VWRT

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

VWRT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-01 00:14

Vereniging Western Riding Twente, wie rijdt en lest daar?

Op onze Engelse-manier-van-rijden-manege wordt sinds afgelopen woensdag ook western gegeven door deze vereniging.
Als het goed is, komen ze nu iedere week op woensdags lessen.

Ik heb er dus woensdag naar gekeken en vond het heel leuk (alleen een beetje raar dat ze aleen maar rondjes reden en bijna geen stuk recht uit, ja ff een paar passen rechtuit om op de andere hand over te gaan Verward ) en die hond die erbij liep (van de instructeur), die was me toch zot, heeft de hele les (dus meer dan een uur) rondjes gelopen om de drie paarden die daar lesten, oftewel een herdershond die de paarden dreef, alleen had het geen nut want de paarden deden er werkelijk niks op uit.

Als het dus goed is is, blijven ze daar lessen (ze hadden eerst geen vaste locatie) en in januari of februari houden ze op deze manege ook een wedstrijd.

Maar wat ik me dus afvroeg, wie lest daar bij? Of weet wat meer van deze western vereniging, gewoon nieuwsgierigheid hoor.

Arianne

Berichten: 1749
Geregistreerd: 12-10-01

site

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 07:29

Hallo Chrystal-gek!

Ik weet niet of je het al op het net gevonden had, maar deze vereniging waar jij het over hebt, heeft een eigen site: www.vwrt.nl. Er staat ook wat meer info over westernriding op, ook wel leuk misschien. Ze hebben 20 januari een wedstrijd, en ik ben zeker van plan om daar dan een kijkje te gaan nemen.

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 10:46

Arianne: die link doet het niet, geeft iets anders weer. Verdrietig

Ik ken de vereniging niet, les er ook niet. MAAR DIE HOND KEN IK *LOL* *LOL* dat is zijn 'handelsmerk' *LOL*
Dat maffe beest schijnt nooit moe te worden.

Arianne

Berichten: 1749
Geregistreerd: 12-10-01

Pas op; computerleek!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 11:57

Je hebt helemaal gelijk Sugarmiss, dit werkt niet. Maar als je het gewoon intikt als adres werkt het wel. En, zoals je al leest; IK BEN EEN COMPUTERLEEK! Dus als iemand kan helpen..... Een vriendin van mij die vroeger ook western reed, woont vlakbij die nieuwe vereniging. Ik zal eens horen of zij er iets meer van weet.

Enne... inderdaad, je weet gelijk over welke trainer het gaat als je het verhaaltje over die hond leest Haha! .

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 12:57

Het is nu wel gelukt. Hele leuke site. Goed opgezet.

Veel succes met alles.