Zijn er meer verzorgers met een super eigenaar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Zijn er meer verzorgers met een super eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 22:09

naar aanleiding van een topic over zijn er meer eigenaren met een super verzorgerster. dacht ik eraan om er een te maken over de eigenaaren van je verzorgpony's.

ik zelf heb een super baasje als eigenaar van mijn verzorgpony's.
ik verzorg nu 3 jaar samen met bientoi. Haha! ik krijg elke dag drinken en eten en zaterdag patat. Haha! ik moch mee doen met de shetlanddag Haha! en ik mocht later ook met de kar rijden en nu rijd ik met een 3 jarige wedstrijden voor de kar. ik heb 2 pony's mogen inrijden. we mogen mee naar het park,indoor brabant, kwpn hengstenkeuring, menritten, workshops over paarden. Haha! Schijnheilig we mogen echt zoveel super dingen echt super gaaf ik ben zelf al 2x blijven logeren. we mogen de lammetjes de fles geven(oke het zijn kleine dingen maar ik ben er wel super blij mee)we hebben menteam jassen gekregen,clubpet en we krijgen heel vaak geld om iets te halen op een wedstrijd.
wijzelf geven ook regelmatig dingen terug aan haar. want we vinden het echt gewoon TE GAAF Haha! *LOL* OK dan! Ach gut Lovers Haha!

We mogen alleen in der huis zitten mee naar kennissen met eigenpaarden.
Ik zou het zelf niet zo snel aandurven om mijn verzorgers alleen in het huis te laten.

HIERBIJ EEN "BLOEMETJE" VOOR ALLE EIGENAAREN VAN VERZORGPONY'S

OK dan! Ach gut Hyper! Party!! Cheese!

'Iedereen gunt je van alles zolang je het maar niet hebt'


Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 22:13

De eigenaren van mijn drie bijrijdpaarden zijn ook super. Vooral Monique, de eigenaresse van Prodigy, maar dat komt omdat Mo en ik ook hele goede vriendinnen zijn. We kunnen alles tegen elkaar zeggen en mede door de hulp van Monique ben ik al heel wat verder met rijden op Prop dan in het begin. Ook mag ik met hem gaan starten en dat is natuurlijk helemaal super!

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 22:13

hahaha! dat heb ik maar twee keer kunnen zeggen! dus bij deze een bloemetje voor perlee op bokt en Een Grote Onbekende van wie ik een tijdje de pony heb verzorgt.

nu hoop ik dat ik ook in dit topic terecht kom, want nu ben ik eindelijk eigenaar Tong uitsteken Haha!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 22:18

*Meldt zich*

Naast Kathelijne (carlosje op bokt) natuurlijk, die mij Carlos toevertrouwd twee dagen in de week. En vele anderen die mij hun paarden toevertrouwd hebben, is Anton echt geweldig OK dan!

Het is de eigenaar van Regina (waar ik dus ook een bijrijder voor heb), waar ik echt alles mee mag!
Ik mag haar als ik wil 7 dagen in de week rijden, heb ik bijv. examens en kan ik twee weken niet, dan is dat ook geen probleem.
Ik mag alles en hoef niets, ik hoef niet te mesten of te vegen als ik dat niet wil of een keer weinig tijd heb. Hij is me alleen maar dankbaar als ik het wel doe. Hoewel ik het overigens niet meer dan normaal vind om dat wel gewoon te doen. Ik mag Regina overal mee naar toe nemen, en daar zijn trailer voor gebruiken, als ik het maar even meld van te voren (zodat hij zorgt dat de trailer er is Knipoog).
Ik kan haar in feite beschouwen als mijn eigen paard, alleen heb ik geen kosten eraan en niet de verantwoordelijkheid.
Beter kan niet toch?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 22:23

Inderdaad net als een eigenpaard je mag er alles meedoen en je hoeft niks te betalen je krijgt juist alles

'Iedereen gunt je van alles zolang je het maar niet hebt'

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 22:55

Anique_Vaandrig schreef:
hahaha! dat heb ik maar twee keer kunnen zeggen!


*LOL* lig hier even helemaal dubbel sorry Haha!

In de tijd dat ik Evita nog verzorgde (toen was ze van moossie) mocht ik ook alles met haar.. mocht haar elke dag rijden en naar buiten enzo OK dan!
en nu is Evita van mij zelf, dus nu ben ik de eigenaar Haha!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 08:46

*meld zich*

Afke!!! OK dan! Maessie op bokt..

