op bezoek bij Marloes, Joy en Noa

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

op bezoek bij Marloes, Joy en Noa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 22:11

Jaja, na 2 weken helaas niet kunnen komen was het vandaag dan eindelijk zover, we gingen op kraamvisite!!!
Nadat we eerst heel Vianen hadden doorgetuft zagen we op de kaart dat de weg een stukje verder doorging (je moest een straat oversteken Haha! ) dus wij erheen en intussen nummertjes kijken, maar die nummertjes waren nergens voor nodig want Joy en Noa stonden in het land en je kón ze niet missen!!! Wat een schoonheid!
Eerst even kennis gemaakt met Marloes en toen naar de wei, mensen wat een heerlijk veulen zeg, helemaal niet bang, in tegendeel, juist heel erg nieuwsgierig, naar het bijdehandte toe af en toe Haha!
Even heerlijk geknuft met haar (en met Joy) en toen binnen lekker beschuit met muisjes gegeten en toen weer even terug naar de wei.
We hebben ook nog foto's gemaakt maar die komen nog.

We vonden het heel gezellig, bedankt voor je gastvrijheid Marloes en we doen het zeker nog een keer over!!!

Renee

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:14

he wat leuk! een verslagje! *LOL*
Ik vond het echt heel leuk dat je er even was! ik kom zeker snel een keer bij jou paarden kijken!
Ben benieuwd naar de foto's (foto's van het rijden van vanmiddag heb ik al op kraamstal gezet)

Best vreemd, maar bijnan niemand kan ik in een keer naar Vianen (stal Jansen) krijgen Haha!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:19

Heel gek, wij konden het ook niet in 1 keer vinden Haha! Ook idd met die straat oversteken..