Vandaag er op gezeten en geen eens vliegles gehad :-)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Vandaag er op gezeten en geen eens vliegles gehad :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 17:10

Nou ik heb vandaag voor het eerst in 3,5 week op Pablo gezeten. Ik had echt een goed moment uitgekozen: op het dak waren ze wat aan het repareren en in de bak waren ze ander reclamebord aan het ophangen...Pablo was dus uitermate gespannen maar hij bleef braaf bij mij gelukkig. Niks geen bokken of sjezen. Hij wou wel maar hij bleef toch gehoorzaam.
Ik mocht 5 minuten draven maar op de volte zag Harrie(manege-eigenaar) toch nog steeds een heel klein beetje wat links voor. Vooral rechtsom op de volte dan viel Pablo volgens hem meer op rechts om links te ontzien. Ik heb de DA maar even ingelicht want die moest ik immers bellen bij twijfel.
Nu moet ik het weekend nog wel gewoon er op stappen maar geen voltes, zoveel mogelijk rechtuit en dan pas maandag weer uitproberen op een volte en als hij dan nog hetzelfde loopt weer even bellen. Verder moest Pablo gewoon rustig revalideren dus niet op het harde gaan wandelen, niet losgooien, niet op wei etc. wel saai voor Pablo maar ik kan er nu ook even niets aan doen.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 17:13

das goed van pablo....
ik hoop voor je dat die snel wer beter is... ook voor pablo kan die ook weer lekker de wei in of zoiets

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 17:45

Ik wens je veel sterkte met revalideren!

Als ik na mijn vakantie op 2 januari weer op bokt ben, hoop ik te lezen dat Pablo weer helemaal in orde is! Ik zal voor je duimen!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 09:23

He succes katrien!
En goed van Pablo zeg, 't is ook niet niks natuurlijk, eerst niet kunnen lopen en dan niet mogen lopen ....