eerste buitenrit met ons twee

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

eerste buitenrit met ons twee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 18:35

vandaag voor het eerst een buitenrit gemaakt zonder moeder, ik en mijn vriendin, samen met de paarden helemaal alleen in het bos!!
was super!! zeker voor herhaling vatbaar Haha!
katrien had ook haar digi bij...dus als ze zo meteen online komt (ze is even in bad) staan er fotos van mijn kleine pharaon op horses @ work
nu zijn de fotos wel op goed geluk getrokken, ze kon niet goed zien wat ze getrokken had door het licht (het schermpje werd onduidelijk) maar er is een superlieve foto bij! hopelijk komt ze snel terug Nagelbijten / Gniffelen

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:38

Wat leuk zeg!! Dat zal ik nog maar even niet doen met mijn paardje Schijnheilig
Ik ging vandaag toevallig ook op rit, over de fly-over, over een snelweg.(4-baans) Behoorlijk spannend dus, ik was wel blij dat mijn mama erbij was hoor. Bloos
Ik ben benieuwd naar de foto's *LOL*

how sweet can it be to be loved by you

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 18:42

ja ik ook eigenlijk *LOL* weet zelf niet welke ze getrokken heeft *LOL* het zijn er niet veel, maar genoeg om te bewijzen dat pharaon wel van mij is Knipoog

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, Bielsje, BimAsSpi, hoogendroog, josien_m_, Kirrietje, Mark0919, senna21, Vagabondo, XladyX en 42 bezoekers