Kat na ruim 2 jaar weer teruggevonden!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Kat na ruim 2 jaar weer teruggevonden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 19:59

We zaten vanavond te eten, gaat de telefoon. Mn stiefvader neemt op, het was voor mn moeder. Was het dus onze oude buurvrouw (we zijn vandaag precies 5 jaar geleden verhuisd), dat onze kat daar in de buurt liep!

Toen we daar nog woonden hadden we 5 katten, 3 oudere en 2 jonkies. Die ouderen gingen 1 voor 1 dood tot we die jonkies nog over hadden. Toen we verhuisden, gingen ze mee maar 1 daarvan, Katja, liep al heel gauw weg. We denken dat ie een ander baasje heeft gevonden in die buurt, we hebben m namelijk kort daarna nog wel es gezien en toen wastie moddervet. Hij zat ook bij een bejaardentehuis dus daar zijn vast een paar oude mensjes die m lekker vertroetelen! Haha!

Sasja bleef over, maar mn stiefvader is allergisch voor beesten dus op een gegeven moment ging dat niet meer en moest ze naar mn vader. Prima, geen probleem, tot hij er een jong katje bijnam. Dat vond Sasja absoluut NIET leuk, daarom is ze ook weggelopen. Dat is inmiddels ruim 2 jaar geleden als ik het goed heb.

En nou is ze dus weer gevonden! Ik vind het echt helemaal geweldig, mn vader belde net dat ie dr is wezen halen, dus ik ga vanavond nog ff langs. Ze schijnt onwijs mager te zijn geworden maar wel ontzettend kroelerig! Hoop echt dat ze weer kan aarden in huis na zon lange tijd buiten, en dat ze het een beetje kan vinden met de andere 3 katten die in huis rondlopen.... De oudste daarvan vond het niet zo geweldig hoorde ik, maar hoop echt dat ze bijdraait! Zou haar supergraag weer bij mn moeder houden, maar dat gaat gewoon echt niet...

Moest dit ff kwijt, ben zo blij dat ze gevonden is!!!

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:03

Ooh wat heerlijk, ik kan je zo begrijpen hierin...
Ik ken iemand, wiens kat ook kwijt was, die stopte bij elke zwarte kat die ze tegenkwam, om te kijken of het hem niet toevallig was... Zenuwslopend.

Van harte gefeliciteerd!!!

Ohw enne... Wat een mietje hey, die stiefvader Knipoog Is hij heel erg allergisch, of is het maar een beetje, en zou hij er wel aan kunnen wennen maar wil hij dat alleen niet?

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:06

zo super zeg!! Ik schiet al in de stress als ik onze oudste even niet kan vinden buiten! En t klinkt hard, maar je poes kan maar beter dood zijn dan dat ze weglopen en je niet weet waar ze zijn en of ze uberhaupt nog leven..

Maar het komt vast wel goed met je oudere poes en je gevonden poes!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 20:06

Clitia schreef:
Ooh wat heerlijk, ik kan je zo begrijpen hierin...
Ik ken iemand, wiens kat ook kwijt was, die stopte bij elke zwarte kat die ze tegenkwam, om te kijken of het hem niet toevallig was... Zenuwslopend.

Van harte gefeliciteerd!!!

Ohw enne... Wat een mietje hey, die stiefvader Knipoog Is hij heel erg allergisch, of is het maar een beetje, en zou hij er wel aan kunnen wennen maar wil hij dat alleen niet?


Dankje! Haha!

