help bart mijn priveberichten doen ook raar

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-01 11:00

ik zie alleen de berichten die ik heb verzonden en kan de berichten van de afzender niet lezen want die zijn weg?? ik heb 1 nieuw bericht maar zie hem niet staan????


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 11:43

Is weer opgelost..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 17:22

Kan je normaal gesproken op een bepaalde manier je verzonden berichten bekijken? Als dat zo is dan ben ik echt lang blonTTT geweest. Ik heb dat nooit gemerkt dan *LOL*

Knuf Mayo

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 17:57

Eeeh, volgensmij kan dat niet nee Lachen of het moet zo zijn dat ik iets gemist heb Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 18:03

Oke dan! Yesss!!! Ik ben niet blonTTT! huh? Haha! Dat ben ik wel, maar dus toch ook niet. Verward Haha! Vaag. *LOL* *LOL* *LOL*

Knuf Mayo


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 18:36

ik zocht het ook.... maar niet kunnen vinden. begon al spiegels te zoeken om te kijken hoe blond ik dan ben...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-01 20:52

naaaaaaaaja jullie gloven me niet??? dan spookt het in mijn comp. ik heb echt echt echt echt waar mijn eigen berichtjes gezien ipv het berichte wat ik wilde bekijken van paulien aan mij!!! ach maakt niks uit als je het niet gelooft. als ik maar weet dat ik het heb gezien. maar het blijft echt weird als je zegt dat het eigenlijk niet kan terwijl het echt waar is?????? Verward Verward Verward Verward Huilen

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 16:17

Hihi, ik geloof je wel hoor. Maar ik vroeg me gewoon af of je ze dan normaal gesproken ook had kunnen zien,want dan heb ik dat al die tijd gewoon niet geweten.

Dikke knuf Mayo *LOL* *LOL* *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Berdien, Butterfly, Charaz, Clmr, ComscoreBot, Eefje_Sammy, Elitedeux, Exorcizamus, Facebook, future_vet, GoogleAdsense, Googlebot, GrapeshotBot, JoyenUnory, Laarvv, Lalidan, laura_estee, Lola25, manonutjuh, meintje, Nescio18, RenskeFrea, SemrushBot, Thami en 61 bezoekers