Hoe combineren..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Hoe combineren..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 21:14

Hoe combineren jullie eigenlijk vrienden met paarden?
Mijn verzorgpony's wil ik eigenlijk wel vaker heen, maar mn vrienden vragen ook vaak als ik met hun meega en naar ons hangplek ga zeg maar. Ik kan eigenlijk niet kiezen, alhoewel ik vrienden heel belangrijk vind maar paarden ook super leuk! Vrienden ook wel maar paarden toch ietsiepietsie meer Lachen
Ik moet eerst nog een half uur fietsen voor ik bij mn verzorgpony's kom, dus ik kan niet zo maar snel even opzadelen en rijden enzo..
Als ik er ben heb ik er al snel een dag aan verspilt...
Ik doe nu soms door de week dat ik morgens vroeg om 7 uur naar de paarden ga, en middags om half 4 ofzo naar mn vrienden. Maar wil ook wel uitslapen na het uitgaan! Scheve mond
En doordeweeks wil ik ook paardrijden, maar dan hang ik al snel na schooltijd weer om omdat ik dan met mn vrienden meega En heb veel huiswerk en moet mn cijfers ophalen *LOL* (door mn vrienden en paarden Bloos! Tong uitsteken
Iemand tips?


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 21:31

Eeuh..Ik combineer niet echt..Heb niet heel veel vrienden,en de vriendinnen die ik heb zijn ook maf van paarden Haha! ... Verder komt er af en toe weleens iemand langs,vragen op feestjes waar ik ben en zuchten als dat weer bij mijn paard blijkt te zien(vrienden die niets met paarden hebben)...Maar begrijpen het wel...We zien elkaar zelden,maar als we elkaar zien is het altijd gezellig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 21:44

Ik copbineer niet zoveel. eEigenlijk heb ik alleen maar vrienden die rijden en om nou te zeggen dat ike cth intensief sociaal contact heb met veel mensen...uhm, absoluut niet!
Alle tijd gaat in de paarden. Heb echt zo'n ritme: school, paard, leren, slapen enz.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 21:48

Ik combineer ook eigenlijk niet.
Niet al mijn vrienden vinden paarden leuk, maar daar heb ik tijd zat voor. Onder school, na school, weekend. Voor mijn paard ook tijd zat. Kan ik 's avonds heen of 's middags. Gelukkig heb ik niet zoveel uren meer op school. Moet ongeveer 2 uurtjes per dag naar school. Da's wel fijn, en m'n paard staat niet zo hele ver weg Lachen

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 21:48

door de week ga ik sowieso eigenlijk nooit ergens heen.
ja in de zomer sávonds welleens vaker.
want heb dan school,en erna mickey.
behalve straks in de vakantie Haha!
verder heb ik gelukkig nooit echt lang school,heb eigenlijk wel tijd genoeg.

in het weekend is makelijk te combineren,zaterdag ochtend heb ik ponyclub les,en erna heb ik de hele dag en avond nog om iets leuks te doen.
als ik uit ben geweest slaap ik zondags uit en ga erna lekker naar stal,erna heb ik nog de hele avond om wat leuks te doen.

maar als ik in een weekend wedstrijd heb ga ik eigenlijk nooit uit.
de avond van te voren heb ik het druk genoeg met mickey,en wil de dag erop wel uitgerust zijn Haha! en die avond ben ook gewoon te moe om uit te gaan.

ik kan het makelijk combineren dus Lachen
heb gelukkig ook tijd genoeg.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 22:26

Vrienden???? Knipoog

De meeste van mijn vrienden vinden paarden leuk, maar hebben er niets byzonders mee.
Ze begrijpen dat ik mijn tijd er in wil steken en dat we elkaar daardoor minder zien.
Dus eigenlijk geen probleem aan de lucht.

Totdat er een vriendje aankomt....zucht..die kunnen zo zeuren over het verschrikkelijke aandachts en tijdstekort dat je ze bijna achter het behang zou plakken.

