1e outdoor wedstrijd gehad.. Wat een opening!! :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

1e outdoor wedstrijd gehad.. Wat een opening!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 17:53

Jaja.. het was zover, de 1e outdoor wedstrijd, en tevens een boktmeeting! Aanwezig waren: Loutje, Madie88, Buster, Aifa, Springen, Watje, ikzelf natuurlijk.. en ... last but not least: Jaggie, helemaal vanuit Limburg naar ons Gelderlandse prutconcoursje gekomen om d'r Z1 debuut te maken!!

Vanmorgen om 5 uur ging mijn wekker Scheve mond toch wel weer even wennen, want indoor hoefde ik heel tijd pas 's middags!
Gauw aangekleed enz.. (naja.. gauw Tong uitsteken) om 10 over half 7 gingen we weg van huis, op naar Boas! Alle paardjes gevoerd, want de eigenaar lag natuurlijk nog lekker in bed Haha!
Vlechten, vrachtwagen laden, spullen erin .. ach, jullie kennen het ritueel wel Tong uitsteken

Toen we daar kwamen ging mam eerst even betalen en de startbewijzen halen, ik ging parcours verkennen. Bo en ik hadden ons B-debuut in het springen.. ik zag het nog niet zo opgewekt in, gezien het feit dat hij donderdag niet in de buurt van een hindernis kwam en ik gister voor t eerst sinds 1,5 jaar weer zandruiter mocht spelen...
Daarna Bo opgezadeld, en onder het losrijden was de 1e boktmeeting! Het zusje van Madie88 moest in dezelfde rubriek als mij springen, en zij was er natuurlijk ook!
Errrug gezellig dus!
Eindelijk mocht in de ring in.. alhoewel hij niet lang liep... BOEM! Stond gelijk stil
Terwijl ze het parcours nog aan het verhogen waren, ging ik al gauw erin, zodat hij vast wat kon wennen. Wat gedraafd .. uh.. showen is beter op zijn plek, tussen de hindernissen door. Toen aangegalloppeerd en keurig recht binnen gereden, wat ik als tip kreeg van een aantal bokkers hier Knipoog

En ja.. hij sprong!! Heus wel!! Ik was zooo blij Haha!
Stomme was dat ze bij de dubbel waren vergeten om het aantal galopsprongen aan te passen van A/B/C pony's naar de D's... wat me een balk opleverde..
Kon me echt helemaal niks schelen, ik was supertrots op hem en helemaal gelukkig! SuperBoas Lovers

Daarna gauw omzadelen voor de dressuur, in de L2, onze 2e wedstrijd. Daar kwam ik Bart tegen, van de ponyclub (springen hier op bokt)
Lekker losrijden (waar ik Loutje weer tegenkwam Haha!)
1e proef ging best fijn, afgezien van het schoonheidsfoutje. Hij sprong nl net voordat ik een overgang terug naar de draf moest maken, over.. niks aan te doen!

Ook de 2e proef ging best fijn, hij liep lekker door, luchtig in de hand en fijn aan de hulpen Lachen Zaten helaas wel meer fouten in, maar ook nog betere stukken als in de 1e proef. Zo verliep het achterwaarts niet helemaal soepel, en.. maakte ik zelf een mega-stomme fout, waar zowel mijn moeder, ik, als de jury onmundig om moesten lachen Tong uitsteken
Vlakbij mijn ring stond nl. een machine, waar Boas nogal op reageerde... spanning in de volte 15 meter, waardoor ik me vergiste en al een overgang naar de draf maakte. Mijn moeder siste gauw: doorgaan! Maar ik was zo de kluts kwijt, dat ik niet meer wist wat links en rechts was (terwijl ik wel weer wist dat ik links moest) Bloos! oeps! Dat leverde een vrij komisch resultaat op, gezien het feit dat ik niet verkeerd wilde rijden, maakte ik (weliswaar een keurige) overgang naar het halthouden.. daar stond ik dan, bijna pal tegen de B aan ''geparkeerd". Erg lompe situatie dus! Vervolgens naar links gegaan, van de stap naar de galop om op de lange zijde gewoon verder te gaan met mijn middengalop.. Haha!

