paardje jarig!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

paardje jarig!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 20:46

hoi allemaal, mijn paardje was vandaag jarig, 11 jaar istie geworden... mijn zus en moeder hebben slingertjes om zijn stal heen gehangen (wat hij in het begin iets te eng vond haha).

Ik was al om half 9 bij hem, hij lag nog te slapen, dus k had een paar peentjes voor hem gepakt, warme slobber meegenomen en toen ben ik bij hem gaan liggen(hij lag ook). Ik had die nacht niet echt goed geslapen dus ik sukkelde bijna in slaap, maar niet helemaal gelukkig haha.

Toen hij uitgegeten en uitgeslapen was(ik ook Tong uitsteken) toen heb ik hem even losgegooid, zijn stal helemaal uitgemest (zover het ging met zaagsel) en toen ben ik hem weer binnen gaan halen en hebben we gewandeld en gegraast.
Toen ben ik hem gaan poetsen (erg goed en nauwkeurig want hij was jarig Knipoog)

toen kwamen mijn moeder en mijn zus, toen heb ik alles opgeborgen en peentje gegeven en ben ik naar de Mr. Ed gegaan om een 'kadootje' te kopen (idee van mijn moeder, die nog steeds denkt dat hij wist dat hij jarig was).

Toen kwamen we terug met een liksteen, snoepjes, nieuw shabrakje, bandages en nieuw hoofdstelletje.

Toen was ik even naar huis gegaan want k had pijn in mijn been (was maandag getrapt door het paard van mijn vriendin, dus heel mijn been paars en kon woensdag pas weer beetje lopen..)

Toen kwam ik terug, hadden ze net biks gekregen. Toen ben ik hem weer gaan losgooien, voor zijn energie enz. , toen had ik een balkje neer gelegt, en hebben we een klein beetje gesprongen (vind hij super leuk maar nog een beetje eng)Daarna voer & medicijnen en toen nog een keertje poetsen want meneer had gerolt, en toen heb ik het kastje opgeruimd en ben ik naar huis gegaan Haha!



Nou das pas een verslag van de dag he haha het duurt bijna een dag voordat je het allemaal gelezen hebt, maarja...

Bedankt voor het lezen Haha!:D

Saera

Berichten: 178
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:51

gefelici Clown

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:57

Ik geloof dat jullie een erg leuke dag gehad hebben!
Maar dit is niet de bedoeling (zie boktregels), dus daarom een slotje.