Maar met mijn echte vrienden heb ik nooit problemen gehad.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 23:03

Ga maar naar je paard, hangen is zoooo fout Knipoog

Bij mij valt het best makkelijk te combineren, ondanks dat ik geen paardenfans in m'n vriendenkring heb. Als ik iets met vrienden afspreek is dat meestal 's avonds/ in het weekend, en dan ben ik vaak overdag al bij de paarden geweest. Maar als je nog op de middelbare school zit zijn de 'afspreektijden' ook vaak wat anders, omdat je meestal 's middags redelijk vroeg vrij bent. Als je studeert/werkt ben je op heel andere tijden thuis.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 23:03

Ik heb een hele grote vriendenclub maar die zie ik bijna nooit buiten school Bloos . Ik moet na school altijd mijn 2 paarden aandacht geven en ik doe de hele verzorging van 4 paarden zelf.
Meestal organiseren we in de vakantie wat, zodat we elkaar nog een keertje zien Haha! . Maar ik zit 38 uur per week op school Boos! dus ik zie ze eigenlijk wel genoeg Knipoog .

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 23:12

Ik heb gewoon geen vrienden *LOL* Tong uitsteken

Dan hoef je ook niet ingewikkeld te doen als je liever naar je paard wilt Knipoog

Grapje hoor, ik heb nog wel vrienden, maar alleen nog maar vrienden die er niet moeilijk over doen als ik wat met mijn paarden heb. De rest is door de jaren heen wel afgevallen Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 19:57

Al mijn vriendinnen weten dat mijn paard voor gaat
Al bellen ze mij op het laatste moment om wat te gaan doen dan weten ze allemaal dat het vaak niet kan omdat ik m'n paard nog moet doen. Bellen ze eerder dan is er altijd wel wat te regelen.
Gelukkig zijn de meeste ook paardengek of ze zijn het geweest dus ze weten allemaal hoeveel tijd zo'n beestje kost

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 19:59

Misser schreef:
Ga maar naar je paard, hangen is zoooo fout Knipoog


*LOL*

heeft mijn moeder het welleens op stal met sommige over,van je de paarden kost wel veel tijd+geld,maarja is beter dan op straat hangen Haha!

maarja,ergens hebben ze wel gelijk.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:03

Ga eens na over die vrienden...zie je jezelf over 5-6 jaar nog met hen optrekken ? Ik weet zeker (medische problemen uitsluitend) dat ik mijn paarden over 6 jaar nog heb, van de vrienden die ik nu heb, weet ik dat niet zeker, cq ga ik niet van uit- voor mij zou de keuze makkelijk zijn.

Leo

Berichten: 50106
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:05

M'n beste vriendin (goldie) zit zelf ook in de paarden en heeft het stukken drukker dan ik Knipoog

Anderen, met name m'n vriendje, begrijpen het wat minder... Toen ik verleden week voor het eerst op m'n 3jarige pony had gezeten en ik helemaal in de wolken was daarover; was m'n vriendje zelfs even jaloers dat ik het steeds over haar had.... Scheve mond

Maarja, iedereen moet maar accepteren dat Leo voor gaat... Knipoog
Laatst bijgewerkt door Leo op 04-04-04 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:08

Ik heb het op dit moment druk met school en dan ook nog die pony erbij....helaas, dan moeten de vriendinnen schuiven... Scheve mond Gelukkig snappen de meeste het wel Haha!

Ghani

Berichten: 3086
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:22

ik vind het wel goed te combineren hoor Lachen de ene week gaak iets leuks doen met vrienden.. week erna met paardje Lachen of ik doe beide op de zelfde dag.. op de dag met paard en s'avonds vrienden.. maar paard komt tog op eerste plaats!! en goede vriendin van mij rijdt zelf ook heel veel.. dus met haar vaak naar wedstrijden en zo... of gewoon praten over paarden of zo. en dats wel fijn Lachen

'Moonlight Holly'

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:26

ik combineer het wel,ik heb niet zo heel erg veel vrienden,(lees geen groepen ofzow)
de meeste begrijpen het wel dat paard voor gaat,maar ik maak ook wel gewoon tijd om eens lekker iets te gaan doen met hun,
mijn vriend vind er eigenlijk niet veel aan,maar gaat altijd wel mee en knutseld dan wat,of mest de wei uit en geeft water bij en dergelijke,
mijn beste vriendin,mirzam op bokt die zie ik bij de paarden en er buiten ook nog eens..

