Wedstrijd 4-04 wel of niet doorgaan...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Wedstrijd 4-04 wel of niet doorgaan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 11:06

Hai, morgen zouden wij voor de 2e keer starten in een officieel wedstrijd... Totdat er vanmorgen onverwachts gebeld werd met de mededeling dat het niet doorgaat i.v.m. ziektes Verward (mijn man had de telefoon beantwoord, dus het is niet helemaal helder voor mij..)

Het gaat om KHNS wedstrijden bij RC Rottemeren.

Zijn er bokkers die hier iets meer van weten?

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:08

Ik zou zelf even het secetariaat op bellen om te informeren Lachen

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:11

Ja precies even het secretariaat bellen!
Het kan best zijn dat het niet doorgaat want er heerst wel Rhino door een groot deel van Nederland maar ik zou voor de zekerheid nog wel even bellen!

Live,LOve,'ndLaugh

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:14

Denk dat het iets te maken heeft met de Rhino-uitbraak hier in Woerden. Daardoor zijn volgens mij alle veiligheidsmaatregelen verscherpt, zou best kunnen dat de wedstrijd daarom is afgelast! Alles hier in de omgeving is ook afgelast...

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:39

Vriendin van mij staat daar met haar paard en ik heb haar er nog niet over gehoort. Bel je de manege toch effe!!!

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 11:51

Jorie schreef:
Vriendin van mij staat daar met haar paard en ik heb haar er nog niet over gehoort. Bel je de manege toch effe!!!


Ik sta daar ook met mijn merrie en gisterenavond toen ik rond liep kreeg ik niets te horen... maar dadelijk heb ik les, dan mischien hoor ik wel wat.

Kan ook zijn dat er vanmorgen pas besloten werd om de wedstrijd af te lasten i.v.m. de rhino. Ik lees hier op bokt dat er aardig wat aan de hand is....

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:59

Neem aan dat ze dat toch wel duidelijk ophangen ergens of zo.

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 12:01

Jorie schreef:
Neem aan dat ze dat toch wel duidelijk ophangen ergens of zo.


Gisterenavond hing gewoon de startlijst.

Vanmorgen werd pas afgebeld...

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 12:03

Maar je bent nu nog niet op de manege geweest?? Dan zal het er nu wel hangen of zo.
Wie of wat bepaalt er dat er een wedstrijd niet doorgaat?? Manege zelf natuurlijk maar kan het ook van hoger hand opgelegt worden???

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 12:10

Jorie schreef:
Maar je bent nu nog niet op de manege geweest?? Dan zal het er nu wel hangen of zo.
Wie of wat bepaalt er dat er een wedstrijd niet doorgaat?? Manege zelf natuurlijk maar kan het ook van hoger hand opgelegt worden???


Klopt, ik ga dadelijk naar de manege, waarschijnlijk hangt er nu een briefje.

Zou beste kunnen dat iemand van de rijvereniging de wedstrijden organiseert diegene zijn dat vanmorgen heeft gebeld.

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 12:11

Ben benieuwd...........

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

Firesolo
Berichten: 186
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 14:49

klopt, is voor de rhino

Zonder paard is het leven een stuk minder waard (Fire + 12-10-2007)

Fitzroy

Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 16:29

Hmmmm ... Woerden en Wassenaar liggen toch niet in de directe omgeving van RC Rottemeren?
En het geval in Wassenaar is nog niet bevestigd.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 18:45

Fitzroy schreef:
Hmmmm ... Woerden en Wassenaar liggen toch niet in de directe omgeving van RC Rottemeren?
En het geval in Wassenaar is nog niet bevestigd.


Ben net terug van stal. Er hangt overal brieven waarom de wedstrijd is afgelast. Het heeft te maken met voorzorg maatregelen...

Woerden is een bevestigd geval, en het klopt dat Wassenaar niet bevestigd is.. maar om geen risico te nemen is de wedstrijd afgelast.

