aan hoofddoekjes is wel erg apart!!

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:28

haha wat grappig zeg, joun paard heeft er last van, terwijl onze hond tegen alle donkere mensen die langslopen blaft,en niet zon klein beetje ook, tja dan schaam ik me kapot,en het wat tactisch uitleggen kan ook niet.. Knipoog

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:28

haha.
Gek he dat ze dat niet konden waarderen Haha!
vind hem wel goed

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:31

Mist schreef:
1 van mijn paarden ook Schijnheilig

- Toen ik nog bij mijn ouders woonde, waren er kassen tegenover ons, daar werkte veel Turkse en Marrokaanse mensen, we hebben de staldeur moeten verstevigen ....
- toen het plaatselijke asielzoekerscentrum een keer op bezoek was bij de manege, heb ik haar stal maar hermetisch afgesloten....dat was niet meer te doen (ook nog hoofddoekjes erbij !)...ze stond zich zo druk te maken dat ze helemaal bezweet was



ik lig dubbel...Haha!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:42

Haha, maf paard! Onze ruin zag eens twee asielzoekers lopen toen hij voor de wagen liep. Hij kwam abrupt tot stilstand en ging keihard staan hinniken naar hen, schaam schaam....