kosten prok keuring

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anoniem

kosten prok keuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:37

wat zijn de kosten van een prok keuring?
en hoelang is prok geldig?

groetjes [naam]



LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:44

De prok blijft volgens mij een heel leven staan... al kan er ondertussen wel wat gebeurt zijn met de merrie (trap tegen been, ongelukje enz).

Kosten zijn voor sportkeuring + foto's ongeveer 500 euro en ik neem aan dat het voor de prok wat hoger is en dat ze daar ook strenger keuren!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 14:13


Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

silvia1985
Berichten: 4
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 11:50

@ Luvda Tossa, PROK keuring hoeft niet persé strenger te zijn dan een sportkeuring, want bij een PROK keuring kijken ze naar afwijkingen die erfelijk kunnen zijn, bij een sportkeuring naar afwijkingen die sport kunnen belemmeren. Prok keuring (aan huis) kost hier 430 euro..

Anoniem

Re: kosten prok keuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 11:51

Bij een sportkeuring worden volgens mij meer foto's geschoten dan bij PROK

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31228
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: kosten prok keuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 15:16

Dit topic lag al 8 jaar stil. Laten we het in dit geval een slotje geven, ipv nieuwe berichten verwijderen, omdat er wel nieuwere info qua prijs in staat.

Drachtig 2024: Overa x Willem Normandi 311 dgn / Nina x Vaderland 255 dgn (28-3)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers