Leuke mensen / vrienden gezocht...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Leuke mensen / vrienden gezocht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 10:46

Oke, ik weet het, het klinkt heel desperate....maar zo voel ik me nu dus ook.
Gister heeft m'n vriend het na ruim 2 jaar uitgemaakt. Tja behoorlijk poedersuiker dus.
Maar goed, voor hem was ik hier heen verhuisd, woon hier nu een half jaar...en het klinkt heel raar misschien, maar ik ken hier echt nog (bijna)niemand.
En aangezien ik nu dus echt weer remi ben...en niet een tiep ben dat in m'n 1tje dingen gaat ondernemen had ik zoiets...ik plaats maar een topic.

Dus zijn er nog gezellige mensjes die in de ongeving van DH wonen, om eens wat leuk mee te doen? Stappen, dagje weg, concoursje o.i.d....

ik heb nl. zin om te sletten... Bloos!


Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 11:06

kan je niet terug naar je oude woonplaats, lijkt me wel zo handig, maarja dat is uiteraad ieder voor zich, veel succes met je zoektoch naar nieuwe vrienden.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 11:08

neej dat kan niet....omdat het daar nog mistens 3 jaar duurt voordat ik daar een huis heb, weer bij m'n ouders is ook geen optie.En ik heb hier m'n opleiding.

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 11:08

Hoi meid,

Ik woon echt totaal niet bij jou in de buurt. Heb wel een dinnetje in de buurt van DH zitten.
Zit je niet bij een vereniging in DH waar leuke mensen zijn? Heb je geen leuke buren ofzo, die je gewoon eens ter kennismaking uit kunt nodigen?

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 11:28

Heel erg poedersuiker voor je, maar je kunt altijd gezellig naar Utrecht komen hoor! Lachen
En wat Scum al zei, is een vereniging geen optie? En anders moet je je opleiding gewoon volgend jaar in een andere stad voortzetten!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 11:47

Echt poedersuiker voor je maar ik woon in de buurt Knipoog

Euh,...?? Tsjah,...

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 11:54

Je hebt je opleiding daar? Ken je geen mensen van je opleiding? Probeer wat meer contact met hun te maken...

Ga sporten, zoek een sport uit die je leuk vind (en die je in groep doet), zo leer je ook nieuwe mensen kennen. Ik noem nu maar bijvoorbeeld spinning,aerobics, weetikveel.. Maar je komt zo erg snel in contact met andere mensen.

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 11:58

he top van je ,dat je niet zo bij de pakken neer gaat zitten,en gelijk actie onderneemt!!!!!
sterkte!!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 14:43

jah...ik sport al, rij paard haha. daar ken ik ook wel wat mensen, maar niet echt om mee te gaan stappen enzo. ( niet banketstaaf bedoeld , maar het zijn niet echt mijn soort mensen om mee te gaan stappen of zo)

en voor een andere sport of zo, heb ik gewoon geen geld.

dus ik had gewoon zoiets, als er bokkers in de buurt wonen, die es hulp nodig hebben op concours of zo...ik wil wel mee...zo leer ik ook nieuwe mensen kennen...en als het erg gezellig is es kijken om een keertje te gaan stappen.
Ik ga nl. niet in m'n 1tje uit....

maar bedankt voor de reacties!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 14:50

Den Helder is ook niet echt voor mij in de buurt. Heb namelijk ook ontzettend veel zin om te sl*tten aangezien mijn vriend het ook heb uitgemaakt... Scheve mond Mn vriendinnen hebben allemaal een vriend dus die blijven braaf thuis of bij uitgaan kennen ze niet zonder hun vriendjes Scheve mond

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 14:51

hmmm zijn er niet meer desperate bokkers? kunnen we een sl*t meeting organiseren Tong uitsteken

Saera

Berichten: 178
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:19

klinkt goed Knipoog
ik ken eigenlijk je probleem wel, mijn enige "vrienden" zijn alleen bevriend met hun paard. Best oké, maar niet voor altijd. Maar DH is helaas niet bij mij in de buurt.

miss you
Uneksia


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:21

Ik begrijp wel wat je bedoelt, helaas. Ik ben nooit echt het type geweest met veel vrienden, maar de laatste jaren is het een aflopende zaak. Op de een of andere manier lukt het me niet echt om aansluiting met anderen te vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:23

ach hoeft op zich ook niet heel dicht bij DH te zijn... ik heb ov!
en tessebes... dat heb ik dus ook....

