Painted Black is er door!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Painted Black is er door!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 12:56

Heb net gehoord dat Painted Black met goed gevolg door zijn verrichtingsonderzoek is gekomen.

Gratis af te halen mooie jonge katten


ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 12:57

hanna schreef:
Heb net gehoord dat Painted Black met goed gevolg door zijn verrichtingsonderzoek is gekomen.



Kan niet anders met dat bloed in de derde generatie. Knipoog

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 12:59

Dat vind ik in 1 woord JAMMER.

Ceasario; derde generatie? Ik kom niet verder dan Grib x Ferro Knipoog

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:03

Vlag halfstok...........
Rouwperiode tot 1 september wanneer het dekseizoen gesloten is........... Knipoog

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:04

Die venklup kan ook wel opgeheven worden Scheve mond

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:06

Pipo schreef:
Die venklup kan ook wel opgeheven worden Scheve mond


NEE, ik blijf Arie trouw!!
Hij kan er niks aan doen dat hij de enige is met een ruggengraat... (die wil ik trouwens wel even lenen Schijnheilig )

Haha! Haha!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:06

Ach, ben benieuwd hoe druk hij het gaat krijgen...

Toedeledoki
Berichten: 435
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: spierdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:07

En terecht, ik ben wel fan van hem, ik denk dat er veel goeds van gaat komen.Hij loopt in ieder geval beter dan zijn paps, en daar komen ook veel goede paarden van.Ojee, ik zal nu veel kritiek gaan krijgen, we zullen maar zo zeggen, de tijd zal het leren. *LOL*

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:07

Bij ons aan de overkant staat een pracht van een Welsh B-tje, die kunnen we ermee dekken... tot 1.48 mogen ze mee met het EK, toch? Knipoog

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:07

Tja als je je Anky-setje, deken, zadel, laarzen en kleding wil voltooien met een PB-nakomeling... (moet 'ie wel het logo doorvererven op de 1 of andere manier Haha!)

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:09

Ach we zullen zien. Ik moet zeggen dat ik dit minder storend vindt als ik in eerste instantie dacht. Weten jullie nog hoe Stravinsky met een hoop bombarie ons land is binnengehaald en waarna een grote promotiecampagne een groot aantal fokkers met hem heeft gedekt en daarna een veulen met blauw papier kregen omdat de hengst voorlopig werd afgekeurd. Deze hengst heeft iig laten zien dat hij iig betere veulens kan fokken. We zullen eens afwachten hoe zijn kinderen het gaan doen. Daarnaast denk ik niet dat het storm zal lopen om zijn dekkingen. Gezien het gedoe rondom zijn goedkeuring. Daarnaast issie ook niet in de gelegenheid geweest om shows te lopen. Btw wat waren zijn cijfers??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:12

Missouri"]
[quote="Pipo schreef:
Die venklup kan ook wel opgeheven worden Scheve mond


NEE, ik blijf Arie trouw!!
Hij kan er niks aan doen dat hij de enige is met een ruggengraat... (die wil ik trouwens wel even lenen Schijnheilig )

Haha! Haha!
[/quote]


Heb je wel weer gelijk in. Te voorbarig met mijn conclusie's Haha!

Waar heb jij ineens ruggegraat voor nodig dan Verward

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:12

Toedeledoki schreef:
En terecht, ik ben wel fan van hem, ik denk dat er veel goeds van gaat komen.Hij loopt in ieder geval beter dan zijn paps, en daar komen ook veel goede paarden van.Ojee, ik zal nu veel kritiek gaan krijgen, we zullen maar zo zeggen, de tijd zal het leren. *LOL*

Zijn paps is veeeeeeeeeeeeeeeeeeele malen mooier en groter. Daarnaast moet pb nog maar laten zien of hij het niveau van gribaldi kan evenaren. Maar we zullen zien. Stel het ook op prijs als je zulke dingen zegt met ik vind... Knipoog
Overigens gribaldi was ook 2 x reserve kampioen pavo cup dus zo slecht zal ie toch ook niet gelopen hebben des tijds... Boos!

Toedeledoki
Berichten: 435
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: spierdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:12

ArwenLune schreef:
Tja als je je Anky-setje, deken, zadel, laarzen en kleding wil voltooien met een PB-nakomeling... (moet 'ie wel het logo doorvererven op de 1 of andere manier Haha!)

Bij de dekking krijg je een gratis scheerapperaat heb ik zojuist vernomen, wervingsaktie. Haha!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:13

Weet niemand zijn cijfers??

