2e puntje in ZZ-licht binnen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

2e puntje in ZZ-licht binnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 21:16

Vandaag (nadat Ollie was bevallen, zie daarvoor [KS] Vanochtend geboren: Gribaldi x Boy B ) moest ik ook nog met Joop naar Ermelo, voor de 4e keer ZZ-licht starten.

Het was ook mn eerste buitenwedstrijd alweer. Ik moest de eerste proef buiten starten, de tweede binnen.
Toen ik er net opzat begon het lekker te regenen (natuurlijk >;) ) maar gelukkig viel het wat mee en ben ik aardig droog gebleven!
Het was ook allemaal lekker op zand dus stiften draaien hoefde ook niet! Lekker makkelijk!

De eerste proef liep Joop niet echt super.... Hij werd vaak onregelmatig in de draf, dook wat op de voorhand en alle wissels in 2en... Ik had uiteindelijk nog 57.57% viel me niet echt tegen, had minder verwacht (helemaal van die jury, die heb ik heeeel veel vaker gehad, en die mag mij, eh, niet echt Schijnheilig ).
De tweede proef liep 'ie opzich best fijn, stukken beter dan de eerste in elk geval! Alleen er zaten weer errug veel fouten in..
Ik kwam al in galop binnen, terwijl het in draf moest.. Oeps *vergeten* Koe , dus dat heb ik maar even ovenieuw gedaan *LOL* .
Joop dook wat op de voorhand in de voltetjes 8 meter en moest vre-se-lijk schrikken van een musje dat vlak voor hem weg vloog, net voor de pirouette stomme vogel..
Ook weer een paar wissels in 2en, en in de uitgestrekte galop ging 'ie wel errug hard (commentaar op protocol: verruimen, niet racen Bloos! ).
Ondanks dat had ik toch nog 60%
Ben er helemaal happy mee, dit is toch alweer mn tweede puntje in het ZZ-licht! Lachen ookal is het nog niet echt overtuigend Knipoog
Laatst bijgewerkt door Bettine op 04-04-04 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:19

Stout musje Haha! Nou Bettine ik zou zeggen, ik doe het je niet na! Ik vind het al een hele kunst dat je daar gekomen bent, knap hoor! OK dan!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 21:25

Dankjewel Lachen

(en idd stomme rotmus Boos! Haha!, had die niet een ander paard kunnen vervelen? Helaas had ik mijn bazooka niet bij de hand.. Haha!)

Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:50

Nou gefeliciteerd!!

Maar wel volgende keer kijken hoe je moet binnenkomen he?? Knipoog

Genoeg te verbeteren lees ik zo en dus kan je score ook nog wat omhoog!

Eeeehm welke jury is dat die de pik op je heeft?? Haha!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 22:03

Ja, ik had het *echt* goed geleerd, maar gewoon even niet aan gedacht Schijnheilig
M'n score moet inderdaad nog een eind omhoog kunnen als al die fouten er een beetje uit zijn! Ik ga hard aan het trainen Haha!
Mag ik hier namen noemen?? Het was Dirk de Haas, heb echt nog nooit een punt van die vent gehad.. of ik nou goed of slecht rijd..

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:09

proficiat met je winstpuntje en je punten gaan zeker dus nog omhoog, want er zijn zo te lezen genoeg dingen om te verbeteren! vind het al knap van je dat je op dit niveau bent gekomen en wp weet te rijden al is het dan maar net...wacht maar over een tijdje hebben we een nieuwe kampioen Haha!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 22:20

Deze week nog maar even hard oefenen, en dan zaterdag Kootwijk, voor het eerst Junioren proberen!
Ben benieuwd!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:22

heel veel succes dan alvast!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 23:05

Dankjewel Lachen
Ik zag net op de ZZGP-site dat ik niet zo'n heel gunstige starttijd heb.. Moet al als 2e rond een uur of 10 's ochtends... zit liever ergens achteraan in het programma, maarja. Jammer.

