Penny leuk?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Penny leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 23:11

Omdat ik heel graag lid van een paardeblad wilde zijn ben ik lid geworden van de Penny.
Ik ben 15 jaar en ik zie bij al die artikelen die erin staan dat al die kinderen daar tussen de 8 en de 11 zijn, ofzo...
Iedereen hier die zeikt de penny ook maar af, ik denk dat ik er maar af ga...
Weet iemand misschien een LEUK paardenblad??
Thanks!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:25

Het Bit, vind ik erg leuk..

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:25

je hebt het zeker over pennymeisjes...
het is niet dat de penny word afgezeken...
maar dat gaat over meisjes... die wilde verhalen vertellen:
ik heb een wilde hengst getemt om zomaar een voorbeeld te geven...

en je hebt nog het pennymeisje:
die je helemaal ondervraagt hoe moet dit... waarvoor moet dat
oh wat een lief paardje
mag ik erop rijden?


en dat de penny door jonge kinderen gelezen word is onzin ik heb nog oude pennys liggen waar inzendingen van in stonden... door 12-20 jarigen Haha!

maar als het blas je niet bevalt zijn er ook nog paardenbladen als:
Bit, Hoefslag

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:26

De Bit
Geweldig blad, alleen jammer dattie zo duur is.. € 6,50 Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:31

Met een abo is het toch goedkoper? Meestal wel, ik weet de prijs helemaal niet eigenlijk, betaalt mijn vader *LOL*

Mijn zusje is lid van de penny en wij hebben ook nog penny`s van jaaaaren geleden en alle verhalen herhalen zich, op zich vinnik het nog best grappig al die strips..

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:42

bit, hoefslag, engelse bladen, de paardenkrant...

(ik heb de penny ook nog gelezen tot m'n 15de/16de ofzo, maar die verhaaltjes eindigde altijd zóó voorspellend)
Laatst bijgewerkt door Sammie op 03-04-04 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt

- Offline -

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:43

ik ben 18 en vind die strips in de penny enzo nog wel leuk om te lezen hoor! Je moet gewoon kiezen wat je zelf leuk vindt! niet kijken naar welke mensen hier op bokt iets wel of niet leuk vinden. Ik ben zelf vroeger lig geweest van de club penny, maar toen ik toch iets meer informatievers wilde ben ik lid geworden van de BIT, een heel interessant blad. het ligt er dus maar net aan wat je wil: een paardenblad voor de verhaaltjes ed of om er informatie en andere nuttige (maar ook leuke!) artikelen uit te halen?

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:50

ik lees de penny nu een jaar niet meer Lachen ik heb gewoon geen zin meer om dat abbo te betalen vond het altijd nog wel leuk om die strips te lezen... ik denk erover binnekort bit maar eens aan te schaffen Haha!

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

Leo

Berichten: 50105
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:08

Ik ben er al 2 of 3 jaar mee gestopt... Scheve mond Ben heel erg lang lid geweest, sinds groep 3, maar ze begonnen verhalen te herhalen, en dan ook nog eens ingekort, dus toen vond ik het niet leuk meer

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:35

Vroeger was ik altijd lid van de penny ( *LOL* ), nu ben ik al heel lang lid van de hoefslag (mijn vader had alweer betaald, terwijll ik eigenlijk Bit een jaar wou proberen Rolleyes ).

ellepel

Berichten: 47325
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:36

hahah geweldig!
ik heb tot mijn 30e ( wat ben ik oud he)
de penny gelezen.
ik vind het leuk!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:44

Ik las vroegah ( Knipoog ) ook altijd de Penny.
Was toen best een leuk blad Lachen

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 11:48

als je bijvoorbeeld naar de site van bit gaat daar kun je gratis een proefblad aanvragen, ik heb dat een tijdje geleden aangevraagd en kreeg toen een aanbod van 3 tijdschriften voor 12.- ofzo. dus als je het een keer wilt proberen. verder is de hoefslag ook wel leuk alleen veel reclame en uitslagen enzo dus weinig 'paard' Lachen

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 12:27

Ik lees eigelijk alleen paard en sport Lachen penny ben ik iets te oud voor haha

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 12:31

Heb m'n abonnement ook al tijd terug opgezegd... Vond 't niet meer zo leuk, kende veel strips al, zijn soms gewoon herhalingen enz...

