Paard in sloot, eruit door brandwr & Poolse mannen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Paard in sloot, eruit door brandwr & Poolse mannen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 20:18

Vanochtend de paarden op het land gezet en daarna bij mr. Ed (ruitersportzaak) gaan shoppen. Tong uitsteken

Ik kwam net aan op stal en een stalgenoot kwam net uit het land en zei dat één van onze paarden in de sloot lag..dus snel er naartoe gerend samen met Ireentjuh, Anique_vaandrig en Fardos.

Koko lag helemaal vast in de modder, met geen mogelijkheid zouden we hem eruit krijgen. Anique heeft snel 112 gebeld en de brandweer zou komen. OK dan!
Brandweer kwam met 2 auto's en er liepen zo'n 10 brandweermannen in het land....1x kwam Koko er bijna uit, hij lag al half op de kant, helaas ging het mis en Koko klapte terug het water en de modder in. Koko was zo moe en uitgeput dat hij niets meer kon doen, de brandweer had nog een paar mannen nodig om Koko uit de sloot te trekken...
Irene en Anique zijn snel naar stal en naar onze buren gerend en hebben een paar Poolse mannen weten te vinden die wilde helpen (zag er trouwens erg leuk uit, Anique en Irene rennend door het land met 10 mannen achter hun aan Bloos )
Na een paar keer trekken kwam Koko er gelukkig redelijk snel uit, uitgeput maar kreeg al wel snel weer wat praatjes.

Zo zie je maar dat ookal wonen er veel (poolse) mensen bij ons op het terrein (waar ook vaak negatief over wordt gesproken) maar dat ze altijd bereid zijn om je te helpen als dat nodig is!!

Ik wil in dit topic ook nog Irene, Anique en Renée (Fardos) bedanken voor hun hulp en sorry nog voor alle modder *LOL* Clown


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:23

hahaha! geen dank, maar heeel graag gedaan! was wel leuk (met die polen dan) ireen en ik riepen in huis om hulp. ze waren boven en we zagen twee benen de trap af komen.
dus ireen en ik dachten dat er 1 kwam helpen en rennen terug naar het land.
toen we ter hoogte van de bak waren, keek ik achterom en zag niet 1, niet 2, maar idd wel 10 polen achter ons aan komen! rennend en wel Haha!

ondanks de rotte situatie lagen ireen en ik in een deuk, wat een gezicht! hoorde dat de brandweermannen ook nogal verbouwereerd waren Haha!

gelukkig is alles goed afgelopen, want het was een rotgezicht, arme koko in de blub.

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:25

Wow, heftig! Gelukkig dat het goed is afgelopen. Maar hoe was hij dan inhemelsnaam in die sloot terrecht gekomen? Hebben jullie daar enig idee van?

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Saera

Berichten: 178
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:27

ik hoop dat ie er niks van overhoudt, arme dier
maar wel een goed voorbeeld van integratie etc OK dan!

miss you
Uneksia

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 20:28

Amable schreef:
Wow, heftig! Gelukkig dat het goed is afgelopen. Maar hoe was hij dan inhemelsnaam in die sloot terrecht gekomen? Hebben jullie daar enig idee van?


Waarsch gevallen?? of erin geduwd door één van de andere paarden?? Tja we weten het niet, we waren er helaas niet bij toen het gebeurde!

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 20:31

Saera schreef:
ik hoop dat ie er niks van overhoudt, arme dier
maar wel een goed voorbeeld van integratie etc OK dan!


DA is ook meteen geweest (Die had Renée al voor me gebeld toen Koko nog in de sloot lag)
DA heeft antibiotica gegeven en bloed getapt, er bestaat een kans dat hij spierbevangen is geraakt, hoop dat ik morgen de uitslag krijg, anders krijg ik die maandag

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:35

Jeetje das altijd klot e als er een paard in de sloot ligt...... hopen dat zn rug niet een al te grote klapper heeft gekregen....... arm dier, er staat me echter iets bij dat hij dat wel vaker doen, of heb ik een ander voor me??

Nou geef de grote man maar een dikke knuf........... enuh zo zie je maar hoe handig sterke mannen op het terrein zijn Haha! Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:35

Jeetje zeg, da's wel schrikken, maar fijn dat het lijkt mee te vallen voor het paardje Lachen

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:44

Binar schreef:
Irene en Anique zijn snel naar stal en naar onze buren gerend en hebben een paar Poolse mannen weten te vinden die wilde helpen (zag er trouwens erg leuk uit, Anique en Irene rennend door het land met 10 mannen achter hun aan Bloos )


haha dat zal vast een grappig gezicht geweest zijn inderdaad *LOL*
we vroegen of er iemand was binnen die even wou helpen.. komen er gelijk een stuk of 10 mannen achter ons aanrennen Clown

arme Ko Ach gut het was ook zo zielig toen ie weer achterover sloeg in het water.. die oogjes van hem.. ik vond het best wel eng, hij was echt helemaal uitgeput Verdrietig gelukkig staat hij nu weer lekker warm op stal, ik hoop dat hij er niks aan overhoud.