Ik mag met Hof eigenlijk alles doen wat ik met een eigen paard ook zou doen! Rijden, naar buiten wanneer ik wil, wedstrijden, aan allemaal dingen meedoen etc! Ik mag ook zovaak komen als ik wil! (dat is dus elke dag, behalve zondag, arme Afke.. Tong uitsteken)

Ik hoef ook niks te betalen, ja wedstrijden enzo wel. Maar dat is logisch! En praat eigenlijk over Hof of is het mn eigen Bloos Haha.

Bij deze: Een hele grote super bedankt!!

marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 09:00

Eliane OK dan! (elibeest)
ik rij nu een half jaar op Pako en ga 's avonds ook vaak door het dorp wandelen met Trigger. Ik ben ook me ruiterbewijs aan het halen met Pako en mag binnenkort mee gaan doen aan een Tyrza-clinic.

Bij deze: Heel erg bedankt dat ik al zo lang op stal mag helpen en Pako mag rijden Haha!

Nevada

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 09:20

ik heb ook een super eigenaar.. eva...van mij 3 verzorgpaardjes.. tweety peter en argos Haha! ze is super aardig, en we hebben altijd super lol!! we doen altij alleen maar waar we zin in hebben Tong uitsteken ik mocht ook ruiterbwijs op tweety doen.. allen liep ze kreupel.. Scheve mond

en schimmel heeft ook wel een super eigenaar.. alleen spreek ik haar eig. nooit... maar ik mag wel alles met schimmel doewn Tong uitsteken

maar eva blijft tog op 1 staan Tong uitsteken ze is trouwens LovingTweety hier op bokt

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 09:24

Mijne ook! Ze heet hier op bokt mountry. Ze is echt super aardig...
Ik mag van haar op les.. en in de zomer mee op de kar, en ik mag mee buitenriteen maken.

Nogmaals: Cindy bedankt dat ik met Cor op les mag en mee op buitenrit en waarschijnlijk in de zomer mee op de kar mag!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 09:39

Jaa ik ook *LOL*
Verzorg nu 3/4 maanden al 3 friezen. Vanaf de eerste dag mocht ik gelijk alles doen wat ik wou OK dan!
Eerst kon ik niet rijden want ja die beestjes zijn nog niet oud genoeg. Maar nu hebben ze een 5 jarige bij gekocht en moest maar gelijk gaan rijden enz Haha!
Mag komen wanneer ik wil. Stalllen uitmesten eten geven enz enz Haha!

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:02

ik heb zo iemand wel gehad (heb nu mijn eigen). Ze liet me volkomen vrij, gaf mij alle hulp, heeft mij van alles geleerd, en echt top mens
Ik ben altijd welkom bij haar, en nu nog heb ik heel veel aan haar, dus namens mij ook, een bloemetje voor deze eigenaar

:){

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:05

Jurga
En de eigenaren van Omar, alleen de hoefsmid laten komen was daar een crime.... Als íe net was geweest begon ik maar vast weer dat ze moesten bellen voor een afspraak.......

:evaw:

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:54

Ja ik heb ook een top eigenaar! (niet bokker).
Ik mag alles ermee doen, het maakt haar allemaal niet uit. In het begin (5 jaartjes geleden) gaf ze mij af en toe wel eens les.
Ik hoef nooit iets te kopen (doe ik wel) , betaal niets en heb een super eigen paard ervoor terug! Top gewoon.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:55

*meldt zich*..

Ik kan me geen betere wensen denk ik. Ik mag eigenlijk alles met brenin, echt zo super, daarbij is het ook nog eens een supervrouw!!
Dus Ida hierbij even een bedankje voor alles wat je doet!!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:57

Ja hier nog één Haha!. Ik = gelukkig gestemd met Viv, alias Vippie. Mag alles met Tjo (naja behalve manen knippen dan hihihi, heel begrijpelijk Haha!), springen, buitenrijden, crossen, wedstrijden rijden... Maar natuurlijk is ze ook gewoon een hele goede vriendin die ik zowat iedere dag spreek, mij overal mee naar op sleeptouw neemt naar evenementen en ook gewoon doordeweeks naar stal (ik doen Tjo 2 dagen per week, maar buitenom die dagen ga ik ook mee Lachen ).

Kortom, ik ben gezegend Knipoog

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:20

Ja ik heb ook zo'n leuke eigenaar getroffen met Sikiley! Ik mag alles met Siik doen (behalve springen door een peesbeschadiging) en ze vraagt ook altijd wat ik ergens van vind als er iets moet gebeuren. Net of is Siki van ons beiden! Ik neem strax lessen en dan komt ze ook kijken, want "misschien steek ik er wel wat van op" zei ze, terwijl ze Siki al 8 jaar heeft Haha!
Toen we haar vorige week verhuisden kreeg ik ook zo veel complimentjes Bloos Echt zo van: mensen van t pension:"Wat ziet ze er goed uit zeg!" Eigenaar: "Ja, dat komt door Alet hoor, niet door mij."
Ik wist op een gegeven moment niet meer waar ik moest kijken Lachen
Ik denk dat we heel erg tevreden zijn met elkaar!