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 23:09

Leuk, gefeliciteerd met je 2e wp Lachen !
En succes volgende week in Kootwijk, en hey, als je een goede proef neerzet krijg je de punten ook wel als je voorin het programma start Lachen!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 23:09

(Haha jureert die persoon ook op 'normale wedstrijden' want die mocht mij dan wel, ik had nog nooit zo'n gespannen proef gereden en nog had ik 177 pnt met de opmerking mooi ontspannen ( Verward ) naar de hand toe gereden.)

Maar got wat goed, dat overtuigende gaat nog wel komen, daar ben ik van overtuigd, het feit dat je die 60% haalt is al super!Echt lekker, vooral weer voor de eerste keer buiten en gevaarlijke mussen die op de loer liggen.

Iig heel veel succes voor zaterdag!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 23:22

Gefeli Bettine!!! Moet je nagaan wat jij zult gaan scoren als je hem voor jouw gevoel wél goed voor elkaar hebt in de proef!!!

Ga jij Anky haar 83 % toch gewoon lekker voorbij Tong uitsteken Haha!,...

Knipoog

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 07:43

proficiat met je puntje hoor! dat doe ik je niet na!
het wordt vanzelf wel hoger Knipoog

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 08:34

Proficiat met je punt hoor!!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 15:33

Thanks allemaal!
Hij jureerd inderdaad ook vaak op 'normale' wedstrijden, Ctal Knipoog

Tuuuuurlijk ga ik Anky VER voorbij als het goed gaat Schijnheilig (eeehm, en na nog een beeeeetje oefenen dan...)

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:33

Die juri die jou minder punten gaf is de vriend van mijn vorige trainer. Het was zn eerst ZZGP wedstrijd die hij mocht jureren.

Maar die 60% is super joh, op naar zaterdag! Je krijgt je punten echt wel die je verdient, ook al moet je als 2e starten. Maak je niet druk!
Eigenlijk moeten we ff proberen om te meeten!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 17:46

Nistria schreef:
Die juri die jou minder punten gaf is de vriend van mijn vorige trainer. Het was zn eerst ZZGP wedstrijd die hij mocht jureren.

Maar die 60% is super joh, op naar zaterdag! Je krijgt je punten echt wel die je verdient, ook al moet je als 2e starten. Maak je niet druk!
Eigenlijk moeten we ff proberen om te meeten!

Ja, had je wel eens verteld geloof ik... Ik vond trouwens dat hij nu netjes had gejureerd hoor! Ze waren het goed met elkaar eens (201 en 202 punten), en het klopte allemaal heel goed, want zo'n beste proef was het nou ook weer niet Knipoog
Ik hem hem vorige week of 2 weken terug ook al ergens op de lijst zien staan voor jureren bij de ZZGP, dus zn eerste was het niet, maar erg vaak heeft ie het nog niet gedaan, nee!

Ik zie je vast nog wel zaterdag! Zou wel leuk zijn! Misschien dat wij net Joop naar huis aan het brengen zijn als jij aan het rijden bent, dus waarschijnlijk wordt het daarna!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 19:39

Wat goed zeg!! Gefeliciteerd. Nog even en je zit al in de ZZZZZZ. Echt super!

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 22:59

Da's mooi Bettine, op naar de volgende punten.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 10:59

Ja ik ben er ook wel blij mee Lachen
T moet ook weer niet TE hard gaan, straks mag ik geen Z2 meer Haha!
(zal nog wel even duren Knipoog)

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 11:42

Gefeliciteerd hoor! Echt super!

BloemBloem

Berichten: 16580
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 11:45

Gefeliciteerd, en die punten komen er echt wel hoor.
Gewoon doorzetten.......

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 11:47

Gefeli! Ach het is toch weer een puntje en heeeeel veel ervaring!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 17:00

Dankjewel, ik ga zeker mn best doen, ik moet nu er een beetje van af dat ik te veel op mn routine rijd (volgens mn instructrice Knipoog).
Moet meer alles echt gaan ríjden, voor een 10 ipv een 7!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 17:06

10 is inderdaad een erg goeie instelling, wel knap als je dat ook haald *LOL* Ik had 1 keer een 9 voor halstrekken maar daar bleef het ook bij Haha!