zenuwachtig UPDATE

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

zenuwachtig UPDATE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-01 22:22

donderdag komt de v.a weer voor ninas been waar ze op de buigproef kreupel op liep en op de volte op t harde ook. ze heeft nu op de pijnstillers gestaan met absolute rust. als het gewoon verstapt was zou het donderdag dus beter moeten gaan. anders moeten we naar de kliniek voor foto's. ik hoop zo ontzettend dat het meevalt. ben nu al nerveus. Huilen had zin om lekker wat rijwerk op te pakken en een lesje te nemen maar dat viel dus tegen. ze heeft nu bijna 2,5 week op rust gestaan. het zou dus beter moeten zijn.
Laatst bijgewerkt door ninaricci85 op 20-12-01 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 22:23

ik hoop voor je dat ze weer beter is Party!!

Ik zal iig voor je duimen Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 22:24

Ik duim voor je dat ze zich gewoon maar verstapt had. Nina is een gezonde, sterke pony Lon, waarschijnlijk is het niks ernstigs.
Niet van wakker liggen hoor; komt wel goed!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 22:24

Ojeetje, ik zal heel hard voor jou en Nina duimen. Succes!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 22:25

Oók ik zal heel hard duimen, Lonneke.
Ik hoop dat heel dit drama snel voorbij is en je lekker kan genieten van heerlijke buitenritjes met Nina. ( Verward )

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 23:08

Veel suc6!! Ik duim ook ontzettend voor jou en Nina!! Eerlijk waar!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-01 14:25

de v.a is net weg. ze is nog steeds licht kreupel. ze heeft 2,5 weken pijnstillers gehad. daardoor is het minder. nu moet ik haar 2 weken gaan belasten met licht stappen op de weg en dan kijkt ze weer. is het dan weer slecht moeten er dus fotos gemaakt. dat ze minder kreupel is komt door de pijnstillers. nu wil ze weten of het na licht arbeid dus erger word. de longen zijn verslechterd. ze hoest niet maar het zit heel diep. zo diep dat ze er met een normale scoop niet bijkunnen. nu krijgt ze dus 3 weken prednisolon en dit is het zwaarste middel dat er is. en ik moet op zaagsel tijdelijk en nat hooi. de huid is helaas ook veel erger als ze had gehoopt. ze schrok ervan want zij had haar alleen gezien toen ze nog niet was geschoren. er zijn nu div monsters genomen en die worden allemaal gekweekt. op zich straalt ze weer maar het is dus eigenlijk allemaal niet goed. mocht er met de long en de been toch iets mis zijn moet ze dus over een paar weken naar utrecht. daar schijnt een heeeeele goede paardenvrouw te zitten die haar dan zal bekijken. ik voel me zo verdrietig. heb zo mijn best gedaan. wil zoveel voor haar doen maar het is weer 3 weken afwachten. jezus waarom nou? Huilen ik hoop dat niemand het me kwalijk neemt dat ik dit hier neerzet maar ik moest het kwijt. ze lijkt juist zo goed. dr vacht glimt ze is wat voller en tochal die slechte uitslagen. wat doe ik fout? een verdrietige lonneke

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 14:41

Lonneke, je doet niets fout, ik denk dat het een kwestie van tijd is. Ze is nog maar net terug joh! Knipoog

Aldira is laatst ook afgekeurd op de buigproef, hartstikke kreupel, en nu een paar weken later was ze prima op de buigproef dus het is ook een momentopname. Laat haar maar lekker aansterkten en met een beetje tijd en veel liefde komt ze er heus weer bovenop hoor!
Sterkte!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 15:04

Je moet jezelf echt niets kwalijk nemen!! Jij doet het beste voor haar, en dat is het enige wat je kunt doen. Je zegt zelf dat ze weer straalt, dat beestje heeft echt wel de wil om te vechten hoor, die komt er wel! Het is hard als je heel erg je best doet voor een dier en de tegenslagen maar niet op lijken te houden, maar houd moed, het heeft allemaal tijd nodig voordat het beter gaat.

Veel sterkte!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-01 15:08

ze heeft nu dus al een aantal weken op rust gestaan en door de pijnstiller voelt ze de pijn dus niet. een pijnstiller verhelpt niet de kwaal. die zorgt er alleen voor dat ze geen pijn heeft. als ze dus nu wat beter is gaan lopen betekend het dat ze ergens pijn heeft waar de pijnstiller op reageert. tja het is nu weer een paar weken afwachten hoe het gaat. ik word er zo onzeker van. ze mankeerde nooit wat en nu is het echt om te huilen. in een keer alles tegelijk. ta kan nu even niet minder. mocht ze niet op die prednisolon reageren moet ze naar utrecht. ik hoop zo dat het werkt. ik begrijp wel dat het misschien ooit allemaal beter gaat maar op dit moment zie ik het allemaal even niet zo.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 15:18

Welke v.a. heb je laten komen?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 15:50

echt k*t voor je, maar je weet het gewoon nooit met paarden.

Flair had tot haar zevende jaar nog nooit wat gehad en zo in een keer werd ze kreupel dit heeft een half jaar geduurt en in dat half jaar kreeg ze ook nog eens een zware koliekaanval terwijl ze dat ook nog nooit gehad had.

Nu drie jaar later heeft ze nooit meer ergens last van gehad, maar wie weet heeft ze volgende week een hoefkatrolontsteking je weet het gewoon niet en ze blijven je onzekerheid geven die beesten.

Maar meestal komt het wel weer goed hoor, je moet geduld hebben en zo goed mogelijk voor je paardje zorgen niet overbelasten.

succes

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-01 15:51

fabieene urabanik van de dap zoetermeer. zij is een fijne v.a en als ze twijfelft gaat ze gelijk alles voor je uitzoeken en heel nederland rondbellen tot ze iets weet. ik vind het een fijne eerlijke vrouw die niets zegt waar ze geen verstand van heeft. ik twijfel ook niet aan haar kundigheid. mocht ze zelf iets niet kunnen oplossen heeft ze altijd wel een goed adres waar ik naartoe kan bellen.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 16:14

jammer zeg dat ze wat verslechterd is, ik hoop dat alles gauw weer beter word.
Zoals cody zegt het ligt um neit aan jou want jij doet alles eraan om jou meissie beter te maken!

Ineke2

Berichten: 33111
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 16:59

Wat ontzettend klote dat ze nu zo ziek is, je bent zo machteloos he, je wilt zoveel voor haar doen, maar dat kan niet....hopelijk hoeft ze niet naar Utrecht, ik leef met je mee, beterschapsknuffel aan Nina Lovers