Zometeen komt ons nieuwe paard!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heureka

Berichten: 416
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Houten

Zometeen komt ons nieuwe paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 11:02

Ik zit met spanning te wachten want mijn vriend is ons nieuwe paard aan het halen. Hij belde me maandag op m'n werk dat hij bij een schimmel was wezen kijken. Nou en die is hij nu dus aan het halen. Het enige wat ik weet is dat hij (ruin) 10 is PilootxRivaal en 175 cm. kan springen en is dressuurmatig niet best. En het is de bedoeling dat ik dat goed ga krijgen. Haha! Ben benieuwd. Hij komt uit Zwolle (of omgeving). Hij heeft nu een jaar zo'n beetje zijn eigen zin door kunnne drijven, heeft dus een truckendoos...... pfff waar begin ik aan. Lachen



Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 11:03

Veel succes....heb je een goede verzekering? Haha!

We willen snel foto's zien hoor!

Je suis Charlie.

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 11:21

Spannend hoor, ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 11:49

Spannend!

Ik wou dat ik zo'n vriend had *LOL*

Heel veel succes met hem! En, natuurlijk willen we foto's Haha!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 12:02

Ga je een beetje in de buurt staan?

Veel plezier iig met je nieuwe aanwinst!!

Heureka

Berichten: 416
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 12:31

Wij gaan nu naar een stal op de Achterdijk Werkhoven bij de familie Boekhout. Ken ze verder niet, maar wel een erg mooie stal. Lekker dicht bij huis ook.

Heureka

Berichten: 416
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 16:55

Hij is er en hij is LEUK!!!! Haha!
Hij heeft bijna geen spieren, en is een beetje ondeugend. Ben er direct opgestapt vanmiddag en nadat hij doorhad dat aan de teugels trekken geen zin had begon hij zowaar fijn te lopen.

Eerst probeerde hij er steeds tussenuit te knijpen in galop *LOL* Maar toch maar even laten weten dat ik dat niet zo'n geslaagd plan vond. Boodschap is aangekomen en daarna ging ie fijn lopen.

Hij heeft een super leuk koppie, zal binnenkort wel ff een foto plaatsen in profiel.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 17:02

eej leuk joh !!
ben beniewd naar een foto Haha!

Karaat_the_newforest op Instagram

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 17:14

Jeetje, jij laat er ook geen gras over groeien. Leuk dat de eerste keer zo goed is gegaan....

Je suis Charlie.

Heureka

Berichten: 416
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 17:38

Ondertussen weet ik dat hij Lincoln heet, dus 11, en voordat hij bij de mensen terecht kwam waar wij hem nu vandaan hebben (wat een verhaal) stond hij volgens mij in de buurt van Leusden of Nieuw Leusden zo iets. Dus kent iemand iemand die ongeveer 1 jaar geleden een schimmel heeft moeten verkopen (ze zeiden vanwege een scheiding) wil je mij dat dan laten weten alsjeblieft, want ik wil graag meer over hem weten en ook laten weten dat hij nu zeer goed terecht is gekomen Schijnheilig

En dat direct opstappen is gewoon goed om zo'n paard direct te overbluffen. Als hij de tijd krijgt kan ie ook streken gaan bedenken. Daar ben ik persoonlijk niet zo'n voorstander van Lachen Dus nu weet hij ook waar hij aan toe is en wat ie kan verwachten. Geloof mijn maar dat vindt een paard fijn, dat iemand de leiding neemt, anders gaat ie het zelf doen. Volgens mij kennen een heleboel mensen voorbeelden te over in deze.....

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 17:38

Fijn dat het zo goed is gegaan!
En ben zeker benieuwd naar de foto's Nu, en over een tijdje (kunnen we gelijk het effect van je training zien Knipoog)

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers