Z-z-z-z-zenuwachtig!!! (té zeunuwachtig! Help!)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Z-z-z-z-zenuwachtig!!! (té zeunuwachtig! Help!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 13:33

Okee, het moet me even van het hart. Ik ben 2e jaars HBO MEM-er en ik heb morgen een tentamen van t eerste jaar. T is ontzettend veel leerwerk en t lukt gewoon niet! Ik heb dat klotetentamen nu al 3 keer gemaakt en telkens gaat het verkeerd! Ik snap er niets van! Ik ben de hele dag/week/maand al aan het leren maar het blijft niet hangen heb ik het gevoel!
Ik ben helemaal op van de zenuwen, heb al 2 nachten nauwelijks geslapen en zit te shaken op mn stoel... nog nooit heb ik hier last van gehad! Zelfs voor mn rij examen was ik niet zo zenuwachtig !
Ik zit al onder de valdispert, eet bananen... maar het gaat maar niet weg! Wat moet ik nou doen? ik ben zo bang dat ik het verkloot morgen!!! (en dan haal ik mn P niet en moet ik dus met mn opleiding stoppen... Huilen )

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 13:35

Ik ken dat, heb ook zo'n vak gehad wat ik 5x niet haalde, en ik MOEST het hebben voor mijn P idd.
Als het nou morgen weer niet lukt, overleg dan met je docent, misschien mag je het mondeling doen??

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 13:42

Snel naar de homeopatische winkel ! Je hebt daar druppeltjes die je op je tong kan doen, en die werken kalmerend, zonder dat je er suf van wordt. Ik weet niet hoe het heet, maar ik heb ze vorig jaar zelf ook gebruikt voor mijn examen ! Als je het vraagt in de winkel weten ze vast wat je bedoelt. Succes hè, morgen OK dan!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 13:53

Ah! Goed plan! Bij mn vriend in het dorp zit er volgens mij een en daar ga ik vanavond heen (hij gaat me overhoren en een beetje afleiden van ed druk die erachter zit). Alles wil ik proberen, misschien helpt het inderdaad en dan ben ik gered!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 14:05

Als het weer niet lukt, ga dan eens praten op school. Als het allemaal afhankelijk is van alleen dat ene tentamen, dan kun je toch wel iets regelen misschien?

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 17:57

Bedankt voor de reacties, tentamen is gemaakt en ik heb er een 50/50 gevoel over... sommige dingen wist ik gewoon en andere dingen totaal niet... maja... we'll see!!!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 19:40

Nou ik wens je heel veel sterkte! ZET HEM OP!!!!!!