    If you can dream it, you can do it ...

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 12:35

Ik vind de penny nu nog geweldig (en dat is 20 Haha!)... Als je het leuk vind er gewoon op blijven...

:){

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 12:54

Ik vond de penny ook altijd cool Haha!!
Maar wat ik me nu afvraag, heb je dat blad nooit gelezen dan voor je een abo nam?

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131991
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 13:40

Tsja, wat is een leuk paardenblad ?
Het ligt er maar net aan waar je interesse ligt.
De Bit vind ik persoonlijk wel een leuk blad.
Als je geinteresseerd bent in de sport dan is de Hoefslag interessant.
Ben je meer geinteresseerd in fokkerij dan zou je voor bijv. een uitgave van het stamboek kunnen kiezen (bijv. "in de strengen" voor KWPN).

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 15:01

Wij zijn lid van de penny, alleen is hij opgezegt...

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 16:01

ik vond de penny vroeger super, ik heb het tot mn 13e of 14e gelezen
op dit moment heb ik de Quarter en AQHA (amerikaans), maar dat is omdat ik een QH heb Lachen

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 16:09

Leo_ke schreef:
Ik ben er al 2 of 3 jaar mee gestopt... Scheve mond Ben heel erg lang lid geweest, sinds groep 3, maar ze begonnen verhalen te herhalen, en dan ook nog eens ingekort, dus toen vond ik het niet leuk meer


Nee om die reden hadden wij hem toen ook opgezegd

Ik vind de Bit en de Hoefslag wel leuke bladen

............

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:51

je moet de penny niet opzeggen omdat anderen je te oud vinden hoor! ik heb tot voorkort ook de penny gelezen, maar ze begonnen idd de verhalen te herhalen, en nu heb ik een abonement op de Bit. ik vind hem erg leuk en ik ben trouwens ook 15...en ik vind mezelf zeker niet te oud voor de penny, maar de verhalen niet leuk (en ik moest hem zelf betalen Haha! me vader betaalt nu de Bit)

Senja

Berichten: 371
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:03

Penny is zo slecht nog niet. Grappige verhaaltjes enzo. Maar het enige is dat er "leuke" artikeltjes in staan over bv. hoeven uitkrabben o.i.d. of hoe doe ik een hoofdstel om. Sorry, maar dat weet ik nou zo langzamerhand wel. Ook weet je bij de stripjes na de eerste 2 plaatjes al hoe het eindigt: eind goed, al goed. Verward Dat vind ik persoonlijk niet echt meer leuk na 2 penny's. Verder zou ik me niet te veel aantrekken van wat iedereen hier op het forum zegt over de penny. Doe wat je zelf wilt. Ik heb trouwens nog maar weinig paardenbladen gelezen die mij echt aanspreken, want zoals Bit enzo, die zijn vaak al erg serieus, over wedstrijden en raspaarden enzo, terwijl ik informatieve tekst leuker vind. Duzz, weet iemand misschien een leuker, informatiever blad, zonder raspaarden- en wedstrijdgedoe? Alsjeblieft? *LOL*

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:06

Ik heb de penny tot mijn 18e gelezen. Heb ze nu allemaal nog in huis liggen en soms lees ik ze nog wel eens. Dus ik vindt niet dat er iets mis is met de penny hoor.
Ik ben nu lid van BIT en dat vindt ik een erg leuk blad, erg informatief

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:28

Ik vind ook de BIT een heel leuk blad, maar die heeft inderdaad ook een heel leuk prijskaartje...
De penny lees ik nog steeds, omdat mn zusje een abo heeft en die laat ze nogal vaak door het huis slingeren. Ze herhalen de strips inderdaad wel, maar verder valt t wel mee.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Jintexx, lletam, Mevr_Meeuw, Raineri, rocky_1995, Vlindy en 140 bezoekers