Karaat_the_newforest op Instagram

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:48

ik combineer het niet echt
mijn vrienden zitten zeg maar ook in de paardenbusness Haha!
(schrijf je dat zo goed? Schijnheilig )

zij die niet van het verleden leren, zijn gedoemd de hele ellende over te doen..

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 23:31

Er valt bij mij niet zoveel te combineren, ik heb geen sociaal leven Scheve mond (goh wat klinkt dat zielig zeg Haha! )
Ik werk 36 uur per week, op onregelmatige tijden, hiernaast heb ik een ontzettend leuk bijrijdpaard waar ik alles mee mag doen en ongeveer 6 dagen in de week mijn overige tijd mee doorbreng.

Het kleine beetje tijd die ik dan overhoudt breng ik door met mijn man Haha! , die wil mij ook nog wel
eens zien....... Verward Knipoog
Verder spreek ik zo nu en dan eens af met T@nj@ voor een bakkie koffie en Chantalll zie ik op stal.
Verder ga ik haast nooit uit, tja weleens als je de kantine van de manege meetelt.....

Ik heb het dus makkelijk, niet teveel vrienden, zo voorkom je dit soort 'moeilijkheden' Haha!

Veni, vidi, vici

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 23:54

Vrienden zie ik op school en als we afspreken in het weekend, en spreek ze op msn veel...
en verder staat mijn paard eigenlijk op nummer een, en dat weten ze, en begrijpen ze allemaal heel goed. En ze vragen vaak hoe het met Mabeltje gaan, en komen een keer kijken...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 09:49

Ik combineer eigenlijk niet Haha!
Ik zie mijn vrienden naar mijn mening vaak genoeg Lachen en mijn paard ook Haha!
Mijn vrienden op school zie ik daar, en we gaan elke keer na de tentamenperiode uit eten en daarna stappen Lachen
En mijn andere vrienden hebben bijna allemaal paarden en die snappen wel dat ik soms niet kan omdat ik dan weer naar buddy moet Knipoog

Dag lieve mama...

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 10:01

de vrienden die heb ik heb zijn 9 van de 10 ook paardengekken. De andere ken ik van school. Ik heb maar 2 vriendinnen die ik sinds de basisschool ken.
Gelukkig begrijpen een heleboel mensen wel dat ik elke dag naar mijn paard moet, en wanneer ik bij die vriendinnen ben is het reuze gezellig. Ik ben ook niet zo'n iemand die elke week bij vrienden op de lip hang...

:){

Kelsey
Berichten: 355
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: hoerendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 11:50

ik vind dat niet zo moeilijk te combineren, altijd wel een keertje vri om ook mijn vriendjes te zien.

zoals vrijdag gaan we met een groepje naar de bios (dus dat is savonds en niet moeilijk te combineren).
ook uitgaan is niet zo moeilijk te combineren!
en als ik een keer afspreek ga ik gewoon een keer sochtends of juist savonds naar mijn pony, of ze gaan gewoon wel eens mee OK dan!

Be My Hero Paul

Saera

Berichten: 178
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:06

er valt weinig te combineren, we hebben het allemaal druk. maar dan spreken we twee weken van te voren af en doen we een dag of avond. zoveel heb ik er toch niet .

miss you
Uneksia

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 15:01

Gaat niet zo makkelijk. Ben meestal pas 's avonds heel laat klaar met de paarden en dan douchen en naar bed. Dus zie ze eigenlijk alleen in 't weekend. Maar dat vind ik helemaal niet zo erg eigenlijk.

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 15:08

Heb vrienden met paarden. Ik heb 2 goede vriendinnen die ik bijna nooit zie omdat we allemaal paarden hebben. We hebben er allemaal helemaal geen moeite mee omdat we van elkaar weten waarom we elkaar weinig zien. Een van m'n vriendinnen heb ik (toevallig vandaag precies) al een jaar niet gezien. En dat terwijl we regelmatig langs elkaars huis rijden om ergens anders heen te gaan.

Mijn vriend heeft het gelukkig ook erg druk, dus die kan mij weinig verwijten. Ik zorg wel zo vele mogelijk dat ik de paarden doe op avonden dat hij werkt. Of ik zorg dat ik voor het eten klaar ben zodat hij na het eten 'aan de beurd' is.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anna_98, Astrid_Brann, Googlebot, kionasuppie, Riviera87, Wijzig123 en 143 bezoekers