Faber quisque fortunae suae

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:28

Ik ben ook een ongelooflijk goede eigenaar getroffen! Ik rijd met een van zijn paarden wedstrijden. Hij betaalt de startkaart en de wedstrijden, prijzengeld mag ik houden. Ik ruil daarvoor rijdt ik nog een aantal pony's voor hem die voor de handel zijn. (Wat ik dus helemaal geen ruil vind, alleen maar leuk) Ik ben tot niks verplicht, uitmesten enz. hoef ik niet. Alleen rijden, poetsen en veel toiletteren. Als ik op vakantie ben is dat geen probleem. Wil ik meer rijden dan mag dat, wil in minder rijden dan kan dat ook. Ik heb gewoon het aantal ponys om te rijden waar ik tijd voor heb. (Meestal dus 1 paard en 2 of drie pony's) Ik krijg les van hem, hij gaat mee op wedstijden! Top dus!

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:41

Ik heb geen verzorgponys meer maar ik weet wel een suuuupeer eigenaar. Namelijk de vorige eigenaars van mijn vorige 2 verzorgshetlanders.

Ik mocht alles doen met hen, ( niet de dingen die ik neit mag hoor Haha!) ik mocht met ze op de weggetje wandelen. Ik mocht zelf de kleur halster uitkiezen en de touw en dingetjes die ik nodig had. Ik hoefde haast nix te betalen. Met de sinterklaas en met kerst kreeg ik altijd wat van hen wat ik echt heel erg aardig vond. natuurlijk gaf ik ze ook altijd wat maar dat vond ik zo aardig, (ze gaven t ook aan andere mensen op hun stal maar mij gaven ze altijd de lekkerste chocolade Tong uitsteken) Ik mocht ook de lammeren fles geven ( het is wening maar toch was ik heel blij mee) ik mocht de pony van de dochter van de eigenaresse soms met haar dochter die al ong 20 was borstelen, buiten brengen. en soms berijden. Dus de mijn eer gaat naar hen Lachen
echt TOP eigenaars dus!!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:53

Jaaaa, FRANCA. Een bloempie voor Franca. Want Franca is lief en ze laat me lekker aanmodderen met Cheyenne. Naast een hele leuke eigenaar van Cheyenne is ze ook nog eens een hele lieve meid/vriendin.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 12:40

Ja! Valerie (LegallyBlond). Ze is super lief en ik mag alles met wietse doen, een betere eigenaar kan ik eigenlijk niet wensen Haha!

:brr:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 12:59

Ireentjuh"]
[quote="Anique_Vaandrig schreef:
hahaha! dat heb ik maar twee keer kunnen zeggen!


*LOL* lig hier even helemaal dubbel sorry Haha!

ik dacht al waar blijft ze nou Haha! het lachen vergaat je wel als ik je zo ga vertellen wat er vannacht is gebeurt, met dank aan eigenaar vorige verzorgpaardje Boos! dus niet iedereen treft het Haha!
[/quote]

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 13:03

de eigenaar van mijn verzorgpaarden is ZO super dat hij nu een relatie heeft met mijn moeder en als gevolg : de droom van ieder pennymeisje:
DUUK IS NU VAN MIJ!!!! Lovers

    Jasper 121017

    ❥Duke Vegilin van Claerbergen 060596

    piedrolover

    Berichten: 2275
    Geregistreerd: 15-04-03
    Woonplaats: Den Bosch

    Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 14:42

    jaaa de eigenaren van de verzogpony's van mij en zilla (piedro hier) zijn ook heel gezellig Haha! We mogen bijna alles met de paarden en je kan het overal met ze over hebben!
    Echt heel gezellig en leuk OK dan!

    Bella

    Berichten: 4051
    Geregistreerd: 18-01-02
    Woonplaats: Wanneperveen

    Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 14:49

    Die van mij is ook super!!! Heb ik het denk ik wel mee getroffen.....en allemaal gratis!!

    WWW.BVANDENBERG.NL
    Kekke design voor een te gekke prijs! - www.abellistic.com - Feel invited!
    Geluk is de vrucht van intens werk.


    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Esperanza, Esther_r20, Gigixponys, IASCrawler, Jihama, mooney, Renee1991, sterregoud, SylS, Vagabondo en 130 bezoekers