donja, wie weet meer over haar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
madonya

Berichten: 895
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: helmond

donja, wie weet meer over haar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 20:19


mijn dochter en ik zijn sinds kort de trotse eigenaars van donja,
donja is aan ons verkocht als zijnde een 12 jarige merrie, drie kwart welsh en een kwart halflinger Haha! , ze is echt een lieffie maar soms ook een tikkeltje eigenwijs, ze is een c-pony, we hebben haar gekocht in stolwijk, ze staat nu in nuenen op een kleine pensionstalling, bij jullie beter bekend als pink-horizon, Lachen
ik wil graag wat meer van haar weten, dus als je denkt dat je haar kent laat dan even iets weten

alvast bedankt, groetjes petra en mandy Clown

BlueStar

Berichten: 2341
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: FR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:26

Misschien dat een foto helpt in de zoektocht.
succes met zoeken

madonya

Berichten: 895
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 22:12

ik krijg er helaas geen foto op, ben al een uur aan het proberen, alles gaat goed maar als ik om een voorbeeld vraag, komt er geen foto te staan

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 22:20

aftekeningen? en karakteromschrijving? schofthoogte? is toch weer wat meer info.

madonya

Berichten: 895
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 22:44

hoi allemaal, nou een grote foto Cheese! is het niet maar alvast een beginnetje, ik ga proberen om er een grotere foto op te krijgen Haha!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 22:48

hoi!
Ik ken Donja Lachen ze heeft een weekje bij ons op stal gestaan. ze was toen op proef bij Goldflower en Melissa7 van bokt maar is weer terug gegaan naar de handelsstal in Stolwijk. Ik denk dat je dat al van pinky-girl had, maar anders kun je denk ik altijd goldflower of melissa7 een PB'tje sturen.

madonya

Berichten: 895
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 22:55

hoi hoi Lachen ja dat klopt, had ik al van kim gehoord, en ik zal inderdaad een berichtje sturen, ik wil zoveel mogelijk over haar te weten komen, want er schijnt nogal wat aan de hand te zijn geweest, geen juiste leeftijd, koliek, voorgelogen e.d, maar wij zijn in ieder geval superverliefd op haar en willen heel graag meer weten over haar karakter e.d
groetjes

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:19

ja er is inderdaad nogal wat aan de hand geweest, het precieze verhaal weten goldflower en melissa7 je wel te vertellen Lachen
ik vond het in ieder geval een hele lieve pony toen ze hier op stal stond.. ze had een hele rustige uitstraling ook. ik ben blij voor haar dat ze toch nog een fijn tehuis heeft gevonden OK dan! veel plezier met haar!

madonya

Berichten: 895
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 23:25

onze donya heeft het hier prima naar haar zin Haha! ze is echt een lieffie en wij zullen zeker heel goed voor haar zorgen Lovers

johnvt
Berichten: 229
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 23:56

DonYa heeft inderdaad bij ons op stal gestaan, de handelaar die haar heeft verkocht aan verschillende mensen loog er om om iets te verkopen, meerdere malen met deze handelaar mee gemaakt. Ze is zeker 16 jaar en niet jonger. Maargoed, ze heeft het nu goed, dus laat het lekker rusten, het paardeje heeft er tenslotte niets aan hoe mensen denken of handelen. SUCCES ERMEE

madonya

Berichten: 895
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 10:33

ik kan er wel heel erg boos om worden hoor dat die handelaren zo glashard kunnen liegen ik heb al begrepen dat ze zelfs eerst verkocht werd als een 8-jarige, belachelijk gewoon, de handelaar in kwestie was een vrouw, heel aardig, en ik had haar ook uitgelegd dat de pony een verjaardagscadeau was voor mijn dochter, het was een heel fijn gesprek, ik weet wel dat als ik zou liegen, ik meteen een vuurrood hoofd zou krijgen Boos! , maar schijnbaar kan dat deze mensen niks schelen, het is hun alleen maar om geld te doen, ik vraag me nu wel af of ik niet teveel voor haar betaald heb Verward misschien ga ik ze toch nog terugbellen om te vertellen wat ik allemaal gehoord heb