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:52

Overigens heb ik wel op een sportclub gezeten en zo, maar dat leverde ook geen vrienden op. Ik woon trouwens wel bij DenHaag! Haha!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:57

Zijn er geen leuke kroegjes in de buurt waar je op donderdagavond bijvoorbeeld iets kunt gaan drinken aan de bar?
Ik heb zelf behoorlijk veel mensen (vrienden + kennissen) leren kennen als ik in mijn uppie door een grote donkere discotheek aan het dwalen was Haha!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 16:01

Goh ik ben niet de enige. Ik voel me ook behoorlijk verrot sinds dinsdag. Ik heb het dan wel zelf uitgemaakt met m'n vriend maar dat kon ook niet anders hij hield er een andere op na.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 16:07

corinec schreef:
Goh ik ben niet de enige. Ik voel me ook behoorlijk verrot sinds dinsdag. Ik heb het dan wel zelf uitgemaakt met m'n vriend maar dat kon ook niet anders hij hield er een andere op na.


Ach gut

Sterkte meid in deze rottijd, ik weet hoe je je voelt...!!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 16:14

@ corinec....neej je bent echt niet de enige....sterkte...
@ misja..ik ben echt niet iemand die in m'n 1tje gaat stappen en al helemaal niet hier in DH.
dus vandaar dat ik het zo probeer....wie weet...

luxx

Berichten: 3502
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 16:19

superlenie schreef:
dus ik had gewoon zoiets, als er bokkers in de buurt wonen, die es hulp nodig hebben op concours of zo...ik wil wel mee...zo leer ik ook nieuwe mensen kennen...en als het erg gezellig is es kijken om een keertje te gaan stappen.

Ik ga nl. niet in m'n 1tje uit....



waarom eigenlijk niet????

ik ben ook 'only the lonely', maar ik doe alles waar ik zin in heb en ik ga heen waar ik zin in heb.
het is alleen wel zo dat je door de buitenwereld niet met open armen ontvangen word als je alleen ergens binnen stapt.
ik heb daar verschillende verklaringen voor bedacht, mijn populairste is dat ik er gewoon zó oogverblindend uitzie dat de dames zich bedreigd voelen door mijn aanwezigheid, en ze denken dat ik binnen gekomen ben speciaal om hun man te betoveren.
maar dat is wishfull thinking, dat is het namelijk niet.
wat ik veel om mij heen zie is dat mensen op verschillende manieren [met en zonder morren] in relaties blijven hangen die niet bevredigend zijn om maar niet alleen te hoeven zijn.
misschien ook om maar niet ergens alleen naar binnen te hoeven stappen, zodat ze daar in ieder geval [hoe slecht de relatie ook loopt] iemand voor hebben.
ik denk nu dus dat ik in die zin een bedreiging voor de buitenwereld ben, dat ze het gewoon niet kunnen hebben dat ik me niet laat dwingen om met 'zo maar iemand' te zijn om iemand te hebben om me op plekken te kunnen vertonen.
maar dit is weer maar een theorietje, hoe het echt zit weet ik niet, maar ik weet wel dat je er niet altijd even vrolijk van word hoe mensen op de 'alleengaande' [vrouw-]mens reageren.
wat ik ook weet is dat ik het wel zeer beslist blijf doen, ongeacht de reacties.
ik vind het vreemd en jammer dat we in een cultuur in stand houden waarin zoveel alleenstaanden zijn, maar waarin iedereen bang is om alleen ergens binnen te stappen.

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 16:36

ik heb daar een goede reden voor luxx, maar dat zet ik hier niet openlijk neer. ( als je het wil weten pb je maar)

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 17:19

Ik zou hier waar ik woon sávonds zowiezo niet alleen de straat opgaan dat is vragen om moeilijkheden denk ik zo. En met meerdere is altijd gezelliger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 18:38

idd!

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 19:24

Ik ben ook weer vrijgezel (stom woord) na ruim 6 jaar, maar gelukkig heb ik wat goede vrienden en vriendinnen. Ik begrijp wel dat je geen zin hebt om alleen te gaan stappen, zou ik ook niet doen. Maar misschien kan je idd lid worden van een vereniging, een goedkope teamsport (softbal heb ik vroeger een poosje gedaan, erg gezellig en niet duur (hier iig niet)) gaan doen of vrijwilliger worden/baantje zoeken voor een paar uur in de week. Dan ben je onder de mensen en komen die vriendschappen vanzelf.

זכור

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:21

Meis je bent van harte welkom hier!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ChanelR, Fair, Foreverkliek, Googlebot, III, jadeken, leintje_, Lisselot, Maaikevdk, Mallow, Mondy, pretty, Sintara, TessaxQuincy, ual_95, xPearl en 72 bezoekers