Lekker gereden vandaag.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Lekker gereden vandaag.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 18:36

Hallo mensen,

Ik had vandaag weer les op de manege en normaal rijden we altijd op een vast paard maar vandaag hadden we een keer geruild en zat ik dus op Paco. Dat paard is dus erg flegmatiek en bijna niet vooruit te branden. Dus eerst ff hard gewerkt aan het voorwaartse en toen wilde ik aan het neerwaartse werken. Waarop hij zijn bit vast pakte en sterren ging kijken maar uiteindelijk wel een beetje toegaf en mijn instructrice had gezien hoe moeilijk dat ie deed dus die zegt van ik ga even een hulpmiddel halen. Komt ze daar zo aan met een slof Scheve mond Verward . Ik dacht echt zo van daar ga ik niet mee rijden he. Maar ja toch maar geprobeerd. De slof zat erg los en heb uiteindelijk heel fijn gereden. Heb daarna ook ngo op een eigen paard gereden wat erg leuk was en heb toen changementen gereden wat ik nog nooit echt eerder gedaan had maar het was wel leuk.

Nou ja dat was eigenlijk mijn dagje weer.

Groetjes, Angelique

ps: als je tegen de slof bent hoeft dat er niet bij vermeld te worden.


Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:45

apart rijdt het he? op een eigen paard als je alleen manege paarden gewent bent.. vond ik wel iig...

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl


sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 19:20

Ja idd ja en vooral als het manegepaard niet zo'n ruime passen maakt en dat eigen paard wel.

summerfeel

Berichten: 1290
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:36

op wie had je gereden dan?

sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 18:12

Heey Joyce,

Ik had op Paco en op Manirma gereden.

tantethee
Berichten: 4110
Geregistreerd: 31-12-03
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 18:30

wat leuk voor je dat je ook eens op eigen paarden mag rijden, is wel een verschil he??
momenteel rijd ik een paard in voor een 11 jarig meisje wat ook alleen op manege's heeft gereden, die zal ook wel effe moeten wennen...

djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 10:05

Heej angelique!!!

Ging lekker op paco'tje hé!!! Moet je deze week gewoon weer op..t is wel goed voor hem als hij z'n rug ook eens gaat gebruiken. Je hebt die slof bekant niet nodig gehad, en je had Marloes erbij.
En Manirma: petje af hoor!!! Want dat beest is ook niet een van de wakkersten Haha! Haha!

XxX djoontje

Paardrijden: De edele kunst om het paard tussen jou en de grond te houden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke en 5 bezoekers