Toedeledoki
Berichten: 435
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: spierdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:16

GribaldiFAN"]
[quote="Toedeledoki schreef:
En terecht, ik ben wel fan van hem, ik denk dat er veel goeds van gaat komen.Hij loopt in ieder geval beter dan zijn paps, en daar komen ook veel goede paarden van.Ojee, ik zal nu veel kritiek gaan krijgen, we zullen maar zo zeggen, de tijd zal het leren. *LOL*

Zijn paps is veeeeeeeeeeeeeeeeeeele malen mooier en groter. Daarnaast moet pb nog maar laten zien of hij het niveau van gribaldi kan evenaren. Maar we zullen zien. Stel het ook op prijs als je zulke dingen zegt met ik vind... Knipoog
Overigens gribaldi was ook 2 x reserve kampioen pavo cup dus zo slecht zal ie toch ook niet gelopen hebben des tijds... Boos!
[/quote]
Oeps, wat voel je je aangevallen.Ik vind Gribaldi ook een goed paard, maar qua beweging vind ik PB een stuk beter, en dan ben ik echt niet de enige, ook mijn instructeur vindt dat en die heeft op beide paarden een keer gereden.


HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:17

Ik heb nog wel iets positiefs voor jullie verdrietige bokkers vanwege de goedkeuring van pb. Het gezeur waarom Gribaldi geen ggk nakomelingen heeft bij het kwpn is voorbij!!!! Knipoog Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!
Zo hebben we dat ook weer gehad! Cool

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:20

Toedeledoki schreef:
:(
Oeps, wat voel je je aangevallen.Ik vind Gribaldi ook een goed paard, maar qua beweging vind ik PB een stuk beter, en dan ben ik echt niet de enige, ook mijn instructeur vindt dat en die heeft op beide paarden een keer gereden.

Hahaha valt wel mee hoor ben zelf natuurlijk ook niet blind. Dus trek het je niet aan maarja heb natuurlijk wel mijn bokt naam in ere te houden he! Haha! Maar bij pb heb ik nog steeds het gevoel of ik naar een mislukte pony zit te kijken... Sorry!! Tuurlijk kan ie bewegen anders kwam ie in verden ook niet zo ver maarja. Het kan er bij mij nog steeds niet in dat ie er eerst op het straatje al uit vliegt en nu ineens wel goed genoeg is.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:21

1 uit 3000 dekkingen via herkeuring en met Anky erop, ja je kan maar ergens trots op wezen.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:23

GribaldiFAN schreef:
[. Het kan er bij mij nog steeds niet in dat ie er eerst op het straatje al uit vliegt en nu ineens wel goed genoeg is.
[/quote]


Heb je dan nooit de oude blessure linksachter gezien ?

Een theorie blijft een hypothese tot het moment waarop deze aan de praktijk wordt getoetst!

Facebook méér klik

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:25

sarabande schreef:
1 uit 3000 dekkingen via herkeuring en met Anky erop, ja je kan maar ergens trots op wezen.

Hahaha ja ja i know maar je moet ergens beginnen. Wees maar blij! Dadelijk gaat ie ferro nog achter na dat kan niet de bedoeling zijn...
Ik ken nu iig wel een aantal mensen die vanavond een aardig feestje gaan bouwen

Toedeledoki
Berichten: 435
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: spierdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:25

Onder de gastruiters liep hij ook prima, bovendien zit Anky er nog niet zo heel lang op.Het is gewoon echt een trakhenertype, idd wat pony-achtig, zal niet op elke merrie passen, so what.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:28

Dat deed gribaldi zelf ook niet, al dachten veel mensen dat van wel.... Ik heb mezelf er iig bij neer gelegd en ik wacht zijn kinderen af. Laat hem zichzelf maar bewijzen een goed vaderdier te zijn. Ik zelf hoef er toch niet mee te dekken! Btw nog geen cijfers???? Verward Daarnaast zal het om hem echt niet zo'n storm lopen kwa dekkingen als bij gribaldi destijds. Ik denk dat veel fokkers afwachtend zullen zijn.

Toedeledoki
Berichten: 435
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: spierdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:31

Waar heb je je bij neer gelegd, dat hij goedgekeurd is, zo erg is het niet hoor, je bent niets verplicht.Hij zal op een Gribaldi merrie idd niet passen, ha ,ha.Of heb je die niet?Ik moet nog in je profiel kijken.

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:41

IK ben blij dat ie etrdoor is, jammer dat de mensen van wie ik ook een hoge pet op heb qua verstand zulke kinderachtige uitingen doen over deze hengst. Je mening geven is ok, maar ga geen kinderachtige opmerkingen geven. laten we rustig afwachten wat de hengst en zijn nafok gaat doen de komende jaren. Je HOEFT er immers niet mee te fokken.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12, Natascha_Kn en 166 bezoekers