Heimwee....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leo

Berichten: 50124
Geregistreerd: 06-12-02

Heimwee....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 20:31

Vandaag zijn we bij Yara's shet wezen kijken, die toevallig ook dezelfde (roep)naam heeft als mijn vroegere shet; Spike..

Echt een heerlijk beestje; lekker macho Cool Doet me echt denken aan míjn oude Spikey. We hebben ook allemaal even op hem gereden; ik had sinds mijn oude pony nooit meer op een shet gezeten. Het was heel vreemd en toch ook weer heel vertrouwd.

Toen we zo met Yara's Spike bezig waren kreeg ik toch wel even een gevoel van heimwee... en dat is sinds vanmiddag alleen maar sterker geworden Verdrietig

Ik heb Spike al meer dan 2 jaar niet gezien; hij is verkocht op 6 januari 2002, naar Hilversum. We hebben nog een tijdje contact gehad via e-mail, wat na een tijdje verwaterde. Meer dan een halfjaar terug kwam ik erachter dat hun e-mail veranderd is, en dat de oude, die ik dus had, het niet meer doet. Het contact is nu dus helemaal kwijt, al een flinke tijd..

Eigenlijk zo ik heel graag willen weten hoe het gaat; gewoon weer even informeren, maar dat kan gewoonweg niet Verdrietig Ik weet niet eens of hij nog bij dezelfde mensen is; het zal wel, ze waren weg van hem, maar tegelijkertijd kan hij heel ergens anders belandt zijn..
Via bokt heb ik 'm een halfjaar terug nog geprobeerd te zoeken, wat op niets uitdraaide

Spikey heb ik 9 jaar gehad; ik kreeg hem op m'n 4e, toen hij een veulen was. Dit jaar wordt hij 11... Wat gaat de tijd toch ongelooflijk hard..

Ik mis hem Verdrietig

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:42

Jeetje Lon, ik kan echt begrijpen dat je Spike na zo'n lange tijd wilt zien. En ik kan ook best begrijpen, toen we zo met mijn Spike bezig waren dat je toch dat gevoel kreeg, dat gevoel van heimwee. Ik hoop echt, dat er iemand is die hem kent en dat je nog de kans krijgt om hem te zien. Het was tenslotte jouw pony, die je al vanaf kinds af aan had. Sterkte meis Ach gut

Leo

Berichten: 50124
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 20:55

Lachen Bedankt Yaar Lovers

Elies vind dat ik nog een keer moet proberen hem op te sporen via EA maarja... erg veel hoop heb ik niet

Witney
Berichten: 169
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:04

Aaaaaaaaaaaaah! Ik ken ook iemand die een paardje zoekt die verkocht is, egt heel stom, ik wens je sterkte en hoop dat je weer contant krijgt met de eigenaren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:19

Lon, ik zou het nog een keertje proberen. Er zijn ondertussen veel Bokkers bijgekomen, en wie weet zit er eentje bij die Spike kent. Sterkte meis Lovers

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 18:39

Inderdaad, blijven proberen ik hoop echt dat je hem vind Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 09:31

Ik ken hem niet, maar ik zal naar hem uitkijken. Ach gut

Barvrouwke
Berichten: 3706
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 12:51

In hilversum? Weet je toevallig of het naar een manege was, prive of wat dan ook. Ik zag maandag dat er weer een witte shet naast het spoor stond. Hoe hoog is ie? Ik kan je niet zeggen of het uhm misschien is. Kan goed zijn dat het een merrie was, maar ik zal morgen even voor je kijken.

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 13:50

Leo_ke schreef:
Elies vind dat ik nog een keer moet proberen hem op te sporen via EA maarja... erg veel hoop heb ik niet


Elisa heeft gelijk, je moet het gewoon nog een keer proberen! Misschien kan je een oproep doen aan alle bokkers uit Hilversum en omgeving... Ik woon ook in de buurt van Hilversum, als ik je ergens bij kan helpen, pb me maar.
Sterkte meid Vriendjes zijn?

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 14:50

echt heeeeel veel sterkte. ik heb ook een tijdje een veulentje verzorgd die na een half jaar ongeveer ook wegging, waarvan ik eerst het adres wel had. later heeft die man blitz verkocht en is die man het adres kwijtgeraakt waar blitz nu zou staan Huilen dus blitz zal ik verder ook niet meer zien want ik weet niet eens in welke plaats of provincie blitz nu kan staan Verward jij ook sterkte Ach gut

Leo

Berichten: 50124
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 16:57

Iedereen alvast heel erg bedankt die moeite doet voor mij Lovers