en inderdaad, graag gedaan hoor, die paar ( Schijnheilig ) modderspetters maken dan echt niks uit Lachen

johnvt
Berichten: 229
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:47

Stalgenoten, BEDANKT VOOR JULLIE HULP VANMIDDAG OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:52

wat een avontuur zeg, dat was wel schrikken denk ik
gelukkig dat de polen zo behulpzaam zijn he
maar hopelijk houd koko er helemaal niets aan over

heb zelf ook wel eens een uur bij een paard in de sloot gestaan, alleen dat was ook nog eens een giersloot Misselijk das helemaal smerig
na drie keer douchen ruik je jezelf nog Scheve mond

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

johnvt
Berichten: 229
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:00

Het is zeker fijn dat er poolse bewoners op ons terrein behulpzaam zijn, niet alleen bij een paard in de sloot hoor, met regelmaat komen poolse mensen naar mij toe met de vraag of ze moeten helpen met dingen. Je hoeft zelf maar te knikken en ze staan klaar voor hulp. FANTASTISCH

Als het schip lek is, gaan de ratten van boord.

Wat een zelf spot hebben sommige mensen, ONGELOOFLIJK SAAI.

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:02

Oh jee, Koko blijft toch wel een apart dier Haha!. Anusch, nog bedankt voor je uitgebreide verslag over hem een tijdje geleden, en ik hoop dat hij nu even genoeg van sloten heeft.... Super dat er zoveel hulp was trouwens .

Extremely rare and Beyond Compare

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:09

inderdaad geweldige mensen, die polen! ze stonden meteen klaar om te helpen!

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:32

ja arme koko ik was gelukkig er nie bij ,want dan raak ik in in paniek ,en dat ken je op zo,n moment er toch nie bij hebben haha ,,maar gaat t al weer helemaal goed met koko ,en is tie arme pik al een beetjuhhh opgedroogt ,,nou een lkkr knuf voor koko vannacht Lovers ,,maar denk dat goldie en evita hem wwel goed in de gaten houden OK dan! OK dan!

enne anique alles ging goed he ,,behalve je schoen dan Haha! Haha! Haha!

5 januari 2010 ons lieve kleine kereltje geboren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:37

mn schoen is zojuist overleden, dus dat wordt een plechtige begrafenis Haha! je had me moeten zien fietsen Haha!

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:51

haha die aniqeu , ach je ben gelukkig nog wel thuis gekomen MET SCHOEN ahh arme ANIQUE en ARME schoen Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken
Maar ja ik vind t voor koko toch ietsjes erger hoor Verward Verward

5 januari 2010 ons lieve kleine kereltje geboren

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:53

Aaah dat is schrikken zeg, gelukkig is het allemaal weer goed afgelopen en staat ie lekker op stal (Geef hem maar een dikke knuf van me Lovers Knipoog )
En wel fijn dat die Polen hebben geholpen, leek me wel een grappig gezicht die Polen achter Ireen en Anique aan *LOL*

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:07

ik heb een jaar met een heel stel polen gewerkt (land van ooit)
als je dan aan het einde van de dag het terras ging opruimen
dan stuurden ze je weer naar binnen want tafels en stoelen tillen en stapelen das mannenwerk, Lachen al dat gesjouw is niets voor een meid
ook best hoor,
wel veel lol gehad met die mensen

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:


johnvt
Berichten: 229
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:45

Net de laatste ronde op stal gedaan en koko staat er weer wat lekkerder bij dan vanmiddag, peen gegeven en hooi en hij keek me aan met de woorden, het komt goed hoor jongen.

Als het schip lek is, gaan de ratten van boord.

Wat een zelf spot hebben sommige mensen, ONGELOOFLIJK SAAI.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 08:29

goldflower schreef:
Maar ja ik vind t voor koko toch ietsjes erger hoor Verward Verward


ja idd haha! gelukkig is alles weer wat beter met koko, neem nog wel een appeltje voor m mee!

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 09:57

Anique_Vaandrig schreef:
ja idd haha! gelukkig is alles weer wat beter met koko, neem nog wel een appeltje voor m mee!


dat zal hij wel lekker vinden (al die aandacht trouwens ook Tong uitsteken )

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:04

Wat een geluk dat jullie er achterkwamen! En een geluk dat hij er zonder kleer scheuren uit is gekomen.

Toppie zeg, dat zo veel mannen kwamen helpen!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 17:44

Koko is helaas wel licht spierbevangen, hij mag nu een week niets doen, behalve klein stukje stappen..en minimaal eten (dat gaat Koko niet leuk vinden Ach gut )
Het is ook niet zo gek dat Koko lichtjes spierbevangen is geraakt, want hij heeft natuurlijk in het begin erg goed meegewerkt....

Einde van de week komt de VA weer voor een 2e bloedtest, als dan alles goed is mogen we het weer rustig gaan opbouwen

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:06

agossie minimaal eten zal hij inderdaad neit zo leuk vinden..Maarja als het maar goed komt. Sterkte en succes ermee!

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Foreverkliek, Leedebee, Lucy_121, MirjamRobin, Nina1999, Yavanna, ziechriet en 97 bezoekers