pony trekt een koeienvervoerswagen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

pony trekt een koeienvervoerswagen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 14:32

Ik was net even bij arzu,
maar ik was iets vergeten uit de stal te pakken, dus ik zet haar vast aan de koeienkar(passen zo`n 10 koeien in) -hij hebt wel een open dak enz.het is dus geen luxe wagen-
na een minuutje ofzo, hoor ik iets achter me, zie ik zo die wagen naar voren rijden(stond op de rem ofzo) Arzu trekt hem zo naar voren(zij liep naar achteren, dat ding ging naar voor)
ze zat met haar halster vast aan een haakie ik; HO as hooo asjoe hoomaaar.
Ik rende naar der toe, dat wat ik vast had(een kopje met een drankje derin, wat arzu moet hebben) gooi ik uit mn handen(dag drankje )
klik arzu van de halsterouw, zag ik dat ze vast zat met der neusband(of hoe noem je dat Verward ) Der halster kreeg ik dus niet af, dus der hoofie naar beneden getrokken, dat ding los, en arzu diepe zucht, en briesen!! vet lief!
Gelukkig is het goed afgelopen, ik wil liever niet weten wat er allemaal gebeurd had kunnen zijn!!
zet haar iniedergeval nooit meer vast aan die wagen!!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 14:54

Ja dat was idd niet zo slim, wist je van te voren niet dat dat ding weg kon rijden? Nouja gelukkig is het allemaal goed afgelopen!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 15:02

En ook niet slim om dan naar dr toe te rennen. Je weet nooit hoe ze daar op reageren!

natasja
Berichten: 237
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 15:08

nee haha niet zo slim maar ja iedereen maakt fouten en daar leer je alleen maar van!!!!! want je zei al wel dat je het nooit meer doet!!!! haha succes verder met alles!