Quinto kwijt :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Quinto kwijt :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-01 20:24

ging vanmiddag naar stal. eerst de fiets ophalen bij mijn tante en dan fiets ik altijd langs de wei waar Quinto stond.
ikke kijken, geen Quinto, geen Graaf en geen Gradus Verward waterbak lag op zijn zij.
heel vreemd. dus ik doorgefietst naar de stal. daar een beetje rondkijken. hmm Gradus in de stal. maar geen Quint en Graaf. kim was er ook nog niet. frans ook niet te vinden, dus nog maar een beetje rondkijken.
iets later zag ik kim.
dus ff vragen waar mijn monster was gebleven. (had al visioenen dat ie weg was ofzo Boos! )
stond ie met Graaf in een andere wei. pppfff gelukkig.
hem maar even uit de wei gehaald, gepoetst en brokken gegeven.
terug naar de wei hoorden we Graaf al hinniken. die was een beetje gek zo zonder Quint. en toen Quint weer in de wei kwam, eerst een paar snoepjes en dan knuffelen met elkaar Lovers Lovers echt zo cute.
maar goed Quint was kwijt en weer terecht Haha!
en hij heeft het zo ontzettend naar zijn zin met Graaf in de wei. je kunt echt merken dat ie happyer is geworden sinds we bij Cros weg zijn.
ik mis Cros nog erg, maar voel me zo happy met een gelukkige Quinto.

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 20:47

Joost is heppie voor renaat en ook voor Pluizenbolletje! Knipoog

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 21:11

ben blij dat ie nu happy'er is.
rijd je niet meer op crosby dan?????????

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 21:26

Jammer van Cros maar ik denk dat een blije Quinto je een heel goed gevoel geeft!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 22:04

je liet me schrikken met je titel!!!
gelukkig dat ie niet echt weg is... pfff
ik vond quintie er ook een stuk heppieƫr (wat een woord) bijlopen toen ik m weer zag laatst. t doet m duidelijk goed om bij frans te staan Pling Pling

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 22:05

Haha! hehe wat een schatje is t toch he. ga lekker zaterdag weer quinto meeten. en dan meteen kijken wat ailin van hem vind. voelt ze zich niet helemaal alleen tussen al die lompe karreknollen

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 22:09

hehe renate was er helemaal depri van zo erg zelfs dat allang nadat quinto terecht was ze nog helemaal niet happy keek *LOL*

Ach ja dat krijg je met zoveel weiland hehe voor je het weet staan ze weer in een andere uithoek van de boerderij Pling

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 23:02

Haha! Ik schrok wel toen ik de titel zag hoor! Fijn dat het zo goed gaat aan de 'verkeerde' kant van Apeldoorn.

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-01 23:17

tja anna-jelly, kreeg ineens te horen dat ik cros niet meer mocht rijden, maar geen reden.
dus ben daar ook zo gauw mogelijk (uiteindelijk, had ik veel eerder moeten doen) weggegaan met Quinto.


nu is hij echt happy in de wei, wel ietwat snotterig, maar krijgt brok met foenegriek bij.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 23:50

Nu ben ik heel nieuwsgierig hoe Quinto erbij staat. Ikke wil hem ook weer eens meeten en dan kan ik gelijk de stal zien waar ik al zoveel over gehoord heb. Lachen

Mooi te lezen dat Quinto zich zo happy (laten we het maar hierbij houden en niet gaan smijten met moeilijkere woorden Haha! ) voelt Renaat!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 11:04

je komt maar hoor maarten je zou toch nog een keertje grunninger hobbelen *LOL*
en renate kennende vind ze het alleen maar leuk hoe meer mensen er naar haar haarbal komen kijken.

Hinke is nog niet zo'n wolballetje als quinto maar is hard op weg om net zo'n vacht te kweken alleen haar manen zijn nog niet zo lang *LOL*

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 18:10

ja ik was olympic ok een keer kwijt, stonden ze ergens kilometers verderop, ik maar zoeken en zoeken. toen ging ik naar mijn kast waar een brief van nimber in lag en daar stond in waar ze stonden.
domdom, maar goed Verward

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 19:10

das schikken!!! haha gelukkig issie er weer Lachen