Honden stamboek.....?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mel_kreeft

Berichten: 755
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

Honden stamboek.....?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 19:33

Hoi allemaal!
wij hebben ongeveer een week een puppy en het gaat egt heeeeeel goed!!
nou had ik alleen een vraagje ..... wie heeft zijn hond in geschreven bij het stamboek? wij weten namelijk niet of wij dat willen, en ik vroeg mij af wat je er verder aan hebt. of heb je er alleen iets aan als je met de hond gaat showen?? Verward

groetjes mellietjuh Haha!

Ps: onze puppy wil wel binnen op de krant poepen en plassen, maar als wij buiten aan het wandelen zijn, dat doet ze niks, en houd ze het op....... weet iemand wat wij hier aan kunnen doen??

Hand out the window
Floating on air
Just a flip of the wrist and I'm waving you goodbye
... ♥


gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 19:34

Waarom lees je niet eerst een hele hoop goede boeken voordat je een levend wezen (hond) aanschaft?

Stamboek (stamboom) kan alleen als het een rashond is en dat moet de fokker aanvragen als de hond nog heel jong is.
Dat kan je nu niet meer doen.

Don't dream your life, live your dreams!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 20:22

Citaat:
Ps: onze puppy wil wel binnen op de krant poepen en plassen, maar als wij buiten aan het wandelen zijn, dat doet ze niks, en houd ze het op....... weet iemand wat wij hier aan kunnen doen??


heel goed belonen mocht ze toch buiten iets doen.. met iets lekkers of gewoon goed aaien.. maar laten weten dat het heel goed is wat ze heeft gedaan...

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 12:08

gabyfedde schreef:
Waarom lees je niet eerst een hele hoop goede boeken voordat je een levend wezen (hond) aanschaft?

Stamboek (stamboom) kan alleen als het een rashond is en dat moet de fokker aanvragen als de hond nog heel jong is.
Dat kan je nu niet meer doen.



kijk!!da's duidelijke taal!!
en nog waar ook!
mensen kopen maar wat,en weten helemaal niet wat ze nou eigenlijk hebben gekocht!!
het zijn wel levende dieren hoor,geen kledingstuk!!!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!


Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 12:55


Wienna-M - ZZZwaar
Djarin - L1
Alie Z

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:18

Dat is de reden waarom ik mijn honden niet binnen op een krant zindelijk heb gemaakt.
Als je een hond zindelijk wil maken moet je er de hele dag bovenop zitten.
Als hij slaapt en hij wordt wakker. Oppakken en naar buiten.
Als hij gespeelt heeft optijd onderbreken en naar buiten.
Als hij gegeten heeft naar buiten.
En dat de hele dag door.
En niet meer in huis zijn behoefte laten doen of hij het nu op een krant doet of niet.
Het kost tijd en energie maar je hebt hem als je het goed is binnen 2 weken zindelijk.. Op een ongelukje na misschien maar die ligt er dan meestal aan dat je zelf niet goed opgelet hebt.

Het antwoord over de stamboom is hierboven al gegeven. Haha!

Succes met de pup !

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:26

Waar komt de pup vandaan? Wat voor pup is het? enz..

Zoals Miranda zegt.. elke keer buiten zetten.
Enne..leer 'm dan gelijk aan dat ie in de bosjes ofzo poept.. (wel zo schoon) Als ie gaat poepen gewoon oppakken en neerzetten in de bosjes, dan belonen. Is maar een paar x.

Gezochtt bijrijder. Voor paard en ruiter: http://www.mijnalbum.nl/Album=7HUQWTTA

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:21

Te lezen in haar profiel is het een 'west highland white'.

Mellietjuh, hoe oud is de pup (op de foto)? Ziet eruit alsof het pas 5 à 6 weken oud is.

Oh ja, en is de pup wel geënt enzo? Je moet heel erg uitkijken met zo'n jong diertje.

mel_kreeft

Berichten: 755
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 15:00

ze is nu 9 weken oud, en heeft nu een dag geleden een prik gehad. We hebben nu de krant weg gehaald, en ze doet het heel goed met naar buiten gaan. wij laten haar nog niet op de uitlaatstroken, omdat daar alle honden poepen, en ze mag daar pas op als ze 12 weken is. dat over het stamboek wist ik niet, wij hebben trouwens 3 of 4 boeken over de west highland white terrier. Wij hebben er trouwens heel lang over nagedacht of we wel een hond zouden nemen. ik wou vroeger al een hond, maar die heb ik toen niet gekregen omdat mijn ouders dachten dat ik er zelf nog niet voor kon zorgen, ook heb ik haar niet voor de kerst ofzo gekregen, en weet ik heel goed dat het geen kledingstuk is. ook wisten wij wel dat het een westie is, maar de mevrouw waarvan wij haar hebben (geen fokker) heeft geen stamboek aangevraagd. Daarom vroeg ik mij dus af of je dat nog kon aanvragen of niet.
hopelijk snappen jullie nu dat wij die hond echt niet zo maar hebben gekocht, wij hebben er lang over nagedacht en ze word heus niet zo maar vergeten.
mellietjuh

Hand out the window
Floating on air
Just a flip of the wrist and I'm waving you goodbye
... ♥

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 15:18

Een westy, ik dacht dat het hier over honden ging? Sorry beetje flauw.

Ben je van plan om naar een hondenschool te gaan?

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

mel_kreeft

Berichten: 755
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 15:25

ja zeker weten! ze is een terrier, en heeft nu al een pittig karakter. Mijn moeder gaat dat doen met d'r (ook omdat mijn moeder vaker thuis is) en ze begint op 32 april! Haha!
ze moet nog veel leren, maar dat is ook logisch, ze is nog een puppy. de dierenarts had ook gezegd dat we zeker met d'r naar de hondenschool, om te leren, maar ook om andere honden te leren kennen.

Hand out the window
Floating on air
Just a flip of the wrist and I'm waving you goodbye
... ♥


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, Ashleytjuhh, Azmay, BETUWE, BingBot, Cerosa, Colien, Dees, desireeee_x, DieL_Zor, Galaika, GoogleAdsense, GrapeshotBot, karlli, lucifertje, Lynn_Nikita, marschwood, Paardennamen, Petra_O, Sarah_Elise, Saskiaa_, Sintara, sofieiets, YandexBot en 87 bezoekers