Verder maatregelen is dat we niet met ons paarden naar buiten mag, of ergens naartoe bij een ander stal om besmettingsgevaar gering te houden. Momenteel mogen geen vreemde paarden bij ons komen totdat er meer helderheid komt.

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:24

De endurance wedstrijd morgen in Austerlitz gaat gewoon door. (200 paarden) De DA's hebben een meeting gehad in Utrecht (faculteit) en daarvanuit besloten het toch te laten doorgaan. Nou, daar is meer risico dan in Bleiswijk.

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:30

Mijn (onze) wedstrijden van 3-4 (Woerden) en 4-4 in Zoetermeer gaan ook niet door, Scheve mond gelukkig worden de meeste wedstrijden afgelast i.v.m. Rhino. Ra, ra maar op weer dezelde manege (Houten) als bij het droes verhaal gaan de wedstrijden gewoon door (zaterdag en zondag), als ik deze eigenaar voor m'n auto krijg dan............................. Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Dressuur Z2+2
Springen B+8

Fitzroy

Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:32

Ja, ik vind de maatregelen ook wat ver gaan daar bij Rottemeren. Dan mag je nooit meer het terrein af, er heerst nl. altijd rhino, droes en noem de hele rataplan maar op.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Eusebio
Berichten: 848
Geregistreerd: 28-07-03
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:39

Fitzroy schreef:
Ja, ik vind de maatregelen ook wat ver gaan daar bij Rottemeren. Dan mag je nooit meer het terrein af, er heerst nl. altijd rhino, droes en noem de hele rataplan maar op.

Wees dan gewoon verstandig en blijf voorlopig lekker thuis, todat alles weer rustig is Scheve mond . Is het zo moeilijk om jezelf en je paard van de weg en wedstrijden te houden? Verward We doen het toch allemaal voor ons plezier!

Dressuur Z2+2
Springen B+8

Fitzroy

Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:42

Ik snap je opmerking niet zo. Ik vind de maatregelen te ver gaan en dan vraag jij om thuis te blijven? Dat kan ik ff niet volgen.
Ik blijf niet thuis tenzij het in de buurt komt en het echt bevestigd is door DA. Het rhino-roddelcircuit draait nl. ieder jaar op volle toeren en nagenoeg altijd blijkt het om loos alarm te gaan. Dat bedoel ik met dat je dan wel altijd thuis kunt blijven. Er gaan zo vaak roddels over allerlei ziekten dat je nooit meer op pad zou kunnen.
Als ik nu idd wedstrijd in Woerden zou hebben en het zou doorgaan dan zou ik niet gaan, maar daar ga ik niet naar toe.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 21:58

Topografisch gezien heb ik geen flauw idee hoe het er daar uitziet, maar zelf ben ik ook altijd erg voorzichtig, maar niet zo dat ik op roddels afga. Ik zou persoonlijk bij de wedstrijdorganisatie en eventueel dierenartsen uit de buurt informeren.

Juist omdat je voor je plezier gaat, is het zaak om roddels van waarheid te onderscheiden, en je plezier niet door roddels te laten vergallen!

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 22:30

mijn wedstrijd morgen in vlaardingen gaan wel door!

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 10:36

Fitzroy schreef:
Ja, ik vind de maatregelen ook wat ver gaan daar bij Rottemeren. Dan mag je nooit meer het terrein af, er heerst nl. altijd rhino, droes en noem de hele rataplan maar op.


Sja, als ik zo leest is het de ene wedstrijd (vb. Vlaardingen) wel door laten gaan, en andere wedstrijden uit voorzorg worden afgelast...

De maatregelen bij Rottemeren kan ik wel begrijpen Er staan heel veel paarden op stal o.a drachtig merries die moeten nog bevallen. Er zijn ook een aantal veulens geboren, en er staan ook een aantal paarden op hoge leeftijd.

Ik hoop dat het niet weken gaan duren.. want dan zelfs mijn paard zou geen plezier meer in hebben om alleen dezelfde rondjes te lopen. Ach gut

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, miereneter en 53 bezoekers