Enne, mn stiefvader is geen mietje hoor. Knipoog Hij is altijd allergisch geweest voor beesten maar de laatste tijd is het heel erg geworden. Hij moet een paar keer per dag medicijnen nemen vanwege zn bronchitis en als daar een beest bij komt wordt het nog veel erger. Hij gaat al zwaar ademen als ik alleen maar met een leeg konijnenhok door de kamer kom om het schoon te maken, laat staan met het konijn zelf. En hij heeft t toen met Sasja geprobeerd, maar dat werkte dus echt niet... Verdrietig

suuzjuh

Berichten: 77
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:09

oow wat fijn voor juh
k hoop dat het snel beter gaat

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:09

Gefeliciteerd! Dat lijkt me echt geweldig. Je verwacht niet zo ooit nog terug te zien en dan ineens zijn ze er weer.

suuzjuh

Berichten: 77
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:09

met je poes

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:19

Super!!!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:20

Tjonge jonge dat is nog eens een verassing! Leuk zeg en laat haar niet weer weglopen Haha! Pas er maar goed op!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 14:02

LuvdaTossa schreef:
Tjonge jonge dat is nog eens een verassing! Leuk zeg en laat haar niet weer weglopen Haha! Pas er maar goed op!


Gaan we zeker doen!

Ben er gisteravond geweest, ze is nog wel heel aanhankelijk maar ze vind de andere katten die er lopen dus helemaal nix, constant brommen en soms zelfs blazen... Scheve mond Ze is ook onwijs schrikachtig, ook niet zo gek als ze zo lang buiten heeft geleefd. Hoop dat ze weer een beetje kan aarden in huis en dat ze toch een beetje overweg kan met de andere katten, zou het superjammer vinden als dat niet ging!

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:52

Oh wat leuk zeg!
Net op de dag dat onze kat kwijt is.. Hele buurt al rondgezocht, maar nergens te vinden Scheve mond Ik hoop maar dat hij snel terug is

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:09

ow wat heerlijk.
Mijn kat was twee weken zoek en nu is ie er ook weer.
Broodmager maar hij is er weer!!!
wat zal je blij zijn...

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 20:35

marina schreef:
Oh wat leuk zeg!
Net op de dag dat onze kat kwijt is.. Hele buurt al rondgezocht, maar nergens te vinden Scheve mond Ik hoop maar dat hij snel terug is


Das ook niet fijn, hoop dat je jouw kat ook weer gauw terug vind!

Hevonen

Berichten: 5615
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:27

Wat ontzaglijk fijn en wat bijzonder!
Wij hebben soms wel een jaar naar onze kat gezocht, echt een paar keer per week roepen en zoeken en overal vragen en briefjes plakken... maar je vindt ze zelden terug.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:02

oooh wat geweldig joh!!!

vond ik mijn poes nog maar es terug.... Verdrietig Knipoog

Mist

Berichten: 9487
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 19:47

helemaal geweldig !

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:33

Pff onze poes is gelukkig weer terecht. Hij was door het zolderraam 3 huizen verder bij iemand naar binnen gekropen, en heeft daar dus 1,5 dag op de zolder gezeten. We waren al langs gegaan, maar hij had zich goed verstopt, stom beest. Vandaag hoorde hun iets miauwen op zolder, gellukig maar, want zij gingen deze week op vankantie..
Ik ben blij dat hij nu weer lekker op de bank ligt te pitten (wordt nu gruwelijk verwend door iedereen Clown )

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 08:18

marina schreef:
Pff onze poes is gelukkig weer terecht. Hij was door het zolderraam 3 huizen verder bij iemand naar binnen gekropen, en heeft daar dus 1,5 dag op de zolder gezeten. We waren al langs gegaan, maar hij had zich goed verstopt, stom beest. Vandaag hoorde hun iets miauwen op zolder, gellukig maar, want zij gingen deze week op vankantie..
Ik ben blij dat hij nu weer lekker op de bank ligt te pitten (wordt nu gruwelijk verwend door iedereen Clown )


Fijn dat ie weer terecht is, is wel ff schrikken ja als ie er vandoor is!

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 10:12

hey wat goed dat hij weer terug is! dat hoor je niet vaak geloof ik, en al zeker niet na 2 jaar nog eens. Dat lijkt me dus echt het nadeel van een poes, je wilt hem ook wel naar buiten laten want altijd alleen maar binnen is ook zo zielig maar je zit dan wel steeds in de stress als hij even wat later terug is Haha! haha klinkt als iemand die naar zijn werk gaat en in de file staat Haha!