Moest erg lachen, de jury ook, haha!
Volgens de jury was het een: prima gereden proef, lekker brutaal voorwaarts neer gezet en werd Boas luchtig naar de hand toe gereden, jammer van de fouten!

Nou.. met dat commentaar wilde ik het natuurlijk wel doen!!
Ondertussen had Stephanie (Jaggie) de helft van mijn proef nog meegekregen, ze kwam helemaal uit Limburg voor de meeting en haar Z1 debuut!!

Bo uitgestapt, op de vrachtwagen gezet en de proeven van Stephanie bekeken! Ik vond de 1e proef erg netjes gaan, een paar kleine dingetjes, Stephanie was zelf ook heel tevreden! Helaas was Jaggie de 2e proef wat gespannen, er liep stromend water in een slootje naast haar ring en dat vond ie doodeng.. jammer, maar het ging absoluut niet slecht!
En ja.. toen haar punten, maar liefst 195 en 184!!
Super gedaan Stephanie OK dan!

Mijn punten waren 162 en 164

Toen gewacht op de prijsuitreiking, ondertussen Aifa en Watje nog gemeet. Natuurlijk duurde het weer eeuwen, ondertussen kreeg ik telefoon van Nadia (Buster). Ze was in aantocht! En ja hoor.. daar kwam ze, met dr westernzadel op Buster Haha!
Na de prijsuitreiking, wat voor mij 2x een 3e prijs opleverde, dus ook nog haar gemeet (alhoewel ik dr al lang kende Knipoog )

Daarna Stephanie uitgezwaaid, die weer richting Limburg vertrok, en nog lol gemaakt met Nadia en Buster Haha!

En ja, tuurlijk ontbreken de foto's niet!
Zal ze erop zetten, onder ITP, en de link in dit topic ook nog even plaatsen!

Sorry voor het lange verhaal, maar het was ook zo gezellig vandaag!!

Shanna, Boas en alle andere bokkers Tong uitsteken


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 17:59

Zozo netjes hoor je springdebuut gelijk weer een winstpunt "in the pocket Tong uitsteken" Super Boas Lovers
ook netjes van je 2e L2 debuut gefeliciteerd met je prijzen en winstpunten Lachen
Op naar de volgende wedstrijden Lachen

Live,LOve,'ndLaugh

_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:00

Ja shanna.. da was sgrikken he dattie boas tog wel sprong Knipoog super goed gedaan meiske.. OK dan! Toppie OK dan!

jammer dat ik zo snel weg moest Huilen had graag die andere bokkers ook nog willen meeten.. maja er komt heus nog wel een andere keer *LOL*

hey heb nog ff nieuwe rijbroek ennuh handsgoentjuhs gescoord Haha! Jeetjuh wat was da in da shop goedkoop j0h

Geslaagde Meeting *LOL* *LOL* *LOL*


Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 18:01

haha, ja het was idd een geslaagde meeting!
en wedstrijd Knipoog Tong uitsteken

marjolein88

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Herwen (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:03

eeeeeey Shanna !!

vet goed joh !! Gefeliciteerd
Superboas !!!

ga zo door !!! *LOL*

kuszz Marjolein

..::WWW.STOETERIJDUBOIS.NL Sportpony fokkerij (Duitse rijpony/NRPS/Welsh), doorlopend jonge aanfok te koop::.
==> PRACHTIGE GOEDGEKEURDe D-SPORTPONY- HENGSTEN TER DEKKING, TOPSPORT AFSTAMMING!
*KLIK*!!!

lindatjeJarig

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:05

Fijn dat het zo goed ging shan! Ik wil echt een keertje meeten, dan wil ik boas "in real" zien! Haha!
Gefeliciteerd! (en niet jij alleen, maar ook de rest natuurlijk Haha! )

:brr:

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:07

Ik kan me voorstellen dat je apetrots ben Lachen

Gaaf hoor! Gefeli met je punten en prijzen

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:11

Daar ben ik dan ook weer he, we zijn weer goed aangekomen in Limburg. Nou zoals jullie net hebben kunnen lezen heb ik enkele bokkers gemeet, wat heel leuk was natuurlijk!

