Grr mn tuig :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Grr mn tuig :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-01 18:47

Gister naar mn verzorgpony's geweest. Daar was ik heel lang niet geweest (ivm smiles). Daar ligt nog wel een zadel van mij wat ik zeg maar leen aan de andere verzorgsters. Mits zij dit goed onderhouden en het sjabrakje wassen natuurlijk. Dat hadden we afgesproken.
Maar ja, mn sjabrakje was bruin (oorspronkelijk zwart) zadel onder de schimmel en veel beschadigingen erbij en mn staart riem vond ik tussen de spinnenwebben en muizekeutels.
T is alleemaal best wel verragt Frusty
Mn zadel heb ik naar huis genomen en in de vet gezet ik was alleen al een uur bezig met zadelzeep Huilen
Echt zonde. dat zadel komt daar nu niet meer terug


Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 21:22

achtelijk he?? dat ze zo met jou spullen omgaan!!! :|

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 21:33

sommige mensen Boos! snappen echt niet dat ze fatsoenlijk met andermans spullen moeten omgaan
hopen dat het grotendeels lukt met je zadel op te knappen!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 23:20

das mooi balen van je zadel
kan eg nie hebben als iemand dat met mijn tuig doet...
je hebt idd groot gelijk dat je dat daar niet meer neer legt

Love the life that you live, live the life that you love

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 09:58

Jemig, wat zonde. Ik zou daar onmidelijk alles weghalen!!!! Plus dat ik nog even ging staan mopperen op die meiden.

Rare vraag misschien, waarom kom je daar eigenlijk nog?? Ze laten je zadel (en dat kost vaak nogal wat) versloeren, ze durven niet eens op de pony's daar te rijden omdat ze zo druk zijn. Kun je het wel wat goed vinden met die meiden??? Zou je onderhand niet eens naar de eigenaar stappen????

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-01 11:52

Piaffe schreef:
Jemig, wat zonde. Ik zou daar onmidelijk alles weghalen!!!! Plus dat ik nog even ging staan mopperen op die meiden.

Rare vraag misschien, waarom kom je daar eigenlijk nog?? Ze laten je zadel (en dat kost vaak nogal wat) versloeren, ze durven niet eens op de pony's daar te rijden omdat ze zo druk zijn. Kun je het wel wat goed vinden met die meiden??? Zou je onderhand niet eens naar de eigenaar stappen????

Vandaag heb ik de rest van mn spullen daar opgehaalt. Met die meiden kan ik het niet (meer) goed vinden. En de eigenaar daar heb ik nog minder aan. Vorig jaar wou hij dat ik zijn 1,5 jarige ponys in ging rijden. Hij laat zn ponys een kwartiertje op de wei (meer hebben ze niet nodig Scheve mond )
Inderdaad waarom ik er nog kom dat is denk ik uit een soort van medelijden voor die ponys.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Donnatella, Jorissie, Kimmej, Leukertje, Myrthe_bz, onpaard en 9 bezoekers