Dillema; wel of niet doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roosje87

Berichten: 427
Geregistreerd: 06-02-02

Dillema; wel of niet doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 17:07

Nou, ik heb 2 maanden geleden een jongen ontmoet. We waren allebei in 1x verliefd op elkaar. Na ongeveer anderhalve maand heeft hij het uitgemaakt, omdat hij te weinig tijd had, hij had geen zin om ergens aan vast te zitten en ik had volgens hem nog teveel problemen, en dat trok hij zich teveel aan en dan kon hij niet meer denken aan de dingen waar hij aan moest denken (school en sport).
Die jongen heeft een broertje. Hij is heel aardig, bezorgd en ik kan heel goed met hem praten. Hij begrijpt dingen waar ik moeite mee heb, omdat hij zelf ook geen perfect leven heeft, wat zijn broer wel heeft. Zijn broer heeft nooit problemen.
Nu vind ik dat broertje ook wel leuk, maar ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Het is wel het broertje van mijn ex. Lijkt het dan niet van; ja je broer wil me niet meer, dan neem ik jou maar?? Ik weet het echt niet.
Hij vind mij trouwens ook leuk, ben ik achter gekomen....
Wat moet ik doen; wel of niet?

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 17:16

tja...dat is inderdaad lastig...
maar hoe lang is het dan al uit?

want als je snel nadat hij het uit heeft gemaakt, dan in 1x keer met zijn broertje gaat dat komt het denk ik idd over zoals je zelf zegt dat je hem dan maar neemt.

maar als je zeker weet dat je iets met hem zou willen, en hij met jouw...tja...uiteindelijk zal het toch wel iets worden denk ik...

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 17:24

ik zou zijn broer persoonlijk niet als een obstakel zien. Als jullie elkaar allebei echt leuk vinden (en het niet uit wraak is ofzo)..tsja..waarom niet.
Ik heb zelf ook weles eerst met een jongen gehad, en toen met de broer ervan. Het liep nou eenmaal zo..
Gewoon je gevoel volgen zou ik zeggen Lachen

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 17:35

Als ik het goed begrijp, is het nog maar pas uit met die jongen. Dan zou ik als ik jou was nog ff wachten, om voor jezelf je gevoelens op een rijtje te zetten => wil je echt wel wat met hem of ben je meer blij dat ie je zo goed opgevangen heeft, zie je m als een maatje of ben je echt verliefd op hem, is het niet omdat zn broer het uitgemaakt heeft en je toch behoefte hebt aan een vriendje dat je wat met m neemt? En ook wachten om scheve gezichten van de buitenwereld te voorkomen, maar vooral je gevoel volgen. Zit het volgens jou goed, dan zou ik er gewoon voor gaan!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 17:50

Lijkt me inderdaad heel erg moeilijk. Zeker wanneer die 2 broers zijn.

Ik zou het met zijn broertje eventjes aankijken. Elkaar nog gewoon ontmoeten, leuke dingen gaan doen maar niet serieus aan een relatie beginnen.

Flink praten, ontdekken of hij índerdaad anders is als zijn broer.
Zijn broer even de tijd gunnen om het een beetje kwijt te raken en dan eens proberen.

Persoonlijk zou ik nu niet gelijk voor zijn broertje gaan, dan vind ik gewoone en beetje raar.

Succes er mee hoor!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 17:53

Een vriendin van mij van vroeger had precies hetzelfde; ze had met het broertje verkening gehad, maar dat was uitgegaan. Een tijd laten kreeg ze wat met zijn broer... Ik keek er eerst wel vreemd van op, maar daarna had ik zoiets van nou als zij er happy mee is! En binnen dat gezin vonden ze het ook geen probleem.
Ik zou me er zelf helemaal niet mee op mijn gemak voelen...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 17:56

vergeleken bij de bold and the beautifull valt dit nog wel mee........ meid doe wat je gevoel je zegt.....als jij er gelukkig mee denkt te worden ga er dan lekker voor

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 17:58

Ik zou even met je ex en zijn broertje praten (niet tegelijk Lachen ) Even polsen hoe zij er over denken en eerlijk jouw gevoelens op tafel leggen. Een goed gesprek vooraf kan heel wat ellende achteraf besparen..

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:33

Als jullie elkaar leuk vinden waarom niet?
als jullie gelukkig met elkaar zijn ga je er toch voor.

Roosje87

Berichten: 427
Geregistreerd: 06-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 14:11

Ik vind hem echt leuk. Hij is zo lief en bezorgd en zo anders. We zien elkaar elke dag en het liefst zou ik hem gewoon knuffelen en tegen hem aanliggen enzo. Ik weet zeker dat ik echt verliefd ben, maar ik vind het zo banketstaaf voor zijn broer..... Pfff.. moeilijk. Scheve mond