Wij moesten wel 1½ uur rijden om in Kilder te komen, maar het was wel de moeite waard, want ja we maakten dus ons Z1-debuut, wat ik zelf wel spannend vond, maar de eerste proef ging dus wel lekker, kleine dingen die nog verbetert moetn worden. De tweede proef ging wat minder, spanning erin, nouja kan gebeuren natuurlijk, volgende x weer beter. Uitslag, eerste proef 195 punten = 2 wp! Lovers en voor de tweede proef hadden we dus alsnog 184 punten = 1 wp, dat maakt totaal 3 wp, schiet lekker op zo natuurlijk! Beide proeven was ik tweede, maar er was maar 1 prijs, het Z1 en Z2 was in handicap, de amazone uit het Z2 had dus 2 x gewonnen!

In ieder geval, ben ik met een tevreden gevoel huiswaarts gekeerd.
Het was heel leuk om iedereen te ontmoeten, CYA misschien/waarschijnlijk nog wel eens *LOL*

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 18:20

jaaah ! wat dacht jij dan!! meeten Haha! haha!
Varsseveld iig he.. wat d8 je van een Hippiade Schijnheilig *ahum*
miss dat ik dit jaar weer met de vereniging mag, je weet nooit! vast niet individueel Tong uitsteken
K zie je!
en idd super gedaan hoor, nogmaals gefeliciteerd!!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:26

Super gedaan allemaal in Kilder zeg!
Lekkere outdoor opening!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:33

Super zeg!! Haha toch wel grappig dat "foutje""in je 2e proef Schijnheilig Nagelbijten / Gniffelen Scheve mond
Maar echt super gedaan hoor.

how sweet can it be to be loved by you

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:39

wauw wat goed zeg gefeliciteerd!!

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 19:01

wooh nu al buiten wedstrijden! die van ons beginnen pas 24 april. maar het was dus een geslaagde dag! gefeliciteerd!! Ga zo door!

*

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 19:07

netjes hur,
gelijk al weer een winst punt!!!

<3

Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 19:28

jaja.. t loopt idd heel fijn! Lovers
ben zooo trots op hem ik had nl op een potje rodeo gerekend Haha!
maar hij gedroeg zich echt keurig.. ik zie mn volgende wedstrijd met plezier tegemoet Haha!


Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 19:40

Goed joh! OK dan!
Outdoor is toch altijd leuker vindt ik..

Hoe hebben de andere bokkers gereden?

Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 20:23

Stephanie had 184 en 195, in de Z1
Buster heeft niet gereden, kwam supporteren
Aifa had d8 ik 158 en 165 in de B
Loutje had uh... 159 en 162 ofzo? in de L2, bij mij in de ring
Madie88 had 147 en 149 d8 ik..
Bart was 3e in het L springen
dat was het volgens mij Tong uitsteken

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:55

Zijn er al foto's Shanna ?? Tong uitsteken

Live,LOve,'ndLaugh

_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:18

jah shanna.. ik had idd 147 en 149 *LOL* vond het op zich wel redelijk gaan.. we komen steeds dichter bij de winstpuntjuhs Lachen


_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 14:57

shan waarneer komen de foto's?? wil ze zien!!


Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 15:46

uh.. ja k zal ze ff uploaden Tong uitsteken
maar die zijn niet van mij hoor, maar van de boktmeeting met Stephanie en Buster!!
ook goed? Tong uitsteken

Aifa

Berichten: 1037
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 16:10

Hej Shanna, weer super gereden he OK dan!

Ik was ook tevreden voor t 1e buitenconcours weer, had 159 en 165 punten (3e plaats). Op naar t L1 Tong uitsteken

Golden Golias (Totilas x Discovery) Z2 *D
Jurylid B/L :)

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 16:38

Gekke henk, je bent te goed, heb je nu ook een wp in het springen ( neen ik weet idd niets van springen haha Tong uitsteken )

Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 17:02

ja k heb nu idd gelijk 1 wp in t springen!!
Aifa: ook gefeliciteerd!! idd op naar de L1 Knipoog

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 18:14

Goed zo!!! wat een leuke jury!!! je hebt ook zulke jury die je dan totaal af kraken Boos! maar dit is natuurlijk beter. en de andere onderdelen zouden ook wel erg netjes zijn geweest anders rij je ook geen winspunt(Y)!!!!!! keurig hoor!!!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers