[LL] Fellow weer zo braaf!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

[LL] Fellow weer zo braaf!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 14:39

Dit berichtje gaat eigenlijk helemaal nergens over maar ik MOEST even kwijt hoe braaf mijn kleine hengstje vandaag weer was Lovers .

Al enkele weken hadden we niets meer gedaan dan gepoetst (en 1 keertje er kort opgezeten, die verslag van de dag Haha!). Dus vandaag werd het toch echt weer tijd aangezien mijn wollie al bijna 3 is.

Lange Lijnen, dat werd het. En nu dus echt! (met hoofdstel, longeersingel enz, de vorige keer was enkel een halstertje). En ik kon het niet geloven, hij deed het voorbeeldig!!

Stappen, zonder veel hulp te zoeken naar zij-steun, draven, voltes maken, afwenden, super soepel en allemaal in een heerlijk compact drafje (zodat ik kon blijven lopen Clown ).

Zelfs toen we terug kwamen in de stal waar Donya (merrie Vingers aflikken ) stond bleef hij keurig stilstaan tot hij afge'zadeld' was.

Superrrr pony Lovers OK dan!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 14:43

Gaaf hoor!!!!!!!!! Super dat hij het zo goed op pakt.

Nu Dennis nog vanavond met onze eerste echte LL les. Een paar volte's enzo lukt wel, maar ik wil meer!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 14:47

Haha ja ik vind Lange Lijnen ook erg leuk om voor de afwisseling te doen Lachen.
Pink kan het ook (mag ook wel als hij voor de kar staat Tong uitsteken) maar ook nog geen echte dressuur oefeningen.
Wel zo over balkjes, hindernissen en tegelijk Vd oefeningen.
Je schrijft wel op bokt wat je zoal leert he!!
Lijkt me ook wel gaaf om a la flech te gaan doen als Fell over een tijdje onder het zadel is...
Laatst bijgewerkt door Pink_Horizon op 02-04-04 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 14:54

Jij bent net zo op dreef als ik. Ik heb a la flash ambities, tandem ambities en om serieus wat te gaan doen aan de LL.

Netjes met z'n kop naar beneden stappen en draven(incl stelling naar binnen een naar buiten is geen probleem). Een galopje in een redelijk beheerst tempo gaat ook wel aardig. Maar ik ben gelukkig niet veel eisend Schijnheilig .

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 15:13

Haha ja dat doet Punkt ook nog Lachen. Eigenlijk zelf al netjes naar beneden en alle gangen beheerst (zodat het baasje er niet achteraan vliegt Tong uitsteken).

Fellow liep vandaag ook wel mooi n naar beneden. Erg ontspannen idd. De eerste keer was het sterren kijken haha
Maar ik had gewoon WEER mijn camera niet bij

Gentle_Giant

Berichten: 2058
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 19:34

he koel man dat hij t zo goed doet, Dit word (IS Schijnheilig ) een super pony Tong uitsteken

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 20:15

Leuk dat het zo goed gaat! OK dan!

Piedro gaat alleen maar stil staan en kijken waar je blijft Scheve mond Die snapt er niets van dat je achter hem loopt Clown

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:17

Super ben beinieuwd hoe hij het zal doen met je verzorgstertjes of gaan die er niet op??

funkyfellow

Berichten: 34
Geregistreerd: 04-12-04
Woonplaats: geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:19

ik ben dan fellow zijn verzorgertje en ja we rijden er wel op. *LOL*
hij is fortaan kij bbraaf in de bossen had hij kij erge zin hij vond het echt super. OK dan!
het is een super paard en ik hoop dat ik hem nog lang kan verzorgen en rijden. Ach gut en nog lang over zijn bol mag gaan aaien.
wat een super paard

funkyfellow

Berichten: 34
Geregistreerd: 04-12-04
Woonplaats: geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:22

ja dat was mijn eerste keer.
toen ik hem zag was het mij grote liefde
en nu nog steeds Lovers

funkyfellow

Berichten: 34
Geregistreerd: 04-12-04
Woonplaats: geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 20:23

het was een schatige beestje.
een super pony

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 22:09

Dit is al een oud topic, vandaar een slotje.