lessen bij topruiter..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

lessen bij topruiter..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 18:55

Hoi,
ik zat er over na te denken, om over een half jaartje of misschien al eerder bij een topruiter/amazone te gaan lessen, ik zat zelf een beetje te denken aan imke bartels of bart bax, in die richting. ik wil dan zowizo eerst een ''proef'' les nemen, om te kijken of het klikt met mijn paard en de trainingsmethode. maar bij wie lessen jullie, en wat lijkt jullie een hele fijne trainer? ik blijf dan wel gewoon 1 keer in de week lessen bij een lichte tour amazone, en ik moet dus nog maar zien of ik er tussen kom met lessen bij iemand anders..

en zouden jullie er ook graag bij willen vermelden, hoe die ruiters te werk gaan met trainen, bijv LDR ofzo...


rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 18:56

ooh ja en het moet ook niet al te lang rijden zijn, ik woon namelijk in tilburg, het mag maximaal een uur ofzo rijden zijn..

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:57

Tuurlijk meid, is de nieuwe penny weer uit?

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 18:59

:S:S:S:S sorry hoor maar ik meen dit echt, anders plaats ik hier geen reactie... maar reageer dan aub niet, dan heb ik er niks aan..

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:00

hahahaha....
is lichte tour amazone niet goed genoeg?bart bax is ook nog lichte tour hor,dus ik weet niet....

R.I.P Pebbles Timilon Vollie Spotty speccie Z2+7
Zwart Kentaur Artemis dressuurzadel te koop, voor info pb!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:01

hoeveel wil je eraan uitgeven? kost en berg, en als je niet uit het goede hout gesneden bent wast het een beetje.....

denk dat irish zo iets bedoeld Haha! Haha!

bij een bart Bax lessen of een Bartels heeft echter pas echt zin als je vet in het Z zit Haha! Haha!, minimaal M met winst

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 19:03

waarom moeten er altijd van die stomme reacties op komen, ik vraag toch niks onmenselijks Verward de hoeveelheid geld ligt eraan, hoe de les is, als het klikt maakt het niet veel uit..

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 19:04

ik zou het alleen heel fijn vinden dat niet alleen de ogen van mijn instructrice op mijn paard worden gericht, maar ook een keer die van een ander...

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:04

jan van beek is denk ik wel een goed voor jou!zit in rijsbergen om de hoek bij breda, jan rijd zelf internationaal samengesteld, hij kan je zowel goede springles als dressuurles geven en eventueel ook nog terreintraining

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:05

50 euri per half uur komt eerst.......... en nee wat je wilt is niet gek, maar denk dat je dan ook naar een minder bekende juf kan Haha!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 19:05

Hoi,
dat ben ik er vergeten bij te zeggen, ik zoek echt een dressuurruiter/amazone..

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 19:07

maar kent iemand nog fijne instructeurs?

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:07

gijsenkim schreef:
50 euri per half uur komt eerst.......... en nee wat je wilt is niet gek, maar denk dat je dan ook naar een minder bekende juf kan Haha!

Ja vind ik ook! Waarom zou het perse een topruiter moeten zijn Verward
Je hebt mensen die ook heel goed kunnen rijden, maar misschien nooit het geld of een goede sponsor hebben gehad om zo ver te komen...

Als je nou grand prix gaat starten kan ik het wel begrijpen, maar zolang je nog gewoon Z of eronder rijdt, zijn er zat goede instructeurs hoor..


rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 19:10

Ik zou het ook leuk vinden om een bekende instructeur te hebben, en als die ook nog eens fijn les kan geven, is het helemaal mee genomen, maar ik wil er ook waarschijnlijk pas gaan lessen als ik rond de M rijd.

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:11

Anky v Grunsven, woont redelijk bij jou in de buurt toch ?! Bel haar anders eens!

Nee, maar serieus, in je profiel staan net 2 wedstrijdresultaten in de B dressuur vermeld, zo te horen heb je nu ook al les van iemand die op hoger niveau rijdt...
.. vind je dit dan zelf ook niet een klein beetje overdreven *LOL* Verward

Ik zou lekker doorgaan op de ingeslagen weg als ik jou was, je huidige instructie kan je vast minimaal naar de Z dressuur begeleiden, daarna kan je altijd nog eens verder kijken Haha! !

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 19:18

ja ik begrijp wat je bedoeld, maar ik wil ook eerst rond het M niveau rijden, en dan gaan trainen, maar ik dacht als ik nu al wat advies vraag, kan ik alvast wat rond bellen, aangezien ik er straks anders niet meer tussen kom ofzo... dus als jullie nou nog goede instructeurs weten, en er even bij vermelden op welke manier die trainen, ben ik al iets verder Lachen

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:23

miesie"]
[quote="gijsenkim schreef:
50 euri per half uur komt eerst.......... en nee wat je wilt is niet gek, maar denk dat je dan ook naar een minder bekende juf kan Haha!

Ja vind ik ook! Waarom zou het perse een topruiter moeten zijn Verward
Je hebt mensen die ook heel goed kunnen rijden, maar misschien nooit het geld of een goede sponsor hebben gehad om zo ver te komen...

Als je nou grand prix gaat starten kan ik het wel begrijpen, maar zolang je nog gewoon Z of eronder rijdt, zijn er zat goede instructeurs hoor..
[/quote]

mee eens, ik rijd ook bij iemand die in de Z rijd, kan me net zo veel leren als een topruiter, en het is stuken goedkoper

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:24

Ja maar Shetty snap dat dan, voor sommigen is iemand die Z rijdt nog te min.....

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:34

Mmmmmm ik rijd bij iemand die op dit moment het hoofste rijd met een paard in de M2 (gaat binnenkort naar de Z, is lichte tour amazone geweest) maar haar manier van lesgeven is super! Als je goed kunt rijden hoef je niet per se les te kunnen geven!!!!!!!!!!!!!! Heb het zelf ondervonden!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 19:38

ok laat maar weer een slotje op dit topic komen, ik probeer iets serieus te vragen, zodat jullie mij misschien verder kunnen helpen, maar blijkbaar zijn sommige mensen hier op bokt te kinderachtig en moeten ze allemaal k u t reacties geven! Boos! Boos!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:46

Als je nu eerst eens zelf gaat rondbellen en je eerst naar het Z behelpen Verward Dan pas zo'n topic openen, dan wordt je ook een stuk serieuzer genomen ipv 2 B-proefjes te hebben gereden.
*je doet wel heel erg je best he om me mijn woorden terug te laten nemen... Een topruiter/amazone Verward *

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 19:46

ik kan nu toch al vast wat rond vragen, dat kan toch helemaal geen kwaad Verward

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:50

meid je bent zeker 4 jaar verder voordat je in het m bent. dan zijn er weer hele andere ruiters aan de top....... maar best verstandig want dan kan je nu alvast sparen....... ik weet dat ik het niet kan betalen, das duidelijk

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:51

griebels schreef:
*je doet wel heel erg je best he om me mijn woorden terug te laten nemen... Een topruiter/amazone Verward *


proef ik hier een ...................... Haha! Haha!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 19:52

oke ten eerste, ik wil er zeker geen 4 jaar over doen hahahhaa best triest om 4 jaar te doen voordat je in het M zit, en ik hoef niet te sparen, want ik ga het zeker niet zelf betalen... maar hier zal ik ook wel weer veel reacties op krijgen... maar dan is het duidelijk dat prijs voor lessen niet veel uitmaakt, zoals ik al gezegt heb, als de les heel goed is, mag de prijs ook zeker